poniedziałek, 30 lipca 2018

Ulubieńcy Lipca

Witajcie kochani! Koniec lipca nadciąga wielkimi krokami więc postanowiłam dodać wpis na temat moich ulubieńców lipca.















     1.Essence about matt-  bibułki matujące od firmy essence to rzecz bez której nie ruszałam się z domu. Bibułki świetnie matują. Cena za zakupienie ich wynosiła ok. 4zł.  Paczuszka posiada 50 sztuk.


        2.Rexona Sexy Bouquet- dezodorant bez którego nie wyobrażam sobie przede wszystkim upalnych dni. Pięknie pachnie i ochrania. Niweluje przykre zapachy, nie pozostawiając białych plam. Dezodorant nie podrażnia zarówno normalnie jak i świeżo po ogoleniu pach. Produkt kosztuje ok 9zł.



       3.Miss Sporty, Insta Mousse, Matte Foundation- Podkład matujący o dość mocnym kryciu. Kosmetyk bardzo długo utrzymuje się na skórze, nie ciastkuje, nie zbiera się na skórze, nie zapycha. Produkt w minimalnej ilości ciemnieje. Konsystencja podkładu jest dość gęsta ale mi to osobiście nie przeszkadza. Podkład kosztował mnie 17,99zł.





































       4.Avon, Mark, SpectraLash Mascara- Pogrubiający tusz do rzęs, posiadający klasyczną szczoteczkę. Produkt dobrze rozczesuje rzęsy, ma świetną trwałość. Nie osypuje się. Bardzo dobrze podkręca rzęsy. Tusz posiada 3 ustawienia. Mocny czarny kolor. Tusz po prostu idealny. Kosztował mnie 40 zł.










       5.Golden Rose Dream Lips Lipliner- Trwała kredka, która nie wysusza ust. Produkt jest bardzo trwały, posiada świetny pigment. Bardzo łatwo się rozprowadza na ustach. Kosmetyk kosztował  4,95zł. Kolor mojej kredki to 517.




       6.Bell, Glam Wear, Glossy Colour Lip Gloss- Błyszczyk do ust o intensywnym kolorze. Dość długo utrzymuje się na ustach. Przyjemna konsystencja i wygodny aplikator to to co ten błyszczyk posiada. Nie robi fałdek, schodzi równomiernie. Cena błyszczyka 13zł. Kolor 032.




7.Eveline Cosmetics Face Therapy Professional CC Cream- Kompleksowy krem CC łagodząco- nawilżający 8w1 . Produkt lekki, szybko wchłanialny. Zakrywa różnego rodzaju naczynka, zaczerwienienia na skórze. Kosmetyk nadaje naturalny efekt. Dostosowuje się do koloru skóry. krem kosztował 19 zł.






      8.Makeup Revolution I Heart Makeup Chocolate Vice- Paletka 16 cieni, której najczęściej używałam w lipcu. W poprzednim wpisie była paletka również od firmy MUR Naked Chocolate dlatego nie będę powtarzała się co do tej paletki gdyż jest tak samo genialna jak tamta. Równi się jedynie kolorkami i kolorem opakowania :)




Oto kilka moich makijaży wykonanych tą paletką :)







A wy macie swoich ulubieńców lipca? :) 






66 komentarzy:

  1. ta paletka jest śliczna! <3 kolorki jak najbardziej w moim typie :)
    fajnych masz tych ulubieńców :) większość tych kosmetyków znam :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda jest piękna ♥ Dzięki wielkie :) Również Pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Żadnego z tych produktów nie używałam, ale te paletki są świetne!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miss Sporty, Insta Mousse, Matte Foundation- mam, używam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych rzeczy nie używałam, w sumie ciekawi mnie ten podklad :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skusiłam się na te bibułki matujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnych z tych kosmetyków nie używałam, ale zainteresowała mnie kredka z GR :) Moim lipcowym ulubieńcem została odżywka do włosów z Banii Agafii.
    Pozdrawia.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci tą kredkę jest super ;) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy 😊 Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Nie znam niestety żadnego z ulubieńców, ale paletka ma śliczne kolorki, piękne makijaże :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo ;) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają Twoje oczy w takich mocnych cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że polubiłaś kredkę do ust z Golden Rose. Ja uwielbiam te kredki i w ogóle produkty do ust z GR. Palety czekoladowe z MUR chodzą za mną ale nie mogę sie zdecydować, którą kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polubiłam i to bardzo są świetne! 😊 Oj paletki te są genialne sama miałam z tym problem,którą wybrać ;)

      Usuń
  11. Muszę zapoznać się z tym dezodorantem, bo na te upały to ciężko nie mieć przykrych zapachów :/
    A czy te makijaże (swoją drogą piękne) są z tym tuszem do rzęs? Bo jeśli tak to rewelacyjny! Paletka oczywiście też ;) Ale ona to akurat jest bardzo znana :D
    Kredka jak i pomadka bardzo mi się spodobały, zwłaszcza te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda ;/ ale ten dezodorant świetnie się sprawdza nawet w największe upały. Dziękuję bardzo ♥ tak to właśnie ten tusz :) To super, Dzięki wielkie ♥

      Usuń
  12. Miałam właśnie zrobić taki post! Ale raczej zrobię go w sierpniu. Bo ostatnio na nic nie mam czasu. Ten błyszczyk i kredka do ust cudne. Paletka ma świetne kolory. Ja mam biała czekoladkę. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam jak post powstanie ;) Dzięki 😊 Białą czekoladkę też mam obie są cudne ;) Buziaki ;*

      Usuń
  13. Uwielbiam te kredki od GR, chociaż ostatnio trochę poszły w odstawkę ;p
    Pozdrawiam xxx

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) Też je bardzo lubię 😊 Również Pozdrawiam ☺

      Usuń
  14. Przepiękne rzeczy, dobrze wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Golden Rose bardzo lubię, zwłaszcza ich pomadki, paletki Mur też są ciekawiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rexonY używam od lat :D sprawdza sie w kazdej sytuacji! i nawet przy tak olbrzymich temperaturach :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajni ulubieńcy! Uwielbiam ten format ♥️ Można poznać mnóstwo fajnych kosmetyków i nie tylko 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😊 To prawda też lubię takie wpisy ♥

      Usuń
  18. Chyba czas się zdecydować na którąś z tych czekoladowych paletek, ale wszystkie są tak cudowne, a mój budżet jednak mocno ograniczony, że płaczę, kiedy przychodzi mi się zastanawiać, które kolory będą do mnie pasować najbardziej.
    Śliczne makijaże oka! C:

    http://lisie-wycieraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, wszystkie cudowne a tu trzeba się zdecydować na jedną ehh ;/ Dziękuję!♥

      Usuń
  19. Bibułki masujące bardzo mnie zaciekawiły:) mega jest ta toaletka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow cudowne propozycje makijażu! :)
    Z chęcią rozejrzę się za tą paletką, jej kolorki są totalnie w moim guście.
    Pozostali ulubieńcy również bardzo mnie zaciekawili.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie. Rexona Sexy Bouquet jest moją ubluioną z serii ze względu na zapach :D
    W ogóle nie chciałam mieć czarnej paletki MUR, ale po twoich oczach ...omg tę też muszę mieć do kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! 😊 Ooo to super cieszę się, że moje oczy zachęciły Cię do tej paletki ♥

      Usuń
  22. Śliczna kolorystyka palety :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy i wyczerpujący artykuł, fajne palety super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory ma ta paletka, z resztą tak samo jak tamta opisana w poprzednim poście! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy i zapewne nurtujący wiele osób przegląd kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zbytnio się nie znam na kosmetykach Damskich ale fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze paletka tak łądnie się prezentuje...szkoda że się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba jestem z jedną z niewielu osób która ma do rexony jakieś 'ale' - do jej działania nie mam uwag, ale zapachy mogłyby być lepsze :D Większość jak dla mnie jest zbyt dusząca, a używanie kończy się napadami kaszlu :D haha Najlepiej zdecydowanie sprawdza się u mnie dove, chociaż i Rexonę kupuję. Kilka zapachów od nich nawet ostatnio w miarę było fajnych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie spotkałam się jeszcze z taką opinią. Fajnie też tak dużo kosmetyków do przetestowania! :D

      Usuń
  29. Bardzo fajni ulubieńcy :) Zaciekawiła mnie paletka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne makijaże ;) Paleta całkiem ładna, ale mnie bardziej ciekawią te nowe wypusty od Makeup Revolution :D

    OdpowiedzUsuń