piątek, 27 lipca 2018

Naked Chocolate

Witam wszystkich bardzo serdecznie! :)
 Dziś przychodzę do was z paletką  od  Makeup Revolution. Paletka jak dla mnie bomba. Składa się z 16 cieni zarówno matowych jak i błyszczących. Paletka kosztuje ok.40 zł.
Produkt w zestawie posiada pacynkę. Paleta solidnie wykonana, posiada lusterko co jest ogromnym plusem. Można nią wyczarować makijaż dzienny jak i wieczorowy. :)








Zalety
* świetna pigmentacja
*trwałość
*wykonanie
*kolory
*wydajność
*produkt się nie osypuje
*wygodne opakowanie
*cena
*kosmetyk posiada lusterko 


Wady
*pacynka zamiast pędzelka 
*gorsza pigmentacja matowych cieni 

Makijaż wykonany paletą Naked Chocolate 






Makijaż nie jest wykonany profesjonalnie :) Jednak ciągle się uczę i mam nadzieję,że z czasem będzie coraz lepiej :)

A wy macie swoje ulubione paletki od Makeup Revolution? 

80 komentarzy:

  1. Jak się patrzy na tę paletkę to wydaje się taka niewinna. A tu proszę. Jakie napigmentowanie. Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladki z revolution są genialne :) Pigmentacja genialna, jak dla osób początkujących super.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma naprawdę piękne kolorki :)
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda obłednie, a makijaż przez Ciebie wykonany super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny makijaż zazdroszczę osobą które potrafią się malować ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Uwielbiam te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż wykonałaś tą paletką. <3
    Sama ją posiadam :D
    Śliczne masz oczy *.*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co z tego, że makijaż nieprofesjonalny, skoro wygląda świetnie :) Lubię takie kolory.
    Opakowanie tej paletki jest bardzo fajne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo 😊 Paletka cudowna ;) Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Świetny makijaż, taki jesienny! Udało Ci się połączyć odcienie i efekt jest genialny! ♥
    Muszę w końcu kupić sobie tę paletkę!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Polecam ją bardzo serdecznie 😊

      Usuń
  10. Moja ulubiona to SophX, jeszcze czekoladek nie próbowałam, ale ta jest świetna! :) Bardzo ładne, kocie oczy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować są boskie! ;) Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  11. Makijaż super! Ciepłe kolory to to co lubię najbardziej :) Też lubię te paletki :) Makijaż super podkreśla Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta paletka nawet.
    Droga?
    A zaraz przeczyram jeszcze raz posta może przeoczyłam cenę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paletka! Ma piękne kolorki :*.
    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne opakowanie i makijaż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż oka :) paletka prezentuje się dobrze. Lubię paletki z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu, myślałam na początku, że to jest tabliczka prawdziwej czekolady hahhaha :D
    Śliczny wykonujesz makijaż :)
    Ja nie mam swoich ulubionych cieni, nadal szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😀 faktycznie podobna 😀 Dziękuję 😊 , polecam paletki Revolution są super ;)

      Usuń
  17. Z jej pomocą można zrobić przepiękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna paletka! i piękny make up oczu:)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Dużo słyszałam o tych paletach, ale nigdy nie miałam możliwość przetestowania.
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Matowe cienie zawsze mają to do siebie, że mają mniejszą pigmentacje niż cienie foliowe itd
    Ale i tak myślę, że MUR robi super paletki jak za taką cenę :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje ta paletka :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam lubie czekoladki od MUR, podobno te nowsze sa jeszcze lepsze! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ♥ też tak słyszałam pora chyba kupić nowe 😍

      Usuń
  23. Jeszcze nie mam tej paletki, ale zamówiłam ją sobie na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wykonane makijaże, a paletka ma rzeczywiście piękne kolorki!MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie hier klicken.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne makijaże 😊
    Ja niestety nie mam o tym pojęcia bo tylko tusz do rzęs używam i podkład 😊

    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/varlescapl-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję bardzo 😊 Ćwicz jeśli chcesz a będziesz się cudnie malować! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite efekty - co obrazują zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny makijaż! fajne kolory ma ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się Twój makijaż! ;) uwielbiam takie jesienne kolorki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Już abstrahując od jej wad i zalet, to wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam jedną paletkę z tej serii, lubię ją :) Obserwuję i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) dla mnie świetna jest ta seria 😊 Zajrzę na pewno ;)

      Usuń
  33. Przepiękny makijaż, ogólnie to paletka bardzo ciekawa- nigdy jej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory bardzo w moim stylu :) najczęściej sięgam po beże, brązy czy złoto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) Ja podobnie do Ciebie sięgam po te kolory najczęściej 😊

      Usuń
  35. Świetny makijaż! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż cudny ;) Tej konkretnej paletki nie miałam, ale cienie od Makeup Revolution bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😊 O ja też bardzo lubię cienie od MUR :)

      Usuń