piątek, 3 sierpnia 2018

Delia Cosmetics Henna do brwi

Cześć wam!
Jak tam zaczęliście ósmy miesiąc roku? Ja postanowiłam pierwszy raz w życiu zrobić sobie hennę brwi. Nie powiem bałam się bo jednak nie wiedziałam jak mi wyjdzie i czy przede wszystkim będzie to dobrze wyglądało. Zdecydowałam się na kremową hennę firmy Delia. Kolor jaki wybrałam to 3.0 ciemny brąz.




W zestawie znajduje się aplikator, krem koloryzujący ( 3.0 dark brown) i aktywator 3%. 



Pierwszym krokiem do zrobienia henny jest wycisnąć w miseczce ok. 1 cm kremu koloryzującego z tubki.


Jako krok drugi należy do wcześniejszego kremu dodać 10-12 kropelek aktywatora z buteleczki.


Trzecim krokiem jest połączenie kremu i aktywatora za pomocą aplikatora do uzyskania gładkiej konsystencji. 



Krokiem czwartym jest nałożenie na brwi preparatu.


Piątym i ostatnim krokiem jest zmycie preparatu letnią wodą po około 5-10 minutach. 






Osobiście i jak na pierwszy raz jestem zadowolona z efektu. Wiadomo praktyka czyni mistrza. Mam nadzieję, że po kilku próbach moje brwi, których praktycznie nie mam nawiasem mówiąc będą się prezentowały super.

A wy robicie sobie henny ? Jakie polecacie ? :) 

45 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam henny na brwiach :D Jak na pierwszy raz wyszło dobrze ale ja się nie znam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki :) Też nie miałam aż do teraz ale już widzę, że będę robiła częściej :)

      Usuń
  2. super post! ;)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam że nigdy nie stosowałam henny na brwi :D
    fajny efekt daje ten kosmetyk :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja hennę robiłam u kosmetyczki ;) Jak na pierwszy raz wyszło Ci całkiem fajnie.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w zapasie, aktualnie używam kremowej henny Joanny jasny brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej wole malować normalnie brwi i nie stosuję henny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja boje się sama nakładać henne, ale Tobie wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą hennę i daje ładny, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt :) Ja henny nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam odwagi zrobić sobie henny samodzielnie, choć w szkole kosmetycznej robiłam to tysiąc razy :D Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj jak jeszcze robiłaś ją i masz w tym wprawę! :D Dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podkreślam brwi:) nie chce mi się xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja robię raz na jakiś czas przy tym jak moja mama sobie robi. Chyba też tej marki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się strasznie boję henny, choć wiem, że ułatwiłaby mi życie i skróciła czas poświęcany na makijaż. Super Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję :) Spróbuj przełam się, nie jest takie straszne jak się widzi na początku 😊

      Usuń
  16. Bardzo fajny efekt :D Muszę kiedyś wypróbować ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. What a nice product and the color looks natural. I want to try~ Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam stycznośc z tą henną, polubiłam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde ciągle boje się samej spróbować henny, ale chyba pora się w końcu wziąć w garść, bo to spore ułatwienie ;D

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No pewnie, że ułatwienie, nie ma się co bać! Życzę powodzenia! 😊

      Usuń
  20. osobiście hennę miałam chyba tylko raz robioną u kosmetyczki, także byłam naprawdę zadowolona ;) Po przejściach mojej koleżanki i brwiami zbyt mocno zrobionymi chyba nie odważę się zrobić sama w domu ;')

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety kosmetyczne już prędko nie zaufam ;/ współczuję koleżance w takim razie :D

      Usuń
  21. Rzadko stosuję henne, ale jak tak to tylko tą! Polecam, polecam również :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie robiłam sobie henny, bo się również obawiam. Post bardzo przydatny i ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spróbuj nie bój się to nie jest takie straszne 😊 Dziękuję! 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie robiłam henny, ponieważ mam grube gęste i ciemne brwi, ale myślałam o nałożeniu jej na włosy. Najbardziej interesuje mnie henna z Orientany- ma bardzo naturalny, czysty skład no i nie jest testowana na zwierzętach ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nigdy nie robiłam sobie jeszcze henny i jak na razie nie planuję. Moje naturalne brwi są dość ciemne, więc nie muszę ich przyciemniać. Tobie, jak na pierwszy raz wyszło naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń