wtorek, 24 lipca 2018

Mój makijaż brwi

Witajcie kochani! Dziś przychodzę do was z moją metodą na malowanie brwi. Pokażę wam krok po kroku co robię i czego używam. Na wstępie chciałabym powiedzieć, że kształt moich brwi jest tragiczny , naprawdę staram się żeby chociaż jakoś wyglądały,a czy mi się to udaje oceńcie sami. :)


Produkty jakich używam to:
*Wibo eyebrow pencil shape&define Kolor 2
*Dwa pierwsze cienie z palety Technic mega mattes
*Camouflage z firmy Revers Kolor 102 nude
*Wibo diamond illuminator 
*Pędzel Hakuro H61
*Pędzel Revolution F102
*Pędzel żółty niestety nie pamiętam nazwy i numerka ;c 

1.Zaczynając makijaż moich brwi zaczynam od obrysowania konturu brwi  kredką od firmy wibo.



2. Drugim krokiem jest wypełnienie końcówki brwi pierwszym ciemnym cieniem, natomiast początek maluję drugim  jaśniejszym cieniem . Używam do tego zbitego żółtego pędzla. 





3.Krokiem trzecim jest wyczyszczenie brwi korektorem z Revers. Używam do tego czarnego pędzla z Revolution F102. 


4.Moim ostatnim krokiem jest nałożenie rozświetlacza pod łuk brwiowy. Używam do tego produktu z wibo diamond illuminator i pędzelka  Hakuro H61.





A wy dziewczyny czym i jak robicie swoje brwi? Chętnie poczytam czego akurat wy używacie.



40 komentarzy:

  1. Ja mam jedną najważniejszą zasadę co do brwi, że nie muszą być co do cala identyczne, bo są siostrami a nie bliźniaczkami 😂 ja swoje robię pomada z wibo ciemny brąz mimo że jestem blondynka.
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zasada, fajnie,że tak podchodzisz do brwi! Pozdrawiam 😇😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super efekt! ja niestety jestem dość leniwa jeśli chodzi o brwi, ale też mam dość gęste. Ja używam paletki do brwi GoldenRose Eyebrow Styling Kit :) Tą ciemniejszą wersję. Żel, puder i cień w jednym razem z pędzelkiem, dla mnie świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! :) nie używałam nigdy tego produktu muszę spróbować tym bardziej ,że wszystko jest w jednym opakowaniu jeszcze z pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie malowałam brwi, ale u Ciebie wyszło to świetnie, muszę spróbować :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo! :) Spróbuj koniecznie :) Również zaobserwuję ;)

      Usuń
  6. Ja używam pomady z wibo dark brown, a oczyszczam korektorem z Loreala True Match najjaśniejszym. Wcześniej używałam cieni, ale nie są one tak trwałe jak pomada. Co do Twoich wyglądają super, ale według mnie powinny być jaśniejsze na początku :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam tej pomady ;) , dzięki wielkie! Jakoś nie mogę się przełamać do jaśniejszych ;/

      Usuń
  7. Świetny efekt końcowy, jednakże dla mnie to za ciemny kolorek ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😊 Nie umiem się przełamać do jaśniejszych :/ Również Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyrysowane brwi!
    Akurat nie korzystam z żadnych kosmetyków do brwi, ponieważ mam je bardzo ciemne i gęste, więc dobre wyregulowanie ich robi swoje. c:

    http://lisie-wycieraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo! :) Ale super zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ze swojej strony polecam pomadę do brwi Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swoje robię bardzo podobnie tyle tylko, że właśnie wybieram jaśniejsze kolory :) Świetny blog, obserwuję

    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja niestety nie umiem się jeszcze przełamać do jaśniejszych brwi ;/ Również zaobserwuję ;)

      Usuń
  13. Bardzo estetycznie wykonane. Ja już nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny estetyczny efekt :)

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosuję tylko i wyłącznie pomadę do brwi od FREEDOM już właściwie od kilku lat. :) Bardzo fajny efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam nigdy ale słyszałam o niej dużo pozytywnych opinii. Dzięki :)

      Usuń
  16. Bardzo ładny efekt :) Ja używam kredki i cieni z Wibo.
    Obserwuję i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tak naturalnie i fajnie wyglądają Twoje brwi :)
    ja do swoich używam pudrowych cieni do brwi marki MySecret :)
    pozdrawiam! i życzę miłego dnia :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A dziękuję bardzo 😊 Również Pozdrawiam i życzę miłego dnia 😇

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. spory arsenał:D ja tylko cień czasami używam:) Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie je malujesz, masz w tym wprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do delikatnego podkreślenia brwi używam pomady od Wibo, jest świetna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na szczęście mam gęste brwi i nie maluję ich kompletnie, jednak podziwiam Cię- brwi wychodzą ci przepiękne

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie chciałoby mi się dokładnie malować brwi. Dla mnie mają podkreślać twarz, ale nie wyglądać na wyrysowane. Delikatnie wypełniam je kredką od my secret :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam odwrotnie muszę mieć wyrysowne mocne brwi ale kto co lubi ;) Również obserwuję!😊

      Usuń