sobota, 15 grudnia 2018

Zoeva Blanc Fusion

Witacie! Jak tam u Was leci? Przygotowania do świąt idą pełną parą? Sypnęło Wam może śniegiem? :)

Dziś chciałabym napisać o ostatniej z paletek z Plaisir Boxa. Ostatnia paletka o, której chcę napisał nazywa się Blanc Fusion. Piękne żółte opakowanie zamykane na magnes z detalami złota kryje w sobie 5 cieni matowych i 5 cieni ślicznie połyskujących. Cienie noszą nazwy od lewej górny rząd: Noble, Single Origin, Visions of Gold, Late Bloomer, Sweetness Lingers, Travel Inspired, Joy in a Box, Conched, Question of Taste, Last Bite. Cienie są genialnej pigmentacji. Bardzo dobrze się z nimi pracuje. Wszystkie super się spisują do makijaży wieczorowych jak i codziennych.









































                    Makijaż wykonany paletką Blanc Fusion :) 




A Wam, która z trzech paletek Plaisir Boxa podoba się najbardziej? Macie którąś z nich? Piszcie w komentarzu :) 

61 komentarzy:

  1. Kochana zaprezentowany makijaż totalnie odpowiada moim preferencjom kolorystycznym! :)
    Jeszcze nie miałam okazji przetestować zaprezentowanych paletek, jednakże myślę, że to tylko kwestia czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się bardzo 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Wow ;) super kolory i mega napigmentowane ;) piękne masz oczyska, zazdroszczę ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory! Chętnie skusiłabym się na tę paletkę, ale ostatnio dość poszalałam z tymi z Revolution i muszę się ograniczyć pod tym względem, haha

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory <3 i fajnie, że są matowe jak i błyszczące, dzięki czemu można tworzyć przeróżne makijaże jedną paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się być bardzo funkcjonalna i cudownny makijaż <3 ja nie umiem operować tak ciemnymi cieniami
    https://keepfitbyola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 🤗 Ćwicz a i Tobie sie uda 😊

      Usuń
  6. Efekt jest zdumiewający :) Super paletka i kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paleta. Też chciałabym tak pomalować oczy :) Mega! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju bardzo mi miło 😊 Dziękuję 😊 Pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. U mnie dopiero dzisiaj sypnelo śniegiem. Piękna jest ta paletka. Super kolorki - i codziennie i imprezowe. Ten miedziany najbardziej mi się podoba. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. mega pigmentacja i mega kolory <3 idealne do wyczarowania cudnego makijażu <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna paletka! Najbardziej zauroczyły mnie kolory "Visions of Gold" oraz "Late Bloomer"!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że Ci się podoba! :) Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Jakie piękne kolorki! W moim guście <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba :)
    Począwszy od kolorystyki paletki, aż po makijaż, który zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat ta nie jest w moim stylu, ale dwie poprzednie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa ta paletka i przecudne kolory. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory bardzo ładne i wygląd paletki też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna paletka, kolorystyka w moim typie. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te paletke i jest świetna! podoba mi się pigmentacja :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paletka moje kolory, a makijaż cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta paleta bardzo ładnie się prezentuje. Kolory zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta paletka, chociaż trochę nie w moim stylu. W każdym razie zrobiłaś nią bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękne są te kolorki. Zdecydowanie nadają się do wykonania ładnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna paletka ! Makijaż cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paletka, Zoeva słynie z dobrej pigmentacji :)
    Piękne masz oczka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne te odcienie! Piękny makijaż, ja wogole nie potrafię malować się cieniami 🙈

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paletka i bardzo ładne kolorki posiada ^^ Piękny makijaż *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze napiszę, że zdjęcia na początku bardzo przykuwają uwagę i zachęcają do zapoznania się z postem! Niezwykły klimat i jeszcze cudowniejsze kolory! Świetnie Ci to wyszło:) O paletce słyszałam, moja koleżanka jest nimi własnie zafascynowana i także uważa, że pracuje się na nich wprost świetnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolorki ma ta paleta😍😍
    Uwielbiam takie odcienie!
    U mnie śnieg właśnie stopniał, ale już migruje do miejsca gdzie na 100% będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma, masz rację 😊 oo to mam nadzieję,że zrobisz z niego użytek ;)

      Usuń
  28. bardzo bardzo podobają mi się te cienie:D wzdycham do nich och i ach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham te palety sama mam jedną ale chciałabym mieć wszystkie jak dla mnie są cudowne :) polecam je każdej osobie

    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najbardziej lubiłam paletę cocoa Blend 💖

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny makijaż wykonałaś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne kolorki. Ostatnio bardzo w takich gustuję i świetnie się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń