niedziela, 8 lipca 2018

Kosmetyki godne polecenia

Witam wszystkich :)
Kolejny mój post tym razem będzie o kosmetykach godnych polecenia ;) Będą to różne marki kosmetyczne więc myślę, że każdemu może coś przypaść do gustu. :)

             Palety 

 Na pierwszy rzut paletka Max Studio. Kosmetyk składa się z 24 cieni zarówno matowych jak i błyszczących. Pigmentacja palety genialna. Cienie świetnie że sobą współpracują. Blendowanie bardzo dobrze, nic się nie osypuje. Paletka posiada kolory, którymi można zrobić makijaż codzienny jak i wieczorowy.
























Kolejna paletka Mini Notebook Palette.  Paleta 6 bardzo dobrze napigmentowanych i blendujących się cieni. Nie osypuje oraz nie roluje się. Cienie idealne do szybkiego i dziennego makijażu.





































Kolejnymi cudami są dwie samodzielnie skomponowane paletki z Inglota. Świetna pigmentacja cieni, genialnie się blendują , nic się nie osypuje, bardzo długo trzyma się na powiekach. Co jeszcze mogę powiedzieć paletki super mi się sprawdzają naprawdę je polecam!






























                                                   
                                                                             Bronzer
   
 Bronzer z firmy Bourjois jak dla mnie bomba. Nie zostawia plam, świetnie się z nim pracuje jest dość wydajny. Bronzer posiada kształt czekoladki. Kosmetyk posiada cudowny zapach. :)




Tusz do rzęs 

L'Oreal  Paris Volume Million Lashes So Couture jest to super wydłużający tusz do rzęs. Produkt nie kruszy się, wytrzymuję cały dzień, nie skleja rzęs, nie wysycha. Posiada silikonową szczoteczkę. Ma czarny intensywny kolor.



Pędzle

Genialnym pędzel do eyelinera marki Zoeva. Pędzel solidnie wykonany, bardzo precyzyjny. Super cienki, sprawdza się nie tylko do malowania kresek ale również bardzo dobrze maluje się nim brwi. Jest idealnie ścięty, po umyciu wraca do swojej formy, dobrze się domywa.






Kolejnymi rewelacyjnymi pędzlami są pędzle z Hakuro. Pierwszy z nich Hakuro H55 jest pędzlem do pudru. Bardzo miękkie włosie, które nie wypada. Super się czyszczą , pędzel jest dość duży i solidnie wykonany. Bardzo dobrze rozprowadza produkt na twarzy. Drugim pędzlem jest Hakuro H22 idealny do nakładania korektora , pudru na okolice oczu oraz rozświetlacza. Podobnie jak poprzedni pędzel ma miękkie niewypadające włosie. Łatwo się nim pracuje, jest bardzo dobrze wykonany. Ma super kształt. Trzeci z nich to Hakuro H61 pędzel do korektora. Pędzel ten ma zalety jak swoi poprzednicy jedyną jego malutką wadą jest to, że włosie jest trochę za sztywne. Pędzel numer cztery to Hakuro H18 pędzel do podkładu. Pędzel dobry, jednak wśród wszystkich pędzli ten lubię najmniej. Jak dla mnie nie nadaje się do podkładu robi smugi, nierównomiernie nakłada podkład. Sprawuję się za to super do nakładania maseczek.Pędzel numer pięć Hakuro H60 jest pędzlem do nakładania korektora. Nie chłonie produktu, dobrze rozprowadza korektor, świetnie sprawdza się do czyszczenia brwi,  jest bardzo precyzyjny. Ostatnim pędzlem jest Hakuro H24 pędzel do różu / bronzera. Można o nim powiedzieć, że ma jedną zaletę nie posiada wad!! Pędzle sprawdzają mi się super bardzo ale to bardzo je polecam :)







21 komentarzy:

  1. I love the colours of the first make up palette :)
    very nice make up! follow for follow our blogs?
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle Hakuro są najlepsze! Niestety innych kosmetyków nie znam prócz paletę z Inglota,ale chętnie bym je przetestowała :D
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Palety cieni z inglota są super!!
    https://gosiajozwiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pędzle od Hakuro!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 1,5 roku używam tylko tego tuszu. Jest genialny, a efekt niesamowity :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka z Inglota prezentuje się świetnie, jeszcze jej nie miałam :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik
    Zaobserwuj - odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Koniecznie musisz przetestować ;) Okej :)

      Usuń
  7. Tusz do rzęs mnie zainteresował, ale niestety jest testowany na zwierzętach, a takich kosmetyków nie używam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest super ojj no dobrze mi to akurat nie przeszkadza w niczym :) Również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz właśnie zamierzam kupić pędzle- myślę nad tymi od Hakuro. Bardzo podoba mi się też ta pierwsza paleta od Max Studio- naturalna i idealna do codziennego makijażu

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te pędzle :) Tak ta paleta idealnie się do tego nadaje :)

      Usuń
  10. Ciekawe produkty, a pędzle Hakuro uwielbiam są naprawdę dobre.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten Revlon jak dla mnie nadaje się bardziej na wieczór, ale ja mam bardzo suchą skórę i wyglądał tak "za ciężko", ale super się trzyma, zobaczymy jak Tobie się sprawdzi :) Zastanawiam się też nad tymi pędzlami, chyba pora zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle super bardzo polecam ;) mi osobiście nie przeszkadza ciężkie krycie ;) mam nadzieję, że sprawdzi się dobrze 😊

    OdpowiedzUsuń