niedziela, 5 sierpnia 2018

Nowości Sierpniowe

Cześć wam!
Jak tam wam mijają wakacje? Zadowoleni z pogody? Czy może tak mi jest wam za gorąco? ;D Cóż pogoda w te wakacje nas rozpieściła ale dziś nie o tym. Dziś przychodzę do was z kilkoma nowościami, które kupiłam w sierpniu.



Na pierwszy rzut chciałabym wam pokazać gąbeczki do makijażu. Gąbeczek tych używam do korektora, gdyż świetnie mi się sprawdzają. Dwie gąbki pochodzą z firmy intervion. Kupiłam je za 2,20 zł wiec cena jest minimalna, a produkt super.



Kolejną rzeczą, którą kupiłam jest pędzel do blendowania podobnie jak gąbeczki firmy intervion. Pędzel jest przepiękny. Cena jaką zapłaciłam to 7,95 zł. 


Jako trzecią rzecz z firmy oczywiście intervion jest nożyk do brwi. Muszę przyznać, że nigdy nie używałam tego typu rzeczy ale postanowiłam spróbować i właśnie, dlatego go kupiłam. Cena jaką zapłaciłam wynosiła 1,95 zł. 




Czwartą rzeczą jaką kupiłam jest mata do czyszczenia pędzli. Mata sprawdza mi się znakomicie. Dodatkowo posiada przyssawkę, która bardzo ułatwia czyszczenie pędzli. Produkt pochodzi z dobrze wam znanej firmy intervion :D.  Matę kupiłam za 6,95 zł. 




Przejdźmy może do kosmetyków. Piątą rzeczą jest czarna kredka. Kredka ma bardzo ładny czarny odcień. Niestety jest o połowę mniejsza od normalnych kredek ale dla mnie to nie problem, gdyż za ten kosmetyk zapłaciłam jedyne 1,30 zł. 



Szósta rzecz to kolejna do kolekcji moja ukochana pomadka z Lovely. Tym razem zdecydowałam się na kolorek czerwony. Numer kosmetyku to 3. Cena jaką zapłaciłam za produkt wynosiła 6,60 zł. 



Siódmy kosmetyk to róż do policzków firmy Revers. Już pojawił się u mnie róż z tej firmy ale teraz postawiłam na dużo jaśniejszy kolor. Kupiłam go za 2,95 zł więc cena jak na tak dobry róż jest minimalna sami widzicie. 







 Moją ostatnią rzeczą, którą chciałabym wam pokazać jest paletka cieni firmy Technic.
Za paletę zapłaciłam 5,95 zł i jak na tak małą cenę pigmentacja jest świetna. Cienie pięknie się ze sobą blendują po prostu cudo za grosze. 




Oto kilka moich nowości, które udało mi się upolować w sierpniu. A wam udało się już coś upolować? Jakieś nowości? Jesteście zadowoleni czy może nie do końca? 

63 komentarze:

  1. Ale niska cena za róż Revers :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same perełki tutaj masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te gąbeczki są super:) i cienie również;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te rzeczy kupiłaś! 😀 Paletka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też róż do policzków mnie zaciekawił :) Skoro jest świetny i za tak niską cenę, to muszę go wypróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest super,a cena naprawdę niska warto przetestować :) Również Pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Świetne są te maty do czyszczenia pędzli a cena niesamowicie nieska. Co do gąbeczek to bardzo polecam ci te mini z Blend it, Nie są drogie a można je myć i używać dlugd i są idealne do korektora 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki wielkie za radę muszę się chyba na nie skusić skoro polecasz 😊😘

      Usuń
  7. Fajna mata do czyszczenia pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka z lovely ma przepiękny czerwony kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Upał straszny!
    Nożyk do brwi to świetna sprawa, gdy brakuje nam czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda upały są straszne, jeszcze nie używałam mam nadzieję, że mi się sprawdzi 😊

      Usuń
  10. Bardzo lubię te pomadki z Lovely, sama również zakupiłam ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jakiej zasadzie działa nożyk do brwi? Zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyk służy do regulowania brwi nie ma się czasu wtedy łapiemy za nożyk i regulujemy bardzo szybko :) Ja swoim też próbowałam nadać kształt i myślę że po dłuższej praktyce to mi się uda 😊

      Usuń
  12. Ten obcinacz do brwi również posiadamy :) Fajne również są te gąbeczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne produkty, jednak niektórych nie widzę, bo jest ciemne tło. Postaraj się, aby zdjęcia były bardziej widoczne. Cienie bardzo są w ładnych kolorach i chyba najbardziej mnie zaciekawiły. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam!
    Będę tutaj wpadać częściej! Dodałam blog do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za rady postaram się żeby wszystko było bardziej dopracowane 😊 Dziękuję i również życzę powodzenia 😊 Pozdrawiam również i z chęcią również dodam Twój blog do obserwujących :)

      Usuń
  14. Żadnego z tych produktów nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że może coś Cię zachęciło i wypróbujesz 😊

      Usuń
  15. Dobre gąbeczki za taką cenę to skarb! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. cienie i pomadka mają piękne kolorki :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie mogę znaleźć tą paletkę? Bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ją kupiłam w hurtowni w moim mieście :/, ale widziałam je również na stronie eZebra.pl 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak sprawuje się nożyk do brwi? Jestem ciekawa jak się sprawdza! Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero używałam go raz bo pierwszy raz mam styczność wgl z taką rzeczą ale sprawdził mi się super 😊 usunął mi wszystkie zbędne włoski, sądzę że jak poćwiczę nad kształtem to i do tego się super sprawdzi 😉

      Usuń
  20. Uwielbiam pomadki z Lovely , niezastąpione. A reszty nie używałam nawet ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam http://zmalowanalalanatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak są boskie 😊, polecam spróbować ;) Również Pozdrawiam 😉

      Usuń
  21. Taki pędzel do blendowania również by mi się przydał, jak za ta cenę to rewelacja. Te gąbeczki niezbyt mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest świetny, super mi się sprawdza :) Każdy ma inny gust kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ceny, które zapłaciłaś są zawrotne:):):):)Osobiście z tych dobroci posiadam pomadkę. Dokładnie w tym kolorze. Kolor piękny, zapach też,wygodna aplikacja ale wysusza usta :( Niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak 😊 , oj tak pomadka cudo natomiast mi działa super nic nie wysusza 😉

      Usuń
  24. Muszę koniecznie kupić sobie tą matę do czyszczenia pędzli bo mydło bardzo wysusza mi ręce po myciu całej sterty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka z Lovely ma piękny kolor, a paletka cieni zaskakującą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomaka i róż nie zaciekawiły bardzo. Jeszcze mata do czyszczenia pędzli. Ja muszę sobie na cito taką zakupić. Niech sobie tam będzie i wspomaga czyszczenie pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do pogody to ledwie co wytrzymuje. Nienawidzę takich upałów, kiedy nie można oddychać bo jest za duszno. Co do gąbeczek to może się na nie skuszę, wyglądają ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak ja też upał straszny :/ Oo to super są bardzo fajne 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, kochana gdzie Ty dorwałaś takie perełki? Ceny są nad wyraz małe...
    Pigmentacja paletki mnie zachwyciła! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miejscowej hurtowni 😊 Oj tak ceny malutkie,a produkty genialne ♥ To super :) Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  30. Koleżanka bardzo poleca pomadkę z Lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cienie mają bardzo ładną pigmentację, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta pomadka z Lovely jest świetna i ma piękny, intensywny kolorek! Uwielbiam je :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Też są moimi ulubionymi pomadkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy! ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten róż faktycznie tani, tak jak nie kupuję rozow tak ten mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten sam eilainer ;) Super kosmetyki ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń