środa, 16 stycznia 2019

Makeup Revolution Pro HD Eyes & Contour Palette

Cześć Wam :) Jak tam Wam mija początek Nowego Roku?  Ja od poniedziałku zaczęłam ferie zimowe więc mam duuużo laby i snu przede wszystkim :D

Dziś chciałabym przyjść do Was z moim prezentem świątecznym :) Jednym z kilku prezentów który dostałam od mojego chłopaka była paletka i to właśnie o niej będzie dzisiejszy wpis. Paleta marki Makeup Revolution to moje nowe cudo! Pro HD Eyes& Contour Palette bo taką właśnie nosi nazwę składa się z pudru bananowego, bronzerów, rozświetlaczy, a także ze 108 cieni do powiek! Opakowanie jest bardzo mocno i solidnie wykonane. Cienie posiadają genialną pigmentacje, ślicznie się ze sobą blendują, nic się nie osypuje po prostu paletka marzenie. Kolorystyka jest różna, każdy znajdzie w niej kolorek dla siebie. Ciemne maty, jasne maty, brokaty, połysk to wszystko to co ona posiada. Bronzery mają raczej ciepłe odcienie, rozświetlacze jak dla mnie są boskie, a puder bardzo dobrze pełni rolę jaka mu przysługuje. Koszt takiej paletki sięga do ok. 100 zł. Zapraszam do zapoznania się z kolorami ;) Od razu muszę Was uprzedzić pokazać 108 kolorów + 8 pudrów było dla mnie nie lada wyzwaniem :D Jednak paletka jest tego warta :)




                                      Lewa strona paletki :) 



































                                               Prawa strona paletki :) 



Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają  kolorki :)
Pokazane są po 2 rzędy ;) 





















































































                                                                  














Zaczynamy prawą stronę :) 










































































                         Pudry i rozświetlacze 


                                              
                                         Bronzery 



Oto kilka przykładowych moich makijaży :) 
Od razu muszę uprzedzić to mój pierwszy malunek więc nie jest idealnie mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej. ;D







A Wy macie może tą paletkę? Podoba Wam się ona? Lubicie tyle kolorków w jednej paletce czy może raczej to dla Was za dużo? 
Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzach :) 

68 komentarzy:

  1. Jaka cudna paletka - i ta ilość kolorów :-O

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna paletka, można się w niej zakochać! Ja jestem jak sroczka, kocham wszystko co się błyszczy i świeci dlatego jeżeli chodzi o cienie- to dla mnie najważniejsze są te brokatowe :) Mam kilka paletek w domu i obiecałam sobie, że nie kupię żadnej dopóki przynajmniej połowy nie wykorzystam :) cudna pigmentacja!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ta paletka jest zbyt kolorowa. Ale makijaż śliczny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki mi się bardzo podobają! Mega kolorystyka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki! Szczególnie podoba mi się ten pierwszy makijaż w brązach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne kolorki ma ta paletka, super prezent! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedna ich paletkę ale przyznam że jest słaba bo kolory po kilku godzinach się zmywają z twarzy są bardzo nietrwałe. Według mnie ale może się mylę. Super wpis!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę moje wszystkie paletki od MUR są świetne! ;) Dziękuję bardzo pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Śliczna paleta, ale jak dla mnie to wiele kolorów jest do siebie bardzo podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 faktycznie są podobne ale dla mnie to nie problem ;)

      Usuń
  9. Dużo kolorów wydaje się być podobnych, szczególnie te jasne maty ale paleta zachęca do kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sa podobne ale nie jest to problemem ;) O tak masz rację 😊

      Usuń
  10. Paletka wygląda fajnie, chociaż dużo kolorów jest prawie identycznych. Ja poluję teraz na revolution pro, jestem bardzo ciekawa ich jakości.
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezentuje się ta paletka. Kolorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna paletka ! Co za efektowne makijaże oczu :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna ta paleta! :) Od jakiegoś czasu się na te z Revolution czaimy i chyba w końcu zakupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow jaka paletka, chyba kiedyś kupię dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna paletka ;) ale takich ślicznych makijaży nie musiałabym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki, ja już mam kilka palet więc nie przewiduję zakupu kolejnej, chociaż ta mi się mega spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kolorów i jaka pigmentacja! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ile kolorów:D można zgłupieć po który sięgnąć xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka, bardzo podobają mi się kolorki :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka jak marzenie, nie miałam pojęcia że taka istnieje! Kocham paletki z MUR, więc to tylko chwila A pewnie ją gdzieś wyłapie. Gratuluję cierpliwości do swatchy :)
    A makijaże- piękne!
    Pozdrawiam Cię kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Początek roku całkiem fajnie mija. Kurde jaka wielką paletką, a ile ma kolorów! Z wielką chęcią bym chciała ją mieć, starczyła by mi na baaardzo długo!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile kolorów ! Naprawdę zazdroszczę ci takiej pięknej paletki. Makijaże również boskie. A mój początek roku leci bez większych wpadek. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka jest genialna! Piękne kolory i piękne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ladne maja pigmenty! <3 pieknie sie malujesz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham paletki z Revolution :) śliczne kolory, cudowna pigmentacja :) No i piękne makijaże! :) Masz talent Kochana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny prezent, mnóstwo kolorów i możliwości :). Bardzo mi się podoba paleta, chyba sobie taką zakupię. Piękny ten makijaż złotymi cieniami Ci wyszedł, naprawdę WOW :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealny post! <3 Uwielbiam paletki - to moja wielka miłość. Coraz urozmaicam swoją kolekcję... coś czuję, że zaprezentowana również wcześniej czy później do mnie trafi, zwłaszcza, że pigmentacja bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się kolorystyka paletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow co za pokaźna paletka, świetnie się prezentuje. Muszę ją meć ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, dziwne, ale wcześniej o niej nie słyszałam! Uwielbiam Makeup Revolution, jestem pewna, że by się u mnie sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super kolory! Idealna dla mnie. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie kolory :) Ta paletka na pewno przyda Ci się do różnych makijaży :) Już widzę jakie cuda można z niej wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletka naprawdę robi wrażenie, a kolory jakie posiada są zwyczajnie piękne *.*
    Bardzo spodobał mi się pierwszy makijaż ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, bardzo fajna ta paletka. Lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paleta ma śliczne kolorki <3
    Super post
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszamy do rozwojowej zabawy dla początkujących pisarzy :)

    *****

    https://treningwyobrazni.blogspot.com/2019/02/kakurs-zakonczony-bobo-zaprasza-do.html

    OdpowiedzUsuń