czwartek, 5 lipca 2018

Makijaże paletami Makeup Revolution

Hej hej wam!
Przychodzę dziś do was z makijażami wykonanymi paletami od Makeup Revolution. Mam wam do pokazania kilka makijaży, które wykonane zostały paletami Reloaded newtrals 2  i  Naked Chocolate. 
Od razu muszę powiedzieć, że makijaże nie są wykonane profesjonalnie ale starałam się jak mogę, mam nadzieję , że z czasem uda mi się dojść do perfekcji i tworzyć na powiekach cuda! ;D 


Wykonany paletą Naked Chocolate :)  
































































Wykonany paletą Reloaded newtrals 2 ;)





























Makijaż wykonany krok po kroku :)











































Makijaż ten został wykonany na mojej koleżance :)












































A wy jakie najbardziej lubicie palety od Makeup Revolution? Mam nadzieję, że któryś z tych makijaży przypadł wam do gustu :) 

11 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię te paletki "czekoladki" maja bardzo fajną pigmentację i kolorki, śliczne makijaże oby takich więcej i masz śliczne oczy!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz oczy! Makijaże śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne make upy! Naprawdę wyglądają bardzo profesjonalnie :)
    Masz prześliczne oczy, można się zakochać! Powiedz też koleżance
    że ma świetne brwi :) <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory na oczach świetnie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie każdy jeden wygląda wprost fenomenalnie!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysły na makeup, szczególnie spodobały mi się te w tonacjach bordowych, koniecznie muszę coś podobnego odtworzyć!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczka masz śliczne.
    N i nieźle się postarałaś z tymi zdjęciami krok po krok. Super.

    OdpowiedzUsuń