niedziela, 22 lipca 2018

Nowości Kosmetyczne + Makijaż paletką Lovely

Witam was wszystkich bardzo serdecznie :) Jak tam wam mijają wakacje? Jak pogoda dopisuje?
Dziś przychodzę do was z nowościami kosmetycznymi + makijażem wykonanym paletką firmy Lovely. Oprócz kilku nowości pojawią się trzy produkty, które już dobrze znacie gdyż pojawiły się już u mnie na blogu. :)


Maseczki do twarzy BeBeauty 
Bardzo dużo dobrego czytałam o tych maseczkach dlatego sama postanowiłam je przetestować. Pierwszą maseczką jest różowa maseczka japoński rytuał piękna. Jest to ekspresowa maseczka do twarzy, kwiat wiśni i algi wakame. Efektami ten maseczki ma być *nawilżenie, *odżywienie i * wygładzenie. Maska wystarczy na 2 aplikacje.
Drugą maseczką jest czarna maska Aktywny detox węglowy. Maseczka do twarzy ma za zadanie *oczyszczenie, *odświeżenie i *wygładzenie. Jest to maseczka peel off, aktywny węgiel, lukrecja gładka.



                                                               Podkład Revlon Colorstay

O tym podkładzie słyszałam wiele dobrego. Sama postanowiłam go sprawdzić. Mam nadzieję, że mi się sprawdzi i wtedy podzielę się z wami opinią na jego temat ;)


Ziaja

Jest to żel myjący normalizujący na dzień i na noc. Żel odpowiada za oczyszczenie skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Używałam tego żelu dopiero kilka razy więc dobrze nie mogę się na jego temat wypowiedzieć ale po tych kilku użyciach zaobserwowałam, że moja skóra jest dobrze oczyszczona i nawilżona. 


Donegal

Pierwszy mój w życiu klej do sztucznych rzęs. Nigdy nie miałam styczności ze sztucznymi rzęsami dlatego postanowiłam to zmienić. Nie znam się. Nie wiem jaki klej może być odpowiedni dlatego padło na ten. Mam nadzieję, że mi się sprawdzi :) 

                                                                             Revers

Róż do policzków i bronzer to kolejne moje nowe perełki. Przyznam szczerze, że wzięłam te produkty z czystej ciekawości. Mam nadzieję, że się z nimi polubię gdyż cena tych kosmetyków jest bardzo niska, a same produkty mają świetną pigmentację.




























































































































                                                     Lovely


 O tych pomadkach już za pewne czytałyście dlatego nie będę się powtarzała i zapraszam do poprzednich postów gdzie są one bardziej opisane. :)






















































                                                                       Ingrid Cosmetics

       Pisałam już opinię o tym kosmetyku dlatego odsyłam do poprzednich postów. Mogę tylko powiedzieć, że za tą cenę jest to strzał w dziesiątkę.






                                                                       Wibo 

Ten genialny kosmetyk również powinien być wam już znany z moich postów. Bardzo ale to bardzo go polecam jak za tą cenę dla mnie bomba.
















































                                                                          Lovely 

Paletka ta ma niestety słabą opinię. Ja swoją dostałam jako prezent dlatego nie miałam na nią żadnego wpływu. Jednak stwierdziłam, że nie skreślę jej od razu tylko dam jej szansę. Paleta niestety na średnią pigmentację z większą skłonnością do słabej. Kolorki są bardzo ładne. Jednak żeby ją coś zdziałać trzeba się bardzo ale to bardzo napracować.




Oto efekty pracy z paletą Lovely. 






A wy macie jakieś swoje nowości kosmetyczne? A może macie coś dobrego, sprawdzonego do polecenia chętnie zapoznam się z waszą opinią :)

32 komentarze:

  1. Mam ten rozświetlacz z Wibo i bardzo go lubię. Makijaż świetny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż :) Bardzo mi się podoba!
    Ja z tej serii Ziai używam tą pastę oczyszczającą, ale tego produktu nigdy nie miałam okazji testować:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie 😊 Ja natomiast nie używałam pasty oczyszczającej ale słyszałam dużo pozytywnych opinii muszę spróbować :)

      Usuń
  3. Daj koniecznie znać jak te maseczki bebeauty, bo ja już chyba się po nie drugi miesiąc wybieram.
    Mam tę paletkę i jest świetna, każdy makijaż do zrobienia. Dzienny, wieczorowy.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że dam znać :) Dokładnie tak wszystko da się wyczarować niestety trzeba się trochę pomęczyć ;/

      Usuń
  4. u mnie paletka sprawdza się bardzo dobrze i takie delikatne kolory bardzo mi się podobają
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O wielu z tych kosmetykach nie słyszałam, a słyszałam, że rozświetlacz z Wibo daje cudowną taflę! Makijaż wyszedł baardzo ładnie <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak co do rozświetlacza się zgadzam! :) Dziękuję bardzo 👼

      Usuń
  6. Bardzo ladny makijaż! Znam parę z tych rzeczy!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podkład z revlonu, jest jednym z moich ulubionych podkładów ever i bardzo często go używam;) pomadka z lovely i rozświetlacz z wibo również posiadam i sprawdzają mi się naprawdę fajnie;)
    co powiesz na wsólna obserwacje?;) zapraszam do siebie:

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Cieszę się, że Ci się sprawdzają :) Jestem za! Obserwuję ;)

      Usuń
  8. The eye make-up look you created with that palette is super gorgeous! I love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te maseczki i jedna mnie piekła więc już jej drugi raz nie nakładałam, podkład z Revlonu posiadam i używam go raczej na wyjścia, bo może zapychać i ma dobre krycie, na co dzień używam raczej lekkiego podkładu. Rozswietlacz jest genialny, ja go zawsze na mokro nakładam bo inaczej nie ma takiego blasku ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ty używam Revlonu, na co dzień mam i polecam niezastąpiony podkład z Bielendy ♥ Tak to prawda rozświetlacz to cudo :) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  10. Niestety Ziaja mnie uczula, ale mogę polecić pianki Ecolab, są cudne.
    Diamond Illuminator to świetny rozświelacz, a co do paletki to są lepsze. Popracuj nad makijażem jeszcze, nad blendowaniem cieni i nad brwiami.
    Pozdrawiam!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam pianki Ecolab muszę przetestować. ;) Tak jest świetny! Paletką za ok.10 zł ze słabą pigmentacja niestety niewiele da się zrobić :/ Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Makijaż makijażem ale jakie Ty masz piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że zdecydowałaś się na prowadzenie bloga ;)Sama lubię te maseczki, a najbardziej tą zieloną- oczyszczającą, najlepiej się u mnie sprawdza.
    Życzę powodzenia i wytrwałości w nowej pasji, jakbyś miała jakieś pytania odnośnie blogowania to śmiało pisz ;)
    Pozdrawiam
    www.blackwomanx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O to super :) Świetnie ,że jest ktoś skory do pomocy :) Nie zawsze się znajduje takie osoby. Wielkie dzięki w razie co będę pamiętała :) Również Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy. Dużo testowania. Jak sprawdza ci sę podkład revlon? Jeszcze nie miałam okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki! Hmm sprawdza się dobrze, ma bardzo dobre krycie, nie zapycha, nie ciastkuje się, jedynym jego lekkim minusem jest to, że trochę ciemnieje przynajmniej u mnie. ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Wibo uwielbiam, jest to mój must have.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka z Bell ma cudowny kolor :) Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz mega magiczne oczy ! <3 a paletkę z Lovely bardzo lubię :) ma piękne kolorki i dość dobrą pigmentację :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo! <3 To świetnie 😊 Również Pozdrawiam ;)

      Usuń