środa, 23 stycznia 2019

7 malutkich pędzli na kryzysowe sytuacje

Witajcie! Jak tam humorki dopisują? Zakupy kosmetyczne noworoczne już jakieś zrobione? :)

Chciałabym dziś do Was przyjść z pędzlami ale nie takimi standardowymi z malutkimi pędzlami. Miałyście może tak, że w kryzysowej sytuacji musiałyście poprawić makijaż? Ja niestety miałam logiczne jest, że nie noszę ze sobą wszystkich pędzli którymi wykonywałam jakiś dany makijaż bo wtedy musiałabym nosić dwie torebki jedną standardową drugą natomiast z samymi pędzlami :D Cóż musiałam sobie jakoś radzić ale do czasu! Przeglądając moją ulubioną stronę z której zamawiam pędzle tak dobrze myślicie chińską stronkę Wish natrafiłam na piękne pędzle w kolorze pudrowego różu. Moja ciekawość sięgnęła zenitu kliknęłam w wyświetlone zdjęcie i ujrzałam 7 małych pędzli pomyślałam hmm raz się żyje zamówiłam i okazały się strzałem w 10 na kryzysowe sytuacje. Pędzle kosztowały mnie zaledwie ok. 6zł więc mogę Wam je z czystym sumieniem polecić! :) Jedynym minusem jest to jak dla mnie, że nie ma pędzla do blendowania.





A co Wy sądzicie o takich malutkich pędzlach? Jesteście na tak czy raczej nie są dla Was? Chętnie poznam wasze zdanie w komentarzu :)  




70 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super sa takie małe pedze można bez problemu wsadzić do torebki. Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny zestaw i jakoś mimo wszystko wolę te pełnowymiarowe ;D

    ejno.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, ja uwielbiam pędzle, mam ich mnóstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też posiadam zestaw takich malutkich pędzli :) Twoje wyglądają mega uroczo :) szczególnie ten z biało- różowym włosiem :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie malutkie pędzle fajnie spiszą się na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako maniaczka pędzli, nie widzę w tym zestawie takiego, który by mnie zadowolił. Ale wiadomo, na spontaniczne wyjazdy czy nocki sprawdzą się dla niektórych, super. No i ta cena. Chyba większości skusi. Pozdrawiam kochana i ślę buziaki. pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak cena na pewno kusi ;) Pozdrawiam serdecznie 😊 Buziaki! ;*

      Usuń
  7. Właśnie nad czymś myślałam małym a te pędzle są piękne podoba mi się szczególnie taki mały element drewna i już widzę że kilka z nich u mnie by znalazły zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i napewno idealne do makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna opcja do podróżowania, dopisuje do listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne dla podróżniczek, albo fanek makijażu bez np toaletki, gdzie istnieje widoczna potrzeba zajmowania jak najmniej miejsca
    skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak kto woli ;) Na toaletce wcale nie musi być minimalizm :)

      Usuń
  12. Takie małe pędzle to rozwwiązanie dla każdej z nas

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają, to przede wszystkim :). Na pewno pomocne właśnie w kryzysowych sytuacjach lub po prostu do zabrania w podróż. W sumie, biorąc pod uwagę właśnie podróże, chyba pomyślę nad takimi pędzlami :). Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 O tak pomagają i to bardzo dużo 😊 To świetnie bardzo polecam! ;) Pozdrawiam 😘

      Usuń
  14. Myślę, że to bardzo wygodny pomysł, szczególnie dla osób dużo podróżujących
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pędzle.. Muszę sobie takie sprawić..

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie przydatna rzecz! Chyba każda kobieta miała sytuacje gdy pilnie musiała poprawić makijaż a tu nie ma czym.Świetna opcja również na podróż

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobny arsenał minipędzelków:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę pomyśleć o takich pędzlach. Są idealnie do mojej małej kosmetyczki!

    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki zestaw w tak niskiej cenie? Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne pędzle, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rozwiązanie do torebki 😉
    Nie znam tej stronki ale coś czuję, że zaraz poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki zestaw jest przydatny, ale akurat kształt tych pędzli by mnie nie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne są takie pędzle jak najbardziej ale na codzień jednak dużo wygodniej mi się pracuje z dłuższymi rączkami mam wrażenie, że mam wtedy większą kontrolę nad tym co robię:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy tak ma! Ja mam na pewno tak samo ;) Pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. Świetne pędzelki! Sama zaczynam się zastanawiać nad zakupem nowego, podobnego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale one są słodziutkie! I na pewno fajnie się nimi maluje! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie pędzelki by mi się przydały na występy :)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzle prezentują się ślicznie i na pewno są idealnym rozwiązaniem do torebki ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno ich plusem jest to, że zajmują mało miejsca. Jednak przyzwyczajona jestem do większych pędzli, więc używanie ich to byłby problem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale sweet! Uwielbiam takie małe pędzle, bo właśnie można je wziąć w każdą podróz :D Twoje są przesłodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny i praktyczny zestaw☺️ Ja pędzelkow jakos dużo nie mam, ale jak jestem na targach kosmetycznych to kupuje po kilka zawsze ☺️

    OdpowiedzUsuń
  31. Z pewnością taki zestawik przydałby mi się w podróży :) Najważniejsza jest funkcjonalność, bez wątpienia pędzle zasługują na uznanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i cieszę się bardzo 🤗 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  32. Takie pędzelki są bardzo przydatne i praktyczne. Bez problemu można je zabrać ze sobą. Ja jestem często w podróży, więc pędzle z pewnością by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak masz rację 🤗 Cieszę się bardzo 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie ciężko się nimi pracuje, a do poprawienia makijażu potrzebuję tak na prawdę tylko 4 pędzli, które mieszczą się w torebkowej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo ;) Ja 4 pędzlami nic bym nie zrobiła

      Usuń
  35. idealne rozwiązanie na wyjazd!
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ten zestaw :-) Nie zajmuje dużo miejsca, zmieści się w każdej torebce :-)

    OdpowiedzUsuń