sobota, 14 lipca 2018

Moje ulubione kosmetyki pielęgnacyjne.

Dzień dobry! Jak tam wam mija lipiec? Przychodzę dziś do was z moimi ulubionymi kosmetykami do pielęgnacji ciała.Używam tych kosmetyków praktycznie codziennie i jestem zachwycona. ;) Mi osobiście bardzo się sprawdzają dlatego przyszłam się dziś nimi z wami podzielić.


A więc zacznijmy od cudownego masła do ciała firmy Tutti Frutti. Zapach tego masła to akurat jeżyna i malina.  Masło to cudownie pachnie co jest jego super zaletą. Bardzo dobrze nawilża ciało, natłuszcza, odżywia i szybko wchłania się w skórę. Posiada atrakcyjną cenę. To już moje drugie opakowanie tego cuda tylko o innym zapachu. Bardzo mocno polecam te masełka :) 





Drugim moim produktem jest kosmetyk firmy Bielenda. Jest to kosmetyk Twoja pielęgnacja Peeling cukrowy do ciała. Peeling ten ma bardzo przyjemny zapach. Złuszcza martwy naskórek, skóra robi się aksamitna w dotyku. Posiada bardzo wyczuwalne granulki cukru. Bardzo dobrze nawilża ciało. Produkt godny polecenia. 


Kolejny kosmetyk również jak poprzedni pochodzi z firmy Bielenda.  Jest to produkt 3w1 o zapachu Ogórek & Limonka. kosmetyk ten ma spełniać zadanie żelu myjącego + peelingu + serum. Skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona. Twarz po zastosowaniu jest rozjaśniona, wygładzona i odświeżona. Produkt ten mnie nie podrażnia, nie uczula również nie zapycha. 


Lecąc za ciosem kolejny kosmetyk jest również z firmy Bielenda. Jest to drogocenny olejek arganowy 3w1 ciało, twarz, włosy. Olejek ten fajnie wchłania się w skórę,  wygładza i nawilża. Bardzo przyjemnie się go rozprowadza. Ma bardzo ładny zapach. Jedyną jego wadą jak dla mnie jest to, że produkt po wtarciu we włosy strasznie je przetłuścił dlatego produkt super ale do ciała :) 


Kolejną firmą jest Joanna regenerujący krem do stóp z olejkiem arganowym. Krem ten dobrze nawilża i regeneruje stopy. Dość szybko się wchłania. Posiada lekką konsystencję. Kosmetyk dobrze się aplikuje :) 


Ziaja  i genialny krem rumiankowy posiadający lekką formułę, szybko się wchłania , również dobrze sprawuje się pod makijaż. Nie zapycha i nie uczula. Produkt dobrze nawilża  i posiada bardzo atrakcyjną cenę.


BeBeauty hydrate nawilżający krem do rąk z olejkiem macadamia. Krem ten bardzo szybko się wchłania, przyjemnie się go rozprowadza, dobrze nawilża dłonie. Posiada ładny zapach. krem ten ma rzadką konsystencję co dla mnie jest ogromnym plusem. Kolejnym jego plusem jest to, że jest wydajny. 

Nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez maseczek do twarzy :) Stosuję naprawdę różne maseczki nawilżające, regenerujące, oczyszczające  i wiele wiele innych ale myślę, że nie będę wam ich wszystkich opisywała bo używam i testuję to co mi wpadnie w ręce :) 


Marion płyn micelarny nie jest to może kosmetyk czysto pielęgnacyjny ale mi się sprawdza świetnie i chciałabym wam go serdecznie polecić. Dokładnie zmywa makijaż, buzia po nim jest głodka i miła w dotyku.  Produkt ten jako jeden z niewielu do demakijażu sprawdził mi się w 100% dlatego bardzo wam polecam ten płyn. 


Jak tam wasze ulubione kosmetyki pielęgnacyjne? Możecie polecać jakieś wasze super perełki ;) 



28 komentarzy:

  1. Dla mnie produkt 3w1 z Bielendy do włosów bardzo dobrze się sprawdza i ich nie przetłuszcza za to zapach jak dla mnie ma okropny, innych produktów niestety nie kojarzę
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie polecam resztę produktów są świetne! :)

      Usuń
  2. To masło Tutti Frutti na pewno niedługo u mnie zagości. Lubię produkty, które szybko się wchłaniają i dobrze przy tym nawilżają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super serdecznie polecam ;) dla mnie produkty szybko wchłaniające się są najlepsze :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Większości kosmetyków nie znam. Krem od Ziai wygląda bardzo ciekawie- szczególnie że jest nieperfumowany

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam maseczki i używa prawie codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten peeling z bielendy. <3
    Pozdrawiam:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny polecam serdecznie :)
      Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam okazji, by przetestować tych kosmetyków, lecz wyglądają ciekawie! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju dziękuję, bardzo mi miło <3 Również obserwuję i Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie testowałam tych produktów :)
    Szczerze mówiąc kilkoma cudeńkami mnie zaciekawiłaś, chciałabym się w nie zaopatrzyć, tym bardziej, że są to sprawdzone produkty.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam! Produkty jak najbardziej sprawdzone i dla mnie działają cuda ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Z checia bym przetestowala ten olejek z bielendy.:)
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty :) Zainteresował mnie ten płyn micelarny z Marion, ich kosmetyki zawsze się u mnie dobrze sprawdzają.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Płyn super koniecznie musisz przetestować ;) Również Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Just wonderful products, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię olejki z Bielendy ;) Polecam ten z drzewa herbacianego :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie miałam muszę wypróbować! :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam to masełko z tutti frutti. Genialnie pachnie!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Be Beauty znam :) osobiście lubię krem z formułą Q10 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty polecasz, zaciekawiłaś mnie tym olejkiem do ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń