poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Jak czyszczę swoje pędzle?

Cześć wam wszystkim :)) Dziś postanowiłam przyjść do was z postem o treści tego jak właściwie czyszczę swoje pędzle. Nic prostszego wszystkiego dowiecie się we wpisie, więc zatem zapraszam.


Na początku może powiem wam czego używam, a więc:
* Wiadomo brudne pędzle bo to one odgrywają tu główną rolę,
* Mata do czyszczenia pędzli z przyssawką, którą mieliście już okazję u mnie zobaczyć
* Miseczka z zimną wodą,
* Ręczniczek do przetarcia pędzli,
*Ziaja oczyszczenie liść manuka świetnie mi się sprawdza do mycia pędzli


Pierwszym krokiem jaki wykonuję jest nalanie zimnej wody do miseczki.





Krokiem drugim jest nalanie do wody żelu oczyszczającego. Nalewam go ok 10-12 kropelek. Następnie mieszam wszystko i czekam aż powstanie przysłowiowa piana.



 Gdy owa piana już powstanie biorę brudny pędzelek i moczę go w wodzie z żelem przez kilka sekund.




































Następnym krokiem jest czyszczenie pędzli na macie. Energicznym ruchem ręki czyszczę każdy z pędzli ok 2-4 min.



Następnie opłukują pędzle w czystej wodzi i delikatnie wycieram ręcznikiem.


                                                             I tak oto z takich brudasków



                                                               Wychodzą pięknie umyte pędzle :) 



Pędzle najczęściej rozkładam na suchym ręczniku i pozwalam im samoistnie wyschnąć. :)

        A wy jak czyścicie swoje pędzle? Bardzo często to robicie? Lubicie to czy może jednak jest to dla was męka? bardzo chętnie poznam wasze zdanie w komentarzach ;) 

93 komentarze:

  1. Ja czyszczę swoje pędzle co najmniej raz w miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jak kto lubi 😊 Ja staram się po każdym użyciu lub najpóźniej po 3 użyciach ;)

      Usuń
  2. Używam dokładnie tego samego żelu oczyszczającego :D Na twarz jakoś specjalnie mi się nie sprawdza.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie! Mi się niby sprawdził ale mam coś lepszego do twarzy dlatego jego rolą jest mycie moich pędzli :D

      Usuń
  3. Ja moje pędzle czyszcze wodą i mydłem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie mycie pędzli to istna męczarnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też tak kiedyś myślałam jednak z czasem to polubiłam :D

      Usuń
  5. Najgorsza rzecz to właśnie czyszczenie pędzli! Bardzo przydatny post ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś sądziłam 😂 Dziękuję bardzo! 😊

      Usuń
  6. Męczarnia dla każdej z nas. Przydatny post. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje traktuje szarym mydłem. Nie lubię jak potem czymś pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł 😊 Jak kto woli mi to osobiście nie przeszkadza ;)

      Usuń
  8. Świetny sposób ;) Ja moje myje płynem do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! 😊 Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie jak twoja też ciekawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam myć pędzle! Staram się myć je raz w tygodniu jednak ja robię to w letniej wodzie. Potem wkładam je na 3 minutki w odżywkę do włosów by były mięciutkie i zmywam :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo też świetny sposób! 😊 Również Pozdrawiam ;*

      Usuń
  11. Świetna opcją jest szare mydło. Świetnie się spisuje bez tej maty do czyszczenia! Nawet nie trzeba mocno szorować, zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja robię podobnie tylko z szarym mydłem :D ale ciekawy post, na pewno wielu osobom się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo świetny sposób - ja akurat mam jajeczko do mycia pędzli :)
    Obserwuje ! Zapraszam do mnie buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 Również obserwuję świetny blog! ;) Buziaki :)

      Usuń
  14. Robię podobnie z tym, że używam szamponu do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na to, że trochę się musisz napracować przy tym. Ja myję swoje pędzle co 2/3 użycia, rozprowadzając mydło na wierzchu dłoni i pocierając o nią pędzel. To działa zaskakująco dobrze i szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak. To super pomysł i jak szybki to już bajka :)

      Usuń
  16. Właściwie aktualnie rzadko się maluje więc nie mam takiego problemu :D
    Ale post na pewno się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja myję pędzle pod bieżącą wodą, aby resztki kosmetyków spływały, a nie dostawały się do kolejnych pędzli! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post :) Mnie niestety nie zawsze chce się czyścić pędzle, chociaż wiem, że powinnam dla higieny. Muszę się koniecznie zaopatrzyć w ten gumowy czyścik. Pozdrawiam!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam strasznie ułatwia sprawę 😊 Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Bardzo przydatny post ^^ Pędzli rzadko używam, ale dobrze jest od czasu do czasu je umyć ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Oj tak trzeba przynajmniej od czasu do czasu 😊

      Usuń
  20. Ja czyszczę pędzle pod bieżącą wodą, bo mam wrażenie, że w miseczce dobrze by się nie wypłukały, ale nigdy nie próbowałam, więc nie jestem pewna :) Do czyszczenia swoich używam mydełka Dove, kiedyś olejku z Isany, ale tego żelu z Ziaji nie próbowałam, niezły pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jak kto woli ;) Mi się super ten pomysł sprawuje :) Oo też super! Dzięki wielkie i polecam super domywa i pięknie pachnie przynajmniej dla mnie 😊

      Usuń
  21. ja używam do tego szamponu z Aletrry,ale na maksa nie lubię prać swoich pędzli ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Myję pędzle zwykłym mydłem i podobną płytką silikonową :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba byłbym zbyt leniwy żeby robić takie coś, więc kobiety....podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo często myję pędzle, robię to podobnie jak Ty ;)
    Mój blog - www.testacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładne mycie pędzli to podstawa. Ale mimo wszystko raz na jakiś czas je wymieniam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja czyszczę pędzle mydelniczką z wypustkami xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie posiadam pędzli,bo się nie maluję ;p ale tonik z Ziaja jest najlepszy <3 uwielbiam go ! Świetny post, krok po kroku opis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie skóra zawsze piękna bez makijażu :) Oj też go lubię zarówno do pędzli jak i do twarzy 😊 Dziękuję bardzo! 😊

      Usuń
  28. masz prześliczne zadbane pędzelki <3 to się ceni :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobre rady, na pewno z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie to opisałaś :) Całkiem możliwe , że spróbuję Twojego sposobu. Ja swoje pędzle myje po prostu w delikatnym mydle do mycia rąk, pod bieżącą wodą z kranu i później odkładam do wyschnięcia i też są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Bardzo polecam :) Twój sposób też fajny, grunt by pędzelki były czyste 😊

      Usuń
  31. ooo muszę kupić taką matę, bo zawszę czyściłam pędzle dłonią ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo serdecznie :) Wszystko jest prostsze ;)

      Usuń
  32. Czyszczę pędzle w bardzo podobny sposób jednak nie znoszę tego jest to dla mnie zdecydowana męka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny wpis Kochana , ja czyszczę pędzle po 3-4 użyciach, myje je właśnie w żelu do higieny intymnej :) tez mam taką matę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo! ;* Oo to super, grunt by pędzelki były czyściutkie :) Buziaki :)

      Usuń
  34. O mamo ile komentarzy :):):):) Mam takie same pędzle i bardzo je lubię. A do mycia ich używam również maty i olejku od Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie sie ich uzywa ;) To super ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  35. ja zawsze zużywam do mycia pędzli żele, które mi nie pasują do mycia twarzy
    taka mata to fajny patent , muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobnie to u mnie wygląda :)
    https://karolina-snowarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też widziałem taki sposob ze mozna zrobić taka mate poprzez gorący klej, nie wiem czy to działa tak słyszałem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. O super sposób! :D Ja wiecznie mam zapaprane te pędzle :/
    Ze wstydu wyczyszczę :D
    Zapraszam także do siebie
    www.veganchives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czyszczenie pędzli to jedna z moich najbardziej znienawidzonych czynności :D Zazwyczaj robiłam to pod bieżącą wodą, muszę spróbować Twój patent z miską :D Że też wcześniej na to nie wpadła... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większości dziewczyn :D Polecam świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  41. Czyszczenie pędzli to taka komfortowa i uspokajająca czynność! Ja używam szamponu dla dzieci i staram się myć tylko włosie, bo słyszałam właśnie że nie dobrze jest moczyć całe pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie w internecie szukałam w podobie, nie mogłam znaleźć a tutaj o! Z chęcią skorzystam z twojej propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam taka mydelniczne do tego celu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pędzle myje średnio 2 razy w miesiącu, w zależności od użytkowania :) Bardzo lubię tą czynność.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydatny post ;)

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie lubię czyszczenia pędzli, ale jak mus to mus. Robię to za pomoca delikatnego szamponu i pod bierząc wodą. Oczywiście staram się być delikatna- chcę, aby moje pędzle słuzyły mi jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  47. Super wpis szukałam właśnie optymalnego sposobu na czyszczenie pędzli :D
    Zapraszam do siebie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń