piątek, 9 listopada 2018

Zoeva Cocoa Blend

Hej Wam! Jak tam wam mija listopad ? Pogoda dopisuje ? :)

Dziś przychodzę do Was z jedną z trzech paletek cieni firmy Zoeva. Na pierwszy rzut postanowiłam przetestować i napisać o paletce Cocoa Blend. Na wstępie chciałabym powiedzieć, że palety dostałam jako prezent. Trzy palety zamknięte w jednym pudełku o nazwie Plaisir Box. Dokładnej ceny nie znam ale po wstępnym przeszukaniu cały taki zestaw kosztuje ok 250-300zł.



Zoeva Cocoa Blend-  Paletka składająca się z 10 cieni zamkniętych w tekturowym opakowaniu,dających efekt  matowy, satynowy, perłowy, metaliczny i matowy z drobinkami. Cienie noszą nazwy od lewej:  Bitter Start, Sweeter End, Warm Notes, Subtle Blend, Beans Are White, Pure Ganache, Substitute For Love, Freshly Toasted, Infusion, Delicate Acidity. Paletą jestem zachwycona! Posiada świetną pigmentację, nie osypuje się przy pracy, cienie dobrze się blendują, opakowanie zawiera magnez co jest jej dużym plusem. Jedynym malutkim minusem jest to, że nie posiada lusterka ale w porównaniu do jakości da się to wybaczyć :)






Zdjęcie robione z lampą błyskową :) 















































                                           Makijaż stworzony paletą Cocoa Blend  












 A wy lubicie firmę Zoeva? Polecacie coś z niej ? Chętnie poznam wasze zdanie :) 

89 komentarzy:

  1. nie znam tej marki :) jednak odcienie paletki jak najbardziej w moim guście :) kocham odcienie brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zupełnie jak ja wszelkie brązy to moja miłość ;)

      Usuń
  2. Marzy mi się ta paletka, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te paletkę i praca z nią to czysta przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletę mam od dawna i już zapomniałam, jak wygląda bitter start - używałam go tak często, że zdążył się skończyć :D Tak naprawdę jest to zestaw, z którego można wyczarować każdy make-up, od dziennego po wieczorowy. Muszę się zebrać i kupić kolejne palety z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację 😊 Idealna na każdą okazję 😊

      Usuń
  5. mam i jestem zachwycona. Fioletowy kolor po prawej stronie na dole mój ulubiony. Super wyglądają na powiekach i długo się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety pogoda już tak nie dopisuje, sa jakieś przebłyski słońca, ale to na prawde w mniejszych ilościach niż miesiąc temu, aktualnie w Niemczech zimno, buro i ponuro:(
    Przepiękna paletka, i jakie Ty masz prześliczne te oczęta!:)
    Pozdrawiam Cieplutko:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę to nie fajnie :/ U mnie akurat na pogodę nie narzekam :) Dziękuję pięknie 💓 Pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Kolorystyka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam cieni do oczu, ponieważ moje powieki są bardzo tłuste, ale paletka mi się podoba! Bardzo ładne kolorki :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super :) ja też uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. To moje kolory, muszę to mieć w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nic z marki Zoeva niestety nie posiadam ale ludzie polecają paletki cieni i zestawy pędzli! Podobno są super. A co do twojej paletki - super prezent! Bardzo mi się podoba kolorystyka. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak z paletami się zgodzę! Pędzli natomiast nie miałam nie mogę ocenić ;( Cieszę się, że Ci się podoba 😊 Buziaki 😘

      Usuń
  12. Mało słyszałam o tej marce ale kolorki wydają sie być bardzo fajne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory bardzo moje ale cena już nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety cena jest wysoka ale paleta warta zakupu ;)

      Usuń
  14. Nie znałam tej paletki wcześniej, ale kolory ma cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paleta, bardzo podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory cudowne😍 Z checią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może to dziwne, bo dlatego, że ja jestem dziwakiem, ale lubię czytać posty, które dotyczą tematyki kosmetycznej.
    Bardzo podoba mi się kolorystyka tej paletki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo niespotykane jak na chłopaka ;) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Podchodziłam do niej tyle razy i nadal nie kupiłam. Chociaż ciągle mam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam o tej paletce, teraz wiem ze to strzał w dziesiątkę, piękny makijaż ❤️
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu coś pięinego. Od kiedy częściej się maluje to uwielbiam paletki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! To podobnie jak ja bez paletki się nie ruszę! 😊 Pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Te odcienie są jak najbardziej w moim guście, uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna paleta, lecz nie na moją kieszeń haha
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudowna paletka 😍 i ta pigmenatcja od miesięcy rozglądam się za jakimiś fajnymi i chyba znalazłam ❤️ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwie paletki z Zoevy i je uwielbiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zastanawiałam się nad tą paletką dzisiaj. Czytasz mi w myślach! Twoja recenzja bardzo mi pomogla :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super paleta, bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne cienie <3 Gdybym tylko umiała się tak malować.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podobają :) Ohh na pewno umiesz 😊

      Usuń
  28. Wiele słyszała o tej paletce. Bardzo podoba mi się wizualnie,ale również pod względem zestawienia kolorystycznego. Używam takich baw w makijażu, dlatego jestem przekonana, że przypadłaby mi ona do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej marki. Mało się maluje, jednak muszę stwierdzić, że bardzo ładne kolorki znajdują się w tej paletce. Opakowanie teże ładne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię palety tej marki. Idealne na początek ☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja koleżanka ma pędzle z tej firmy, i sobie chwali, ciekawe czy paleta równie by się spodobała jak te pędzle. Kolorki ma ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wiele dobrego słyszałam o tych pędzlach ;) Zgadzam się z tobą 😊

      Usuń
  32. Nie znam firmy, ale bardzo chętnie poznałabym ją bliżej! :) Paletka wygląda przepięknie, cudowne kolory które ubóstwiam :) Chodź paletka bardzo mi się podoba, obiecałam sobie, że nie kupię nic nowego dopóki nie wykorzystam przynajmniej połowy tego co mam :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Jak ja bym chciała dotrzymywać tak postanowień! :)

      Usuń
  33. Nie miałam okazji używać tej paletki, ale zdecydowanie odcienie są świetne :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dość droga ale pewnie warta swojej ceny, nie znam sie ale wydaje sie fajna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tej firmy ale paletka skradła mnie po całości tymi brązami. =)
    Piękne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam dobre opinie o tej marce, a te cienie wyglądają bosko! :o

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak mi się marzą te ich paletki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ogólnie bardzo podoba mi się ta paletka tak jak tez inne tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chciałam kupić tą paletkę bo podobają mi się jej kolory ❤️

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko! Moje Marzenie! Co za kolory!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna paletka a jakie makijaże bomba

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta toaletka to moje marzenie <3 Jestem zakochana w jej kolorach, może sprawię ją sobie jako prezent świąteczny :D
    PS Masz cudowny kolor oczu��

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej marki paletek :/ Ale kolorki są piękne :D

    https://blogzyciakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń