niedziela, 9 września 2018

Pędzle z Wish - czy warto?

Dzień dobry! :)  Co tam u was słychać? Czujecie już tą nadchodzącą jesień? U mnie coraz bardziej daje się we znaki, a jak u was?
Przychodzę dziś z pędzlami z wish. Czy warto je zamawiać na chińskich stronkach, jak są zrobione, czy przychodzą zgodne z opisem, jak z ceną i dostawą ? Tego dowiecie się w tym wpisie. Zapraszam serdecznie :)

Oglądając pędzelki na popularnej stronie jaką jest wish od razu rzuciły mi się w oczu bardzo jasne pędzelki w kolorze delikatnego różu. Skuwki w kolorze rose gold.  Zachwyciły mnie od razu patrząc na to, że akurat była na nie promocja postanowiłam zaryzykować i jak najbardziej się opłacało!

Pędzle te są praktycznie odwzorowaniem pędzli  Zoeva Rose Golden Complete Eye Set Vol.2. Cały zestaw składa się tak jak oryginał z 12 pędzli. Cena za jaką udało mi się je upolować to jedyne 8 zł, 4zł same pędzle + 4zł dostawa. Jeżeli chodzi o dostawę miała być na 19.09.2018r. jednak pędzle przyszły sporo przed czasem co mnie strasznie ucieszyło. Wszystko przyszło zgodnie z opisem. Osobiście jak najbardziej polecam te pędzle! Sama mam zamiar zamówić jeszcze kilka kompletów z tej strony :)





Zalety:
Bardzo miękkie
Super się je myje
Nie gubią włosi
Bardzo dobrze wykonane
Zaokrąglone trzonki
Jakość
Dobre kształty
Pędzle po umyciu wracają do swojego kształtu
Cena



Wady:
 Jedyna wada to, że czas oczekiwania jest do miesiąca i nie zawsze uda się, że dotrą przed czasem ;/

                     Oto jak wyglądają pędzle :










































































































  I oto cała 12 moich nowych cudów :)

 A wy zamawiałyście pędzle z takich stronek? Co o tym sądzicie?

51 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubie mięciutkie pędzelki takie miłe w dotyku zawsze mizialem nimi swoje policzki bo malowac nie umialem XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym prosić o linka do nich? Bardzo mi się spodobały i sama zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale były na promocji 4 godzinnej :c Jednak co jakiś czas są takie promocje. Mogę dać link ale niestety inna cena będzie :/

      Usuń
  3. Myślę, że warto jest wypróbować takie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te pędzelki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś pędzle nie były dla mnie tak ważne... teraz nie wyobrażam sobie zrobienia makijażu przy ich pomocy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo bez pędzli istna masakra :) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Szukam dobrych pędzli do cieni. Możesz ją polecić? Cena jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Polecam bardzo serdecznie :) Super się nimi pracuje :)

      Usuń
  7. Faktycznie dobrze są odwzorowane. Ciekawa jestem ich jakości, bo cena jest zaskakująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo super 😊 Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Wyglądają przyjemnie. Aczkolwiek widzę, że wiele z nich ma dość długie włosie a takimi źle mi się operuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś. Ale za te pieniądze też bym mogła :)
    Ale mi się nie chce czekać na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj za taką cenę to mogę poczekać, myślę, że dzięki tobie znalazłam to czego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Sama uwielbiam pędzle, a te wyglądają nieziemsko! Musze się w nie zaopatrzyć, są megaaa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bosko wyglądają 😊 Koniecznie musisz. Polecam 😇

      Usuń
  12. Lubię czytać posty, które dotyczą tematów związanych z kosmetykami.
    Interesujący post 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. pędzelki wygladają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie zamawiałam z takich stron, pędzle wydają się fajne.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako chłopiec, jestem pełen podziwu nie tylko dla tych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają. Zamówię kilka na próbę ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle z Zoevy moim zdaniem są super 👍🏻💋 Sama mam zestaw. Pozdrawiam
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślałam, ze wish umarło. 🤣 Po raz pierwszy przeglądałam tą stronę poprzez ich aplikację i dziwiłam się nieprawdopodobnym podobieństwem do Aliexpress. Przecież tam są identyczne produkty!
    Widzę, że jakościowo jesteś zadowolona jak ja. Też zamawiałam stamtąd (Ali) pędzle, ale inne, czarne z a la diamentową rączką i syrenkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak te strony są baardzo podobne, jednak porównują Wish i Ali na Wish się krócej czeka na przesyłkę :) Oo to super też mam w planach jeszcze zakupy na tych stronach i pędzle prawdopodobnie się tam znajdą 😊

      Usuń
  19. Pędzelki wyglądają bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupowałam z innego chińskiego sklepu ale są bardzo podobne do Twoich i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Ali kiedyś jeden duży pędzel zamówiłam. Używam go do dziś, jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super że ci się sprawdziły! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też miałam jakiś czas temu fazę na zamawianie pędzli z Chin :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Za taką cenę to chyba sama je zamówię! Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Świetny post, mialam te pedzle i jak na cene byly spoko :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń