niedziela, 17 lutego 2019

Essence In Love With Rose

Cześć Wam ! Co słychać? Opowiadajcie jak tam Wam leci :)

Mam Wam dziś do pokazania paletkę firmy Essence. Paleta nosi nazwę In Love With Rose. Składa się z 10 cieni do powiek. Cztery z nich są matowe, pozostała szóstka błyszcząca. Opakowanie jest plastikowe jednak masywnie zrobione. Cena za jaką udało mi się upolować paletę wynosiła 8,50zł. Pigmentacja jest naprawdę dobra, cienie nie osypują się przy pracy, dobrze się je blenduje. :)





                                       Bez lampy błyskowej :) 


                                       Z lampą błyskową :)


 A Wy macie paletki tej serii ? Jak Wam się podoba ta ? Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzu :) 

61 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam tej paletki... z wielkim podkreśleniem na słowo "jeszcze" bo jest zauroczona jej pigmentacją! <3
    Róże i brokaty to totalnie moja kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo się cieszę 🤗 Pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń
  2. Chyba się skuszę, bo to zdecydowanie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże i brokaty to nie moja kolorystyka bo bym wyglądała jak z podbitym okiem :) ale paletka wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie udało Ci się ją kulić w tak niskiej cenie? Z wielką chęcią bym ją przytuliła, ma cudowne kolory!

    Mam dwie paletki z tej serii i są świetne - pigment super, raczej bez większych problemów, a cena też przyjemna, bo regularnie kosztują ok. 18 złotych.
    Fajne do szybkich, dziennych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jassminie :) oj tak kolory piękne cena świetna! Poluję jeszcze na jedną z nich ;) Masz w zupełności rację 😊

      Usuń
  5. też mam te paletkę i bardzo ją lubię :) niezła pigmentacja i dobry skład

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka wygląda naprawdę świetnie. Pigmentacja przyciąga wzrok no i cena jest niska, warto ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolory, takie moje :) z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzialam ta paletke i dlugo sie nad nia zastanawialam, ale widze ze sie oplaca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka ze świetnymi kolorami, na pewno wielu osobom będzie pasować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory idealne na wiosnę! Bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych paletek ale swatche wyglądają bardzo fajnie.
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorystyka paletki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna paletka ! Odcienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wizualnie, ale jak dla mnie ma za słabe kolory różu. Są po prostu za mało widoczne

    blogyoutube

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę te paletke ale pigment i kolory wyglądają super. Jestem jej bardzo ciekawa! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, pigmenty w tej paletce powalają ! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tych kolorach ♥ Bardzo lubię nude, beże, odcienie różu, także to ideał dla mnie!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba kolorystyka tej paletki! :-) Jestem wielką fanką takich kolorków :)
    ślę serdecznie pozdrowienia! buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie!
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*

      Usuń
  19. Całkiem fajna pigmentacja, co prawda paletka jeśli chodzi o wygląd mnie nie zachwyca ale po kolorach widzę, że jest niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem każdy ma swój gust :) Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  20. Dla mnie paletka ma delikatnie małe nasycenie kolorów, ale odcienie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory z tej paletki są idealne dla mnie. Uwielbiam malować oko brązami. Muszę przetestowac tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam tej paletki, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kolorystyka paletki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega kolorki! Nie mam tej paletki :( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam tej palety ale kolory bardzo ładne. Miałam kiedyś cienie z Essence i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście jestem zachwycona jej szatą graficzną, jest urocza. Moja koleżanka miała tę paletę i ona była zadowolona, ale ja jednak po dłuższym czasie eksperymentowania z makijażem oczekuję trochę więcej od cieni do makijaży. Plus za ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jest urocza! Rozumiem 😊 Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  27. Ale super odcienie ! Z chechę bym chciała coś skombinować z tego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam żadnej paletki z tej serii, ale ta mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię dobre kosmetyki w dobrej cenie - a paletek z cieniami nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki Tobie odwiedziłam dziś kilka drogerii i poprawiłam sobie humor zakupami. Zapracowanej mamie też się należy od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo 😊 o tak zdecydowanie tak! 😊

      Usuń
  31. Nie mam żadnej z tych paletek. Dawno nie kupowałam nowej to kto wie, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam ostatnio jedną z paletek essence, ale u mnie się nie sprawdziła, kiepsko mi się z nią pracowało :/

    OdpowiedzUsuń