poniedziałek, 11 lutego 2019

Marmurkowe pędzle

Hej Wam!

Dziś chciałabym przyjść do Was z kolejnymi pędzlami. Tym razem zdecydowałam się na marmurkowe pędzle z dobrze znanej strony Wish. Pędzle kosztowały mnie ok. 8zł, W zestawie mieści się 15 pędzli, 5 dużych do twarzy i 10 do oczu. Masywnie zrobione, miękkie nie wypadające włosie to ich ogromny atut! Doskonale się z nimi pracuje. Mogę Wam je z czystym sumieniem polecić za taką cenę naprawdę warto. :)



Pędzle do twarzy :) 





























































































































                                                                                                                           Pędzle do oczu :)



























   I tak właśnie prezentują się moje marmurkowe pędzle :) 

A Wam podobają się takie marmurkowe pędzle? Zamawiacie pędzle z chińskich stron? :)

58 komentarzy:

  1. Można trafić na na prawdę fajne pędzle tylko trzeba poszukać, ja lubię te z msq 😊
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam prawie wszystkie z chińskich stron i są genialne! Mega ładne te marmurkowe. Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne są te pędzle! <3 Chętnie bym je przygarnęła :-)
    ślę serdeczne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. One są przepiękne.Bardzo lubię Twój blog właśnie za rzeczy, które wyszukujesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny i kosztują tylko 8zł? :o Chyba muszę je kupić... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku wygląd i cena zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor pędzelków <3 Czasem na chińskich stronach można wyłowić perełki w naprawdę śwetnych cenach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 🤗 o tak w zupełności racja 😊

      Usuń
  8. Bardzo ładne pędzle. Niedrogie, a wyglądają całkiem profesjonalnie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękneee :3. Wydaje mi się, że kupowanie pędzli na takich stronkach to najlepszy wybór, przynajmniej na początku ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobne pedzle z aliexpress ;) Swietnie sie sprawdzaja

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyw marmuru jest niesamowicie modny od kilku sezonów, a pędzelki w takim wzorze wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo elegancko te pędzle wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne one są, kiedyś stałam przed wyborem ich a całych czarnych, ale chyba zdecyduje się też na te "marmurowe" - pędzli nigdy mało :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają bardzo estetyczny wygląd, a marmur dodaje im jeszcze większego uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladaja naprawde ladnie! Jak za taka kwote to warto testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się bardzo ładnie jestem ciekawa jak się sprawdzają.Choć kupiłam ostatnio pędzle z biedronki, to pewnie te też bym sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  18. super recenzja :D
    a produkt nie dość, że w przystępnej cenie to jeszcze w dodatku ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają, uwielbiam wzór marmuru. Do tego ta cena :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak za 8 zł 15 pędzli to się mega opłaca! Lecę powiedzieć mojej siostrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i stylowe, napewno będzie się nimi dobrze malowało !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wyglądają ! Stylowo. Z chęcią takie zakupie. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki motyw na pędzelkach jest przepiękny, zdecydowanie warto mieć takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację 😊

      Usuń
    2. Bardzo ciekawe są te pedzle. Muszę wkoncu zaintestwac w pędzle bo ciągle mi cos brakuje.

      Usuń
  24. Bardzo fajnie wyglądają !!!! Gdybym się malowała, to pewnie chińskie strony nie nadążyłyby nad produkcją ;d Nie raz sobie oglądam pędzle i są niektóre na prawdę przepiękne, a ich ceny.. szok. Oczywiście pozytywny szok ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzelki są śliczne! Sama zastanawiałam się niedawno nad zakupem podobnych

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię robić zakupy na Aliexpress. Kupiłam tam podobne pędzle. Czekam aż przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądają. :) Ja niedawno napadłam na biedronkę, więc pędzli mam pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię Pedzle z tych chińskich stronek. Sama często zamawiam na alie zestawy pędzli albo pojedyncze. Fajnie wygląda ten marmurowy akcent! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają całkiem nieźle! Czasami uda się znaleźć perełki za grosze! :)

    OdpowiedzUsuń