piątek, 26 października 2018

Essence & Bell - Kilka nowości

Cześć wszystkim :) Jak tam wam minął tydzień?
Dziś przychodzę do was z kilkoma nowościami od firmy Essence i Bell. Udało mi się upolować kilka perełek w okazyjnej cenie. Mam nadzieję, że wam się spodobają i zapraszam do zapoznania się z postem :)

   
                                                                     Essence

Glow To Go Highlighter Palette - Paletka 4 przepięknych rozświetlaczy. Piękny błysk jaki daje każdy z nich.Malutkie drobinki pięknie rozświetlają naszą twarz. Kupiłam tą paletkę za 9,99 zł.






Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss- Piękna intensywna matowa płynna pomadka. Kolor produktu to 08 The Big Chill. Pomadka bardzo łatwo rozprowadza się na ustach przy tym ślicznie wyglądając. Solidnie wykonane opakowanie. Kosmetyk kupiłam za 4,99 zł.







Fancy Blush- Matowa intensywna pomadka o kolorze 16, zamknięta w klasycznym czarnym opakowaniu z paskiem opisującym kolor pomadki. Pomadka bardzo przyjemnie rozprowadza się na ustach pokazując swój intensywny kolor. Kosmetyk kosztował mnie 4,99 zł.





































































































Sheer & Shine Lipstick-  Piękna pomadka w kolorku 07. Super nawilżająca usta przy tym dodają ustom błyszczący burgundowy kolor.Kosmetyk zamknięty w plastikowym opakowaniu. Produkt kosztował 9,99 zł.





































                                                                           Bell

Super Mat Cover Make-up Ideal skin Fresh Effect- Podkład matujący o bardzo dobrym kryciu. Zawiera kompleks aktywnych witamin C i E. Nie ciemnieje i bardzo długo utrzymuje się na skórze. Kolor jaki posiadam to 01 Nude. Cena podkładu wynosiła 9,99 zł.




Silky mat Foundation Covering Imperfections Effect - Podkład matujący z witaminami E i C. Maskuje wszelkie niedoskonałości i dobrze matowi skórę. Podkład zawiera silikonowe pigmenty. Cena jaką zapłaciłam za podkład wynosiła zaledwie 5 zł więc kosmetyk musiał znaleźć się w moim koszyku :)



































Secretale Lip Lacquer Deep Colour Long Lasting- Łososiowy błyszczyk do ust. Bardzo lepka konsystencja błyszczyku. Plastikowe opakowanie z piękną złotą zakrętką. Kosmetyk kosztował mnie zaledwie 3,99 zł.





































Lip Tint Permanent Make-up Lip Tint - Bardzo długotrwały matowy błyszczy do ust. Kolor kosmetyku 4. Niestety błyszczyk ma tandetne opakowanie. Szybko zmazują się napisy z opakowania ;/.Kolor jaki posiadam jest kolorem pomieszanym, różu z łososiem. Cena błyszczyku 7,99 zł.





































































       Oto moje nowości od firm Essence i Bell. 

A wy macie jakieś kosmetyki tych firm ? Polecacie coś ? Chętnie poznam wasze zdanie w komentarzu :)

96 komentarzy:

  1. rok temu miałam paletkę cieni do powiek z Essence :) bardzo ją lubiłam :) są to dość dobre kosmetyki :) a z Bell mam matową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :) kolory produktów do ust super :) aktualnie nie posiadam nic w swojej kosmetyczce z tych firm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam robić zakupy kosmetyczne. Jestem ciekawa jak z trwałością tych pomadek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Póki co mogę powiedzieć, że pomadka numer 1 z essence ma świetną trwałość :)

      Usuń
  4. Jestem zauroczona paletką rozświetlaczy od Essence oraz pomadką Ultra Last. Wybór świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te rozświetlacze, koniecznie muszę się za nimi obejrzeć :)
    Matowa pomadka też niczego sobie, choć ostatnio podobają mi się satynowe i błyszczące wykończenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. z essence lubię cienie są dobrej jakości i tanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rozświetlacze mega mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosemetyki i bardzo ciekawe odciennie ich :) ciennie do powiek mega fajne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się dwie pierwsze szminki:)
    Pozdrowionka, dzięki za odwiedziny na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże kocham wszystkie pomadki i błyszczyki miłością wielką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic by mi tutaj nie wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę? Tak dobre produkty za tak mała cenę? Aż sama się muszę przejść gdzieś gdzie je sprzedają i popatrzeć co jest. Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i to jest w tym najlepsze mała cena, a produkt świetny! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Paletka rozświetlaczy wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie ten podkład z bell, osobiście nie jestem mega zwolenniczką tej firmy bo już się zawiodłam, ale chciałabym zobaczyć jak by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te rozświetlacze, zwłaszcza, że dopiero zaczynam z nimi zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego z tych produktów, ale pomadki z Essence mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam ale paletka rozświetlaczy bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne odcienie szminek! Lubię te ciemniejsze :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis! Ta paletla to sztos!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam drugą pomadkę z Twojej listy i jestem z niej bardzo zadowolona :) Muszę wypróbować paletkę rozświetlaczy, bo już o niej słyszałam, a jakoś nie mogę się nigdy zabrać do jej kupna...

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    Myśli to wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your sharing 😊 have a nice day
    https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki z Bell i świetnie się u mnie sprawdzają. A ta pomadka Fancy Blush świetna jest :) piękny kolor. 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadki mają świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss mam w kilku kolorach i muszę przyznać, że to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam obecnie korektora i pomady do brwi od Bell i oba te produkty są cudowne, a podkłady bardzo mnie zaciekawiły. Szczególnie jeżeli chodzi o cenę.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super! Muszę spróbować 😊 Polecam są świetne ;)

      Usuń
  27. Chyba skusze się na te podkłady :)

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/2018/10/meski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Matowa pomadka bardzo mi się podoba, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze chyba żadnych produktów z tych firm ale może kiedyś :D
    Z tym, że ja mało kosmetyków zużywam :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. ladne te pomadki ale ja mam tyle ze raczej nie kupie kolejnej szybko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja ;) Tylko ja mam bzika na punkcie kosmetyków 😊

      Usuń
  31. Płynne pomadki z Essence prezentują się świetnie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Parę produktów z essence wpadło mi w oko :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam kosmetyki z marki Bell. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam nic z tej marki, ale podoba mi się kolor tej płynnej pomadki 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat mam wszystko czego potrzebuje i szybko na kolorówkowe nowości się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ale niestety ja tak nie potrafię mimo że mam muszę kupić coś nowego 😊

      Usuń
  36. Świetne nowości. Szczególnie spodobała mi się pomadka w płynie. Ma taki jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena szminki 3.99.
    Nie no szaleństwoo. Tylko się malować :)
    Uwielbiam pomadki.
    I lubię mieć ich dużo do wyboeu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bell ma fajne kosmetyki, ale ten podkład mat to istna tragedia. Leży w szafce i dziwię się że jeszcze nie w koszu 😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde aż dziwne bo mi się sprawdza świetnie! 😊 Jeden z kilku moich ulubionych ;)

      Usuń
  39. Inspirujący post, chyba się skuszę na zakup któregoś z tych kosmetyków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się kolor pomadki. Świetny wpis, dużo można się dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurczę szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego posta, bo szukałam jakiegoś fajnego rozświetlacza do policzków i kupiłam jakiś mało widoczny badziew, którego nie widać grrrrr
    Muszę wypróbować tego, tej matowej pomadki również z chęcią bym spróbowała- uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to szkoda :c Polecam te świetnie się sprawdzają :) Cieszę się :)

      Usuń
  42. Piękne kolory tych pomadek, a rozświetlacze wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesli chodzi o markę bell to u mnie sprawdza się naprawdę dobrze :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Osobiście nie znam tych produktów, niektóre z widzenia ale niestety nie
    miałam z nimi bliższego kontaktu :) wszystkie wyglądają ciekawie i na
    pewno dobrze się sprawdzą :) jak widać udane zakupy! ja chyba muszę
    się na jakieś udać :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo udane! Polecam serdecznie 😊 Pozdrawiam 😘

      Usuń
  45. Bardzo lubie kosmetyki marki bell, są tanie i dobre jakościowo. Jestem bardzo ciekawa tych rozswietlaczy, wyglądają super! Pomadki z bell maja super kolory i formule. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  46. Fancy Blush ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń