środa, 18 lipca 2018

Haul Ubraniowy

Cześć kochani!
Dziś trochę inny post,  jak już pewnie sami się przekonaliście są wyprzedaże, a co to może oznaczać ? Zakupyy ! ;) To i ja przychodzę dziś do was z haulem zakupowym. Mam wam  do pokazania kilka moich perełek,  które udało mi się upolować na wyprzedażach :)

Wszystkie ceny podane będą po obniżkach :)

                 SINSAY

 Pierwszą moją kupioną rzeczą jest ta oto sukienka. Sukienka posiada śliski, delikatny materiał. Długość sukienki sięga mi przed kolano :)  Cena sukienki - 29,99 zł.




Szara koszulka Girls Can Do Anything kupiona za jedyne 4,99 zł. Bardzo przyjemny materiał. Cóż więcej można powiedzieć po prostu cudo za grosze ;)


Kolejnym szarym nabytkiem jest koszulka tym razem z napisem Relax and accept the crazy.
T-shirt kosztował 9,99zł. 


Biała koszulka z angielskim napisem kupiona za jedynie 7,99zł . Wykonana z bardzo przewiewnego materiału idealna na lato ;)


Kolejna biała koszulka z angielskim napisem upolowana za jedyne 4,99zł. 


I ten moment w którym nie mogłam się zdecydować czy biała czy czarną więc wzięłam dwie ale cóż za 4,99zł można mi wybaczyć ;) 



I ostatnią rzeczą kupioną w Sinsayu jest biała bluzeczka w czarne paski. Kupiona za jedyne 19,99zł . Bluzeczka sięga mi do pasa więc jest w sam raz ;) 



New Yorker 

Szara bluzeczka z przewiewnego i bardzo miłego materiału. Kupiona za jedyne 12,95 zł. Przód tej bluzki jest krótszy niż tych co jak dla mnie dodaje jej uroku.

 Różowa prześliczna koszulka upolowana za 12,95 zł. Przemiły, przewiewny materiał. Po prostu cudo za prawie 13 zł ;) 


I oczywiście kolejny dylemat, które dresy wybrać. Dziewczyna nie chodząca w dresach zastanawia się które i tak po drodze namysłu i zobaczeniu, że spodnie wykonane są z takiego misia doszłam do wniosku, że kupuję dwie pary :D Jedna para 12,95 zł. 


Cropp 

Czarna koszulka z różowym angielskim napisem kupiona została w Croppie za jedyne 9,99zł.



Terranova 

Super spodnie upolowane za 39,99zł. Jedyną ich wadą jest to, że pomimo dobrego rozmiaru spodnie trochę się rozciągnęły ;/  

Biała minimalistyczna koszulka z logiem firmy. Cena koszulki 9,99 zł. Najbardziej urzeka mnie to miętowe serduszko <3


I ostatnią moją perełką jest ta bluzeczka z drobne paski. Kupiona za 14,99 zł. Bluzka sięga mi do pasa , wykonana z miłego materiału :) 


I to już moje wszystkie perełki upolowane do tej pory jedynie w ulubionych sklepach na wyprzedażach :) 
A wy macie już coś kupione ? Jak tam wasze zakupy jakie sklepy polecacie piszcie śmiało :) 




31 komentarzy:

  1. U mnie w tym roku kiepsko z zakupami na wyprzedażach, coś nie mogę znaleźć nic fajnego, ale zapomniałam o sinsay. Sama kiedyś często tam kupowałam, tam te wszystkie modne rzeczy są stosunkowo tanie :) Ja polecam stradivarius, ubrania tam przypadają mi do gustu, no ale wiadomo to wszystko zależy kto co lubi :) Bardzo fajny post i blog! Zostaje i obserwuje! No i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze coś znajdziesz :) tak masz rację są dość tanie. O Stradivariusie nie kupuje muszę się przejść zobaczyć ;) Dzięki wielkie na pewno zajrzę i zaobserwuję :)

      Usuń
  2. Widać, że zakupy Ci się udały! mi przyjaciółka przypomniała o wyprzedażach, w ogóle o nich zapomniałam haha :P Ale póki co nic mi się nie spodobało
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udały udały :D Mam nadzieję,że jeszcze sobie coś upolujesz ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne ciuszki. Uwielbiam sinsay. Ja w tym roku nie poszalałam za bardzo na wyprzedażach :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oj tak ja Sinsay również uwielbiam ;D

      Usuń
  4. Super rzeczy upolowalas! Ja niestety przegapilam te wyprzedaże
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy kupilaś!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciuszki z sinsaya, są fajne i niedrogie.
    Pozdrawiam :)
    https://chaotycznewizje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą :) Również Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze koszulki są super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowa koszulka jest świetna! <3
    Pozdrawiam i zapraszam! Nowy post:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się bluzeczka w paski z Sinsay ^^
    Ja na zakupy dopiero wybieram się w tygodniu i prawdopodobnie będzie to właśnie Sinsay :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) W takim razie życzę udanych zakupów! :D
      Również Pozdrawiam ☺

      Usuń
  11. Haul z Sinsay najbardziej mi się spodobał- bardzo w moim stylu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy upolowałaś ^^
    Lubię robić zakupy w Sinsay'u ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, uwielbiam New yorker, kiedyś sinsay też lubiłam..Miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo! ♥ Wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciuchy trochę nie w moim stylu, ale na niektóre T-shirty sama bym się skusiła.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So interesting post. I like your blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulkowy szał ;D Ja szukam sukienki na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy! Bardzo podobają mi się te podkoszulki z Sinsay (zwłaszcza w takiej cenie ;))

    OdpowiedzUsuń