poniedziałek, 17 września 2018

Wrześniowe Nowości Kosmetyczne

Witam was wszystkich bardzo serdecznie :) Co tam u was słychać? Czujecie już ten jesienny klimat czy może absolutnie nie? Ja osobiście coraz bardziej go odczuwam.

Dziś przychodzę do was z kilkoma nowościami, które udało mi się kupić do tej pory we wrześniu.
Pięć drobnych rzeczy, a taka radość podczas kupowania :D Znacie to ?



Pierwszą rzeczą jaka wpadła w moje ręce była kremowa pomadka Sensique Satin Touch. Kolor jaki posiadam to 225 Liberty. Jest to brugundowy kolor, który wygląda przepięknie. Cena za jaką kupiłam pomadkę wynosiła 9,99zł.































































 Revers Mineral Perfect Silicone Make- up Base. Jest to silikonowa baza pod makijaż. Ma za zadanie  wygładzenie,  matowienie i utrwalanie. Produkt kupiłam za jedyne 4,99zł. Bazy tej używałam już kila razy i jak dotąd sprawdza mi się świetnie. Zaletą tego produktu jest konsystencja, cena, działanie, dość szybko się wchłania. Jej jedyną małą wadą może być zapach ale wiadomo każdy lubi co innego dla kogoś może być brzydki dla innej osoby piękny.





Essence eyeshadow. Piękny pojedynczy perłowy cień do oczu. Tekstura cienia jest pudrowa.  Produkt kosztował 7,99zł. Dość długo utrzymuje się na powiekach przy tym pięknie błyszczy. Numer cienia to 01.





Revers Pure Mineral Contour - Kosmetyk ten od razu wpadł mi w oku. Całe konturowanie w jedynym opakowaniu? Po protu bajka. Produkt ten zawiera rozświetlacz, róż i bronzer. Nie miałam okazji testować jeszcze różu ale rozświetlacz i bronzer sprawdzają mi się bardzo dobrze. Cały kosmetyk ma przepiękne kolory. Numer to 04.





Technic Mega Nudes 2. Przepiękna paleta o ślicznych jesiennych kolorach. Zachwyciła mnie przede wszystkim swoimi kolorami, które od razu skojarzyły mi się z nadchodzącą jesienią. Palety jeszcze nie testowałam ale kosmetyki a szczególnie cienie tej firmy bardzo dobrze mi się sprawują. Mam nadzieję, że z nią będzie tak samo. Cena jaką zapłaciłam wynosiłam 7,95zł .










      I to by było na tyle z moich dotychczasowych wrześniowych nowości kosmetycznych.  A wy upolowałyście już jakieś nowości? 






61 komentarzy:

  1. bardzo mnie się podoba ta paletka cieni do powiek! <3 idealne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą bazę z Revers muszę sobie w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor tej pomadki jest śliczny a cienie idealnie podpasywane pod kolor moich oczu!

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten perłowy cień musi znaleźć się w mojej kosmetyczce


    Zapraszam do mnie https://the-rockferry.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien się znaleźć w każdej kosmetyczce polecam! 😊

      Usuń
  5. Uwielbiam takie odcienie brązów idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baza z Revers jak dotąd jest jedną z moich ulubionych! :)
    Bardzo ładna pigmentacja paletki, tym bardziej za taką cenę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo się polubiłam z tą bazą ;) O tak to prawda Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów ;) Pomadka ma piękny kolor.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest śliczna na jesienne dni :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Z wszystkich znam firmę Essence. Paleta bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam żadnego produktu, może przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka prześliczna, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNE NOWOSCI

    https://emiblog89.wordpress.com/2018/09/17/wspomnienia-z-wakacji/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie paletki nudziakowe :) a co do jesieni - tak, mocno już ją czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolorystyka paletki cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy produkt przykuł naszą uwagę :) Super jest ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki w paletce są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta pomadka 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe propozycje.
    Lubię czytać posty o kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie cienie marki Essence, uważam że są godne polecenia. Ja też dorwałam w tym miesiącu kilka nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super cieszę się bardzo mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  19. Paleta ma świetne kolory! Super zakupy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś podobne trio do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się wcześniej z tą baza, muszę przyznać że cena jest godna kupna i przetestowania :) ciekawi mnie ta baza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne nowości 😊 Najbardziej podoba mi się ta paleta :) Piekne jesienne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta paleta wyglada ciekawie. A ten cień do powiek to świetnie by się sprawdził jako rozświetlacz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację :) muszę spróbować go jako rozświetlacze ;) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. Jestem ciekawa tej bazy pod makijaż, paleta cieni 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Sensique ma świetne pomadki. Osobiście uwielbiam kosmetyki tej marki. Co do bazy od Revers to będę testować zieloną. Jestem jej bardzo ciekawa. M nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam żadnego z tych produktów, ale podobno jakaś paletka z firmy essence jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To trio z Revers wygląda identycznie jak z Eveline! Podoba mi się paleta cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jak najbardziej czuję jesień. Zdążyłam się już rozchorować :(
    świetne produkty, udane zakupy :) nie miałam ich jeszcze ale planuję
    zakupić i przetestować :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję bardzo :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;* Pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. Pytanie od faceta... szminka ma smak szminki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne produkty w bardzo atrakcyjnych cenach :) szminka cudo <3

    OdpowiedzUsuń