sobota, 3 listopada 2018

Korektory i Kamuflaże

Hej hej! :)
Jak wam minął październik? Wietrznie i deszczowo czy może cieplutko i słonecznie?

Dziś przychodzę do was z postem o korektorach i kamuflażach. Znajdziecie tu mam nadzieję, że wszystkie informacje odnośnie tych kosmetyków. Jakie są, kiedy je stosujemy jak je stosujemy wszystko wszyściutko dowiecie się w poście, a zatem zapraszam serdecznie :) 



Kamuflaże-  Są w stanie zamaskować nawet najbardziej wyraźne cienie pod oczami. Na rynku dostępne są kamuflaże, które potrafią zamaskować nawet tatuaże, blizny, wypryski, zaczerwienienia i plamy pigmentacyjne. Kamuflaż o brzoskwiniowym lub różowym odcieniu poradzi sobie z zamaskowaniem zmian. Na kamuflaż często nakłada się cienką warstwę korektora w żółtej tonacji, by dodatkowo rozjaśnić skórę w okolicy oka. Czasem kamuflaż wystarczy, by zamaskować pojawiające się w okolicy oka cienie. Trzeba przestrzegać zasad ale też mieć elastyczne podejście do tego, co w którym miejscu jest skuteczne. 

Korektory- Jest to tajna broń każdej kobiety. Większość kobiet używa korektorów by rozjaśnić skórę pod oczami. Korektory pod oczy nie nadają się do zakrywania wyprysków dlatego stosujemy do tego kamuflażu. Mają kremową konsystencję i są  jaśniejsze od naturalnego odcienia skóry.Korektor to jedyny produkt, który właściwie dobrany i w odpowiedni sposób nałożony może błyskawicznie rozjaśnić i odmłodzić twarz. Kolor korektora pod oczy powinien być o o ton lub dwa jaśniejszy od podkładu. Skóra w oku oczu jest bardzo cienka, więc często prześwitują przez nią drobne naczynka krwionośne o niebieskawym zabarwieniu. Lekki korektor w żółtej tonacji maskuje niebieskawy koloryt i rozjaśnia skórę. 

Jak prawidłowo aplikować korektor?  

 1. Należy nałożyć odpowiednią ilość korektora pod oczy, zaczynając od zagłębienia w okolicy wewnętrznych kącików oczu.

2. Aby zamaskować zaczerwienienia i cienie, należy pokryć korektorem cały obszar pod linią rzęs.

3. Przed rozprowadzeniem korektora należy rozgrzać go między palcami, a potem delikatnie przyciskać go do skóry.

4.Należy utrwalić korektor za pomocą sypkiego pudru.






      Utrwalenie korektora pudrem

1. Za pomocą pędzla którego rozmiar pokrywa obszar przy kąciku oka, należy oprószyć pudrem skórę.

2. Kolejnym krokiem jest rozprowadzenie pudru pod linią dolnych rzęs i usunięcie pędzelkiem nadmiaru pyłku.

3. Trzecim krokiem jest omiecenie pudrem górnej powieki.

4. Ostatnim krokiem jest naniesienie pudru na obszar pod brwią. 






Problemy dotyczące korektorów i kamuflaży:

Co jeśli produkt zbiera się w fałdkach?
Należy użyć odpowiedniej ilości pudru i właściwie go nałożyć. Jeśli się go poskąpi, korektor będzie się fałdował.

Co jeśli kolor jest za jasny?
Powinno się użyć niewielkiej ilości delikatnie brązującego pudru, by ocieplić skórę w tym miejscu.

Za gruba warstwa korektora?
Oznacza to że stosunek kremu pod oczy do korektora jest niewłaściwy.

Za ciemny kolor?
Należy spróbować dodać odrobinę szybko wchłaniającego się kremu pod oczy, potem ponownie nałożyć korektor lub kamuflaż. 

Moje ulubione korektory i kamuflaże:

Revers Camouflage Liquid Corrector 





























































Wibo Pen Concealer




















Wibo Camouflage



















Pierre Rene Professional Camouflage



 Mam nadzieję, że dowiedziałyście się może jakiś nowości :)
A jak dla Was korektory i kamuflaże są ważne? Jaki jest wasz ulubiony korektor? Piszcie w komentarzu :)





83 komentarze:

  1. Fajny ten z Wibo muszę spojrzeć na tą kredke oraz camuflage jakie masz ich kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Kolor kredki z Wibo 2 a komuflażu 1 :)

      Usuń
  2. U mnie dość często właśnie jest problem z cieniami pod oczami, wręcz takie fiolety okropne się zdarzają : // I zawsze gdzieś tam ciężko z doborem tego wszystkiego, bo mam bardzo jasną cerę, ale wibo na pewno używałam :)
    Super, że pokazujesz krok po kroku jak wygląda efekt po nałożeniu danego kosmetyku <3
    I dobrze, że ludzkość wymyśliła sobie coś takiego, jak korektor <3
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz rację! Dziękuję pięknie! 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. A drogie te kamuflaże? Bo zainteresowałaś mnie nimi!:)
    Obserwuje od dawna już z tego co widzę:)
    Pozdrawiam kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo widzę, że również lubisz te korektory z Revers, u mnie one fajnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kosmetyki. Korektora bardzo często używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat żadnego z tych produktów nie miałam ;) Lubię słynny płynny kamuflaż z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny przydatny post :) Ja na ten moment używam korektora z Nude By Nature

    OdpowiedzUsuń
  8. Korektory korektorami, ale oczy masz nie z tej Ziemi ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektor to podstawowy element moich codziennych makijaży! :)
    Przez liczne testy mam wielu ulubieńców m.in. Annabelle Minerals, Maybelline Affinitone, Kobo.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedynie korektor Revers Cosmetics. Jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tych korektorów z Revers, ale chciałabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam korektora koło oczu, bo później strasznie oczy mi łzawią :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki!
    Sama używała korektora z Revers i fajnie mi się sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałyśmy te kamuflaże od Revers i miałyśmy co do nich mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wibo Pen Concealer bardzo mnie zainteresował, chociażby dlatego, że ma formę "kredki" :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Catrice - mój niezastąpiony, ulubiony korektor :) Mam również ich podkład i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten z Wibo w kredce, ma idealny odcień do mojej skóry. Od wielu lat używam też tego z Catrice <3

    OdpowiedzUsuń
  18. żadnego z tych produktów nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze myślałam że to po prostu nazwa marketingowa, a tu się okazuje że kamuflaż to coś innego! Mam ogromne problemy z worami pod oczami. Już wiele razy zastanawiałam się nad produktami Catrice i jestem coraz bardziej skłonna ich spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam na samym początku ;) Polecam też jest super! :)

      Usuń
  20. Bardzo ciekawy post, fajne pomocnicze zdjęcia (szkoda, że nie lepszej jakości :( ) Gdybym się malowała, to na pewno Twoje rady by mi się przydały ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia :/ Dziękuję bardzo 😊 Cieszę się bardzo 😊

      Usuń
  21. Super post dla osób rozpoczynających z makijażem. Uwielbiam korektory i nie wychodzę bez niego z domu :)
    Zapraszam do mnie:
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kamuflaż i korektor z Wibo i sprawdzały się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  23. korektor Catrice to mój hit:) i jako korektor i jako baza pod cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam jakiś wielkich cieni pod oczami, ale używam korektorów aby rozjaśnić i wygładzić cerę w okolicach oczu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za wibo nie przepadam, ale te pierwsze korektory bardzo mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam korektor z catrice i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo rzadko stosuję korektory :) jednak te Twoje wydają się ciekawe :) może kiedyś wypróbuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbuje korektory które polecasz bo ani jednego nie stosowałam :) ogólnie rzadko kiedy stosuje takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również bardzo rzadko sięgam po korektory, ale przy najbliższej okazji z chęcią wypróbuję te, które poleciłaś :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis. :) Korektor jest moim nieodłącznym przyjacielem. Cienie pod oczami są moją przeogromną zmorą.

    OdpowiedzUsuń
  31. o super, że je przetestowałaś :) chętnie się skuszę na jakiś:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze niedawno nie używałam korektora, od teraz jest to nieodłączny krok w moim makijazu. uwielbiam korektor z lovely (ten z różową nakrętką) i z estee lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo obszerny materiał. Dużo tego przetestowałaś kochana. Dziękuje Ci że dzielisz się wiedzą i doświadczeniem. Bardzo dobre zdjęcia, wszystko widać i te Twoje piękne oczy też.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest i mój ulubieniec od Pierre Rene! Kocham miłością wielką ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój ulubiony kolektor jest z firmy Catrice

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe produkty. Super, że pokazałaś jak wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że nie wiedziałam o kamuflażach wcześniej. :')
    Nie wiedziałam, ze trzeba korektor rozgrzać między palcami.
    Naprawdę dobre post, wskazówki, ale proszę, zmniejszaj trochę te zdjęcia. Wtedy będą wyglądały an wyraźniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja własnie wybieram się dziś/jutro do drogerii po jakiś dobry korektor.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Aktualnie też używam revers :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam kiedyś bardzo podobny korektor do Wibo Pen :). Gdy byłam jeszcze nastolatką. Teraz w sumie używam bardziej kremów, które jednocześnie trochę kryją. Fajne zestawienie kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam płynne korektory z Sensique. Bardzo Ci je polecam.

    OdpowiedzUsuń