piątek, 23 listopada 2018

Zoeva Carmel Melange

Hejka kochani! Jak tam Wam lecą ostatnie tygodnie listopada?  Pogoda dopisuje?


Dziś chciałabym do Was przyjść z drugą już paletą od firmy Zoeva. Carmel Melange bo tak się nazywa to cudo składa  się z 10 cieni do powiek. Sześć z nich jest matowych, a pozostała czwórka pięknie się mieni.
Cienie noszą nazwy od lewej: Wax Paper, Universal Delight, Aftertaste, 182 C, Liquid Center, Alchemy, Start Soft, Finish Sensual, Almost Burnt, Edible Gem.





                                                     Zdjęcie z lampą błyskowa :) 



Kolejna paletka z której jestem w 100% zadowolona. Genialnie się z nią pracuje, cienie się nie osypują, świetnie ze sobą blendują, bardzo długo utrzymują się na powiekach. Myślę, że paleta jest warta zakupu. :)


                   Makijaż wykonany paletą Zoeva Carmel Melange :) 





A Wam jak się podoba ta paletka? Lubicie takie kolorki na oczach? Chętnie poznam wasze zdanie :) 

57 komentarzy:

  1. Wow, efekt końcowy naprawdę robi wrażenie :) Lubię takie barwy, idealne na jesień, ale też na całą resztę roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUdne. CHcialabym sie umiec tak malowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż oczu! <3 zazdroszczę Ci talentu <3
    cudna jest ta paletka <3
    pozdrawiam gorąco w ten chłodny listopadowy dzień <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję pięknie 😍💓 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Jedna z moich ulubionych paletek cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo opakowanie już mi się bardzo podoba. Kolorki takie jakie ja lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluje już dłuższy czas na tę paletkę <3 Ma bardzo śliczne kolorki :) Przecudowny makijaż Ci wyszedł :) Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę tu same moje kolory :D Nie lubię krzykliwych kolorów, więc to paletka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowna i wspaniała kolorystyka;) chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz przepiękne ciemne oczy!!! !A paletka podoba mi się bardzo. Ostatnio przekonałam się właśnie do takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię cienie zoeva. Tej palety jeszcze nie mialam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie już palety od nich masz?:)

      Usuń
    2. Zoeva Cocoa Blend, Carmel Melange i Blanc Fusion i idzie do mnie jeszcze Aristo Palette 🤗

      Usuń
  11. Super odcienie. Idealne na jesień. Coś dla mnie. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty od Zoeva <3 Te paletki mają naprawdę fenomenalną pigmentacje i robią wrażenie.
    Bardzo podoba mi się makijaż wykonany przez Ciebie :)
    https://ciszamysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wyszedł ten makijaż. Kolory z tej paletki są śliczne. Widać, że mają dobrą pigmentacje :))

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten złoty cień szczególnie. Widać jaka dobra pigmentacja :)).
    desa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak mi się marzy ta paleta! Jest przepiękna! 😍 Chyba czas napisać list do Mikołaja 😅

    Malinowa Kaloria | blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o paletki cieni Zoeva to dla mnie najbardziej podpasowała Naturally Yours. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Makijaż, który wykonałaś paletą, no po prostu, aż zabrakło mi słów! Naprawdę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paleta śliczna, makijaż tak samo, chyba niedługo poproszę chłopaka o nią pod choinkę :) :) :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    https://akilegna-kib.blogspot.com/2018/11/amateurish-but-with-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się nad tą paletą - jest prześliczna! Jednak skusiłam się na cocoa blend ;)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Cocoa Blend też jest piękna również ją posiadam 😊

      Usuń
  21. Super wpis! Czaje się na tą paletkę od dawna, ale chyba w końcu się na nią zdecyduje!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow paletka jest super, kolorki świetne :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna ta paleta. Sama mam dwie Zoevy, Coca Blend i Naturally Yours, które zawierają same ciepłe odcienie więc Caramel Melange sobie odpuściłam, żeby nie powielać kolorów. Makijaż wyszedł cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory są bajeczne :) Ja niestety mam dwe lewe ręce do makijaży, ale Tobie wyszło to perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta paletka mam nadzieje ze w końcu się na nią skuszę :) już od dłuższego czasu mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam palete Zoeva jestem w niej zakochana <3 Kupie na 100% drugą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja 😍 już 4 z kolei do mnie idzie 😍

      Usuń
  27. Pogoda nawet dopisywała pod koniec listopada, ale teraz to już jest mroźnie. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tą samą paletę jak dla mnie to cudowna spawa kolory mi bardzo pasują jak dla mnie są po prostu idelane :)

    OdpowiedzUsuń