poniedziałek, 24 grudnia 2018

Diamentowe pędzle

Cześć Kochani!

Z okazji Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć przede wszystkim zdrowia, szczęścia, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w miłym rodzinnym gronie. :) <3

Dziś przychodzę do Was z diamentowymi pędzlami do makijażu. Dostałam je na prezent w komplecie było ich 9 + osobiście w domu miałam jeden, który zamówiłam na stronie internetowej Wish. Można jednak zobaczyć, że pędzel zamówiony przeze mnie jest w malutkim stopniu ciemniejszy co jest na pierwszy rzut oka nie zauważalne. Pędzle są pięknie. Błyszczące w kolorze Rose Gold. Rewelacyjnie się nimi pracuje, są bardzo mięciutkie co jest naprawdę dużym plusem przy wykonywaniu makijażu. Dużych pędzli było 5 małych 4+1, czyli się wyrównuje zarówno małych jak i dużych mam po 5. Niestety nie znam ceny pędzli ale z całego serca mogę Wam je polecić :)



                                                                            1.



2.



3.



4.



5.




6.



7.



8.



9.



10.




A Wy macie jakieś diamentowe pędzle? Jak się Wam sprawdzają? Piszcie w komentarzu i 
Wesołych Kochani! :)

71 komentarzy:

  1. Piękne pędzle. Mam jednorożcowe ;)
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam dziękuję za życzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam tylko że w innym kolorze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzelki bardzo mi się spodobały ^^ Super się prezentują!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, powiem Ci, że w samą porę ten post, bo właśnie rozglądam się za nowymi pędzlami! :) Wyglądają faktycznie bardzo ładnie, do tego zrobiłaś im bardzo ładną sesję ;D. Wesołych, przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super mam nadzieję, że pędzle Cię skuszą jest kilka różnych wzorów więc myślę,że znajdziesz coś dla siebie 😊 Dziękuję bardzo i również życzę zdrowych bo wiadomo zdrowie jest najważniejsze jak jest zdrowie jest wszystko i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia 😊🎄

      Usuń
  6. Fantastyczne pędzle, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te pędzle, aż zachęcają do nabycia. Myślę, że warto je wypróbować:)
    Kochana spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację 😊 Dziękuję pięknie 🤗

      Usuń
  8. U mnie służą jedynie jako tło do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam takich pędzli, ale z chęcią także ich wypróbuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

      Usuń
  10. Pędzelki prezentuje się bardzo elegancko! :)
    Idealne do kobiecej, pudrowej kosmetyczki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności racje ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Śliczne eleganckie pędzle.. Wesołych świąt.. Obserwuje zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również życzę Wesołych Świąt 🎄

      Usuń
  12. bardzo ładnie się prezentują! jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie :)
    także życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, mam nadzieję że Święta były bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę wszystkiego co najlepsze ;) Były były już czekam na kolejne :)

      Usuń
  13. Mają piękny kolor! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam tych pędzli, ale muszę sobie sprawić jakiś komplet, bo moje są już na wykończeniu. Te prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle wyglądają fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych pędzli jeszcze nawet ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie słodkie....idealne do zdjęć. Bardzo lubię takie pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuja sie pieknie! Sama mam w kolekcji sporo nie markowych pedzli i super sie sprawdzaja :) dodatkowo sa mega mieciutkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są te pędzle 😍 Kolor i kształt jest genialny 💖
    Super post!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnych takich pędzli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają bardzo elegancko i ciekawie. Na pewno będą się świetnie prezentować na toaletce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedne z ładniejszych jakie można kupić wg. mnie ;). Ja mam pędzle- syrenki. To wg. świetny prezent, jeśli wiemy, że ktoś nie ma ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Diamentowych nie mam, za to mam unicornowe ;) Sprawdzają się idealnie :D
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie! 😊 Pozdrawiam i również życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym roku 🤗

      Usuń
  24. Cudne ale mi właściwie wystarczy jeden :D jakbym miała tyle to bym sie zgubiła który do czego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha rozumiem :D Kwestia wprawy co do czego ;) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. Wow, te pędzle są niesamowite! <3 Zakochałam się w nich i to dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pędzle! Ja właśnie dostałam od Gwiazdki komplet nowiusieńkich pędzli do makijażu. Wkrótce będę je testować, ale najpierw muszę poczytać który do czego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 🤗 Oo świetnie! Koniecznie daj znać jak Ci się sprawdzą ;)

      Usuń
  27. Śliczne są te pędzle ! Chyba muszę je sobie w przyszłym roku sprezentować :)
    Życzę Ci udanego Sylwestra a w 2019 roku samych radosnych chwil oraz sukcesów w blogowaniu.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 🤗 Dziękuję i również życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym roku 😊 Również obserwuje ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  28. Cudne pędzelki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się prezentują.
    Sama poszukuje fajnych pędzli może wybiorę te. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie się prezentują, przydałby mi się jakiś nowy do konturowania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam aczkolwiek urzekły mnie :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń