piątek, 24 sierpnia 2018

Jak zrobić idealną kreskę?

Witam was bardzo serdecznie w kolejnym wpisie :) Jak tam pogoda u was dopisuje? Macie plany na ostatnie dni wakacji czy może pełen spontan ? ;D

Dziś chciałabym poruszyć temat idealnej kreski. Czy taka właściwie istnieje oczywiście, że tak jednak wymaga ona bardzo dużo pracy. Sama jeszcze nie opanowałam perfekcyjnie idealnej kreski, jednak mam nadzieję, że i mi się z czasem to uda. Chciałabym wam dziś pokazać jak ja wykonuję swoją kreskę krok po kroku. :)



























Eyeliner jakiego używam jest firmy Delia. Jest to eyeliner posiadający pędzelek. Kolor jest standardowy, czyli czarny. Kosmetyk świetnie mi się sprawdza. Dobrze się nim pracuje i długo się utrzymuje na oku nie robiąc niepotrzebnych plam, nie kruszy się.










Robiąc kreskę jako pierwszą i najważniejszą zasadę  uważam, że trzeba mieć pewną rękę. Sama zaczynam rysować kreskę dosłownie jednym pociągnięciem ręki pamiętając o tym, że  powinna być ona o coś oparta żeby ruch był stanowczy i bardziej precyzyjny.





Gdy przysłowiowa kreska już jest dorysowuję do niej jaskółkę, kierując stanowczo ręką ku górze.




Po dorysowaniu jaskółki poprawiam całą kreskę łącznie z jaskółką jeszcze raz.






                                                        Kreska krok po kroku :)








Oto mój sposób na tą  ,, idealną kreskę'' A wy lubicie robić kreski? Jakich eyelinerów używacie? :)








65 komentarzy:

  1. BArdzo fajny poradnik wielu osobom się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko dorysowuje jasakolke bo kreske mam na stale :)
    Nie mialam cierpliwosci do tej zabawy :)
    Tobie to wychodzi calkiem niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie potrafiłam zrobić idealnej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że po Twoim tutorialu mi się uda. Jestem bardzo słaba w kreski...

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie Twoja kreska jest bardzo precyzyjna.Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kreska! Ja kilka razy próbowałam robić, ale za każdym razem źle się to kończyło. Niestety nie umiem tego robić :(

    Obserwuje kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;* Ćwicz , a na pewno się uda ;)
      Również obserwuję już od dawna ;)

      Usuń
  7. Fajnie opisane. Jestem chyba jedyną kobietą, której kreski nie wychodzą :) Pozdrawiam Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj praktyka czyni mistrza :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Mimo to kreska to dla mnie zmora, zawsze robię za grube. Muszę bardziej się przykładać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robię kreski codziennie, na początku szło mi fatalnie, ale z każdym następnym razem było już lepiej :)
    Śliczne kreski :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam ten problem! Dzięki za pomoc...mam eyeliner z Catrice ale rączka się trzęsie i ciężko o dobrą kreskę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza na pewno będzie kiedyś idealna :)

      Usuń
  11. Świetny poradnik :) dla mnie idealny jako osoby która nie potrafi się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kreskach nie mam zielonego pojęcia, ale myślę, że tak średnio bym w nich wyglądała, dlatego nie maluję :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uważasz myślę, że jakbyś spróbowała to może byś polubiła ;)

      Usuń
  13. Osobiście nie jestem fanką kresek na powiekach :D u mnie wyglądają tragicznie :D ale u Ciebie efekt naprawdę WOW ! <3 jestem pod wrażeniem Twojego talentu :) kreska prawie idealna <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kreska ja jak już zabieram się za jej malowanie to tylko brązowym eyelinerem bądź kolorowym czarny u mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super poradnik, naprawdę bardzo przydatny ;) Ja zazwyczaj używam eyelinera w pisaku, bo tak mi jest łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedną kreskę nie tak ciężko jest zrobić, ale żeby druga wyglądała tak samo, albo przynajmniej podobnie, to dopiero trzeba się namęczyć
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś wychodziły mi idealne, natomiast teraz jak nie robiłam kreski na oku WIEKI ! To aż się boje myśleć co by z tego wyszło :D Przydatny wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja udreka...:( zawsze jak sie zabieram do rysowania kreski to wychodzi jedna wielka katastrofa zmywanie poprawianie i tak w kolko.. ogladalam juz rozne filmy na yt ale ja chyba po prostu nie mam tej prezycji w reku.. sprobuje jeszcze twojego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak szczerze nigdy nie udało mi się zrobić idealnej kreski bo ręce się trzęsą ale ciekawy post !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Jednak z moja ręka ciężko jest mi stworzyć idealna kreskę, dlatego tez sobie ja odpuszczam i maluje mocniej powieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ćwicz, a będzie idealnie :) Też wolę mocniejsze oko od kreski :D

      Usuń
  21. Śliczna kreska! Nie mogę się napatrzeć!

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Post idealny dla mnie! Może kiedyś się wreszcie nauczę ;p
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno już nie malowałam kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś bardzo często robiłam kreski, a teraz mam z nimi problem haha.
    Twoja faktycznie jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudno mi się wypowiadać na temat robienia kreski, bo się nie maluję. Ale twój post mnie zainteresował. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie post zaciekawił, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. mi czasem wyjdzie :D ale często muszę poprawiać;pp
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze zaczynam od końcówki i dopiero gdy wyjdzie idealna (po kilku poprawkach) maluję resztę :D U mnie sprawdza się tylko eyeliner w pisaku

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie póki co kreska to wciąż czarna magia. Probowałam używać sztywniejszego pędzelka, ale dalej mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam i czesto sie wlasnie tak maluje. Chyba nawet jest to najczestszy makijaz mojego oka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie opanowałam jeszcze tej sztuki :D Bardzo przydatne wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze mam problem ze zrobieniem dwoch takich samych kresek na jednym i drugim oku. Trzeba dalej cwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń