niedziela, 2 września 2018

Makijaże w jesiennych barwach

Cześć wam! :) Jak tam wam minęły te 2 miesiące wakacji? Uważacie tegoroczne wakacje za udane czy raczej nie? :)
Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, co szczególnie można odczuć po wieczornej temperaturze, dlatego dziś przychodzę do was z propozycjami kilku makijaży na okres jesienny. Jak wiadomo jesień kojarzy nam się przede wszystkim z takimi kolorami jak brąz, żółć, czerwień, pomarańcz ale i wiele wiele innych. Mam nadzieję, że moje propozycje makijaży wam się spodobają. Zapraszam do oglądania :)


Pierwsze makijaż został wykonany paletką Reloaded Newtrals 2. Do jego powstania zostały użyte zaledwie 4 cienie :)









Drugi makijaż wykonany został paletką Naked Chocolate. Do tego makijażu również użyte były tylko 4 cienie.








Trzecim makijażem jest wykonany przez paletkę Chocolate Vice makijaż składający się z 3 cieni.







Czwarty makijaż to matowy makijaż z kreskami, Wykonany paletką Technic Mega Mattes. Do wykonania zostały użyte 2 cienie, czarny eyeliner i rozświetlacz w kąciku :)






Piąty wykonany został paletą Technic Mega Mattes i pojedynczym cieniem z GR. Makijaż składa się z 2 cieni i rozświetlacza.



I ostatnie 2 zdjęcia pokazują makijaż wykonany paletą Chocolate Vice i Reloaded Newtrals 2. Ilczba użytych cieni 2 :)






  Mam nadzieję, że moja propozycja jesiennych makijaży przypadła wam do gustu :) Dajcie znać jakie wy robicie makijaże na jesień :) 


Ps. Zdjęcia robione są przy świetle dziennym ( zdjęcia potrójne z lampą błyskową), które nie chciało współpracować ;/ 






62 komentarze:

  1. Ładne propozycje :) lubię brązy i złoto :)
    P.s. wkradł Ci się mały błąd w "konciku" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Oj tak faktycznie dziękuję za uwagę tak to jest jak się pisze po nocach :/

      Usuń
  2. Wiesz chciałam wybrać najładniejszy ale nie potrafię :) wszystkie są piękne, dodatkowo uwielbiam ciepłe kolory jesli chodzi o makijaż oczu, pięknie! <3 napewno się zainspiruje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo podobają mi się te makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt przechodzenia cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż w moich kolorkach!😍
    Zawsze używam brązowego, matowego cienia z Kobo, zawsze. Wtedy dodaje trochę korektora płynnego(tak!) albo pomarańczowy cień ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! prześliczne makijaże ! <3 masz talent <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie malujesz ;) Wszystkie bardzo podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są ładne, ale chyba tak najbardziej to 1 i 3 :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne ale złoto to zdecydowanie moje kolory i brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeci makijaż to mój zdecydowany faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne propozycje na makijaż. Najbardziej podoba mi się pierwszy, drugi i ostatni. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pierwszy makijaz to moj faworyt! ❤️😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie propozycje są totalnie w moim guście! <3 Uwielbiam połączenia brązu, złota, różu i borda - ahhh
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się ♥ O tak ja też :) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Wszystkie makijaże są super ;) Lubię takie kolory.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten drugi makijaż to moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ale też pracochłonne :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne makijaże. W moim stylu ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Do dziennego makijażu nie używam cieni, jedynie na jakieś 'wyjścia'. Wówczas bazuje właśnie na jesiennych barwach, głównie brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż, popracowałabym jednak nad brwiami😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Ojj ja bardzo lubię swoje brwi ;) ale dziękuję za radę

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolorki :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne makijaze, jestem pewna, że zaczerpnę trochę inspiracji. Masz dryk do makijażu ;)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie! 😙😊 Dziękuję 😊 Pozdrawiam ;)

      Usuń
  24. Drugi makijaż jest idealny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujące propozycje ;) dodałbym jeszcze makijaż z kolorami nude.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory, lubuje sie w takich!
    Ładnie tu u Ciebie, obserwuje - mam nadzieje,że u mnie tez ci sie spodoba!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo 😊 Również obserwuję już od dawna ale przez brak czasu nie miałam kiedy poczytać nowych wpisów :/ Muszę nadrobić. Buziaki ;*

      Usuń
  28. piękne są te makijaże, najbardziej podoba mi się drugi! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten pierwszy bardzo mi się podoba!
    A moje wakacje były dotychczas najlepsze, mam mega dużo wspomnień, nawet nie jestem w stanie pamiętać o nich wszystkich haha
    https://karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo eleganckie zdecydowanie w stylu dziewczyny która chce wyglądać elegancko w każdej chwili

    OdpowiedzUsuń