poniedziałek, 3 grudnia 2018

5 ulubionych pojedynczych cieni do powiek

Witam Was Kochani w ten mroźny grudniowy dzień. Jak tam u Was leci? Pogoda daje Wam popalić?

Dziś przychodzę do Was z 5 moich ulubionych pojedynczych cieni do powiek. Wiadomo nic nie zastąpi paletek cieni, jednak uważam, że pojedyncze cienie warto mieć w swojej kosmetyczce. W mojej top 5 znalazły się cienie takie jak: Revers Eyeshadow Lavien, Oriflame Illuminate Eye Crayon, Freedom Eyeshadown, Essence Eyeshadown, Pierre Rene Professional. 




Revers Eyeshadow Lavien- Zamknięte w plastikowym opakowaniu trzy cienie do powiek. Pigmentacja cieni jak dla mnie bardzo dobra. Cienie dość dobrze utrzymują się na powiece. Produkt kupiłam za 2,99zł, więc jak za tak niską cenę serdecznie polecam ten kosmetyk.



.


Oriflame Illuminate Eye Crayon-Kremowy cień o intensywnym, perłowym połysku. Łatwo się rozprowadza, tworząc gładką taflę koloru. Kredkę kupiłam za ok.19zł. Długo utrzymuje się na powiece. 






 Freedom Eyeshadown- Genialny cień do powiek za jedyne 1,99zł. Rewelacyjna pigmentacja, bardzo długo cień utrzymuje się na powiece, świetnie się blenduje i nakłada. Po prostu cudo za grosze.





























































































Essence Eyeshadown- Piękny  perłowy cień do oczu. Tekstura cienia jest pudrowa. Produkt kosztował 7,99zł. Dość długo utrzymuje się na powiekach przy tym pięknie błyszczy. 





Pierre Rene Professional- Piękny, łatwy w aplikacji cień. Bardzo długo utrzymuje się na powiece. Pigmentacja cienia rewelacyjna. Kosmetyk kosztuje ok. 7,50zł.
















A wy jakie macie ulubione pojedyncze cienie? Dajcie znać w komentarzu :)




66 komentarzy:

  1. Ja mam tylko paletki, nigdy nie używałam pojedynczych. Ale sliczne kolory masz! Uwielbiam brokat!

    https://start-afire.blogspot.com/2018/11/jestem-czowiekiem-i-ludzkie-wady-nie-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki! Uwielbiam cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojedynczych cieni, chodź raz kupiłam jasny i był to od Pierre Rene, taki jak pokazałaś tylko inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Essence mam dokładnie taki jak Ty, co prawda teraz tylko eyeliner i tusz do oczu używam ale faktycznie cienie essence super się błyszczą i służył mi ten kolorek do rozjaśnienia wewnętrznych kącików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perłowy cień jest cudowny! ♥ Świetne kosmetyki, mają mega kolorki :D
    Świetny blog! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka cieni totalnie w moim guście! :)
    Pojedyncze cienie są bardzo praktyczne i uniwersalne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Cieszę się bardzo 🙂 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Ja z reguły zawsze korzystam z paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od czasu do czasu sięgnę po jakieś pojedyncze cienie, jednak z natury używam tylko paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze sobie obiecuję, że nie będę już kupować pojedynczych cieni, a i tak kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne cienie są z Revers :) Zdecydowanie moje kolory:)
    Pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie nie używam cieni do powiek, ale zachwyciły mnie 2: ten złoty i ostatni z PR, gdybym malowała oczy to na pewno zakupiłabym, zwłaszcza za taką cenę. Ale ogólnie zaskoczyła mnie jakość tych wszystkich cieni, w porównaniu do ich ceny.
    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/12/blogmas1-winter-skin-hair-and-body-care.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem fanką typowo matowych cieni, pojedynczych nawet już nie posiadam tylko palety ;)
    zapraszam do siebie, odwdzięczam się za komentarze www.wymalovana.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te cienie z Pierre Rene i Freedom są boskie. Uwielbiam połyskujące złoto na powiekach. Miałam też inne kolory tych z Essence i są bardzo fajne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory ma paletka Revers :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka kolorów skradło moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mają pigment! :) Nawet pojawił się produkt REVERS! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te kolory w dodatku bardzo dobrze je przedstawiłaś dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie ostatnio królują mini paletki potrójnych cieni od Sensique. Szczególnie paletka smoke eyes.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pojedyncze cienie są naprawdę dobre i mają wiele plusów. Przede wszystkim kosztują mniej niż cała paletka oraz możemy wybrać odpowiedni kolor (chyba każdemu zdarzyło się tak, że w danej plecie cieni jakiś kolor mu nie odpowiadał). Wszystkie prezentują się pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację 😊 Dziękuję bardzo ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  22. Bardzo lubię mocną pigmentację cieni oraz trwałość :) może się też skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne cienie, kiedyś używałam takich pojedynczych ale teraz wole palety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka pojedynczych cieni w swojej kolekcji, ale przeważnie używam palet. Szczerze mogę polecić metaliczny cień w płynie marki SinSkin :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście jeszcze nie ma większych mrozów, świetne kolory😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się kolorystyka cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się kolory. Mam kilka pojedynczych cieni, jednak osobiście wole palety.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pojedyncze cienei to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  29. Żadnego z pojedynczych cieni niestety, ale nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam złota :D piękne są te cienie, ale ich nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej spodobał mi się ostatni kolorek z cieni, aczkolwiek reszta też fajnie się prezentuje ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najbardziej lubię złote cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do tej listy dopisałabym jeszcze cień marki Delia :) Ostatnio znalazłam przepiękny, beżowy i od razu go polubiłam :) W sam raz do codziennych makijaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie używałam tych cieni ale z chęcią spróbuję ;)

      Usuń
  34. najlepsze jest to, ze w zyciu nie kupilam pojedynczych cieni... ale widac, ze warto to zmienic ;)

    pozdrawiam i zapraszam;)

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę jestem zaskoczona! Warto takie cienie są naprawdę praktyczne. 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  35. Ten cień z Essence jest naprawdę piękny - idealny do rozświetlenia wewnętrznego kącika :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kolory. Pasowałyby mi do oczu :)

    OdpowiedzUsuń