sobota, 20 października 2018

Kosmetyki z chińskich stron- Hit czy Kit?

Dzień dobry! Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Jak tam wam mija ten jesienny miesiąc jakim jest październik? :) Dzieje się u was coś ciekawego?

Dziś chciałabym przyjść do was z postem o zamawianiu kosmetyków z chińskich stron. Jak dotąd nigdy nie zamawiałam kosmetyków z takich stron, jednak pewnego razu po przeczytaniu różnych opinii na temat kosmetyków postanowiłam, że spróbuję. Zamówiłam dwie palety. Jedna z nich paletka cieni, natomiast drugą jest paleta rozświetlaczy. Wiadomo jednak, że zamawiając takie kosmetyki ryzykujemy, gdyż nie wiemy z czego są zrobione, dlatego na początku jak ktoś już się skusi i zamówi coś z chińskich stron polecam przetestować dany produkt. Ja osobiście zanim nałożyłam cienie czy rozświetlacz na oczy bądź twarz wypróbowałam najpierw produkty na skórze w okolicach pach, gdyż wiadomo skóra jest tam delikatna. Nie zauważyłam żadnej zmiany na skórze dlatego postanowiłam zastosować kosmetyki tak jak są do tego stworzone. Muszę przyznać jedno dla mnie zamawianie kosmetyków z chińskich stron może nie notorycznie ale od czasu do czasu jest Hitem. Kosmetyki te mają świetną cenę, bardzo dobrą jakość, po sprawdzeniu czy wystąpi ewentualna reakcja alergiczna można je stosować dla mnie HIT.



Paletka na jaką się zdecydowałam to Classic Queen Pro.Color. Jest to paleta składająca się z 9 cieni. Siedem z nich jest błyszczących i 2 matowe. Cała paleta jest bardzo lekka. Wykonana z materiału podobnego do styropianu. Cienie znajdują się w okrągłych kształtach. Pigmentacja palety rewelacyjna! Bardzo dobrze pracuje się z tą paletą, nie osypuje się, długo cienie utrzymują się na oku. Cena jaką zapłaciłam za paletę wynosiła 4zł + 4zł koszt wysyłki więc za 8zł mam po prostu cudo! :)





                                            Zdjęcie robione z lampą błyskową :)



Makijaże wykonane paletą Pro.Color












Handaiyan Aurora Highlight- Paleta składająca się z czterech pięknych rozświetlaczy. Paleta bardzo mała i lekka o świetnej pigmentacji. Rozświetlacze kosztowały 4zł + 3zł koszt wysyłki. Piękny i długo utrzymujący się błysk.


Zdjęcia z lampą błyskową :) 



 Podsumowując dla mnie zamawianie od czasu do czasu kosmetyków z takich stron jest jak najbardziej na tak :) 

A wy zamawiałyście kiedyś kosmetyki z takich stron?  Co o tym sądzicie? :) 






77 komentarzy:

  1. Paleta wygląda super, w dodatku za taką cenę. Świetny wybór. Ja się na razie nie przekonałam do chińskich kosmetyków ale w takim razie chyba zacznę się rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miałam podobnie jak tylko nic nie uczuli polecam z całego serca! :)

      Usuń
  2. nigdy nie zamawiałam z takich stron

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się obie paletki wizualnie jak i kolorystycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie takie w retro amerykańskim stylu i piękne odcienie paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory piękne, ale bałabym się kupować kosmetyki z takiego źródła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie paletki mają cudne odcienie :) i ładny makijaż wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na razie nie odważyłam się na takie chińskie kosmetyki chociaż te prezentują się naprawdę kusząco! paletka jest świetna i ma ładne codzienne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie mają ładną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię markę Beauty Glazed. Na aliexpressie ich paletki cieni są po ok. 20 zł a jakością przewyższają produkty the balm czy MUR

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna kolory. teraz to wszystko jest made in china

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie podkreślone oczy!:) Paletka mi się podoba.
    Obserwuje I pozdrawiam:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory. Nigdy nie zamawiałam chińskich kosmetyków, ale może kiedyś się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz hipnotyzujące oczy, serio :) Co do kosmetyków z Chin, jakie jak ty zaprezentowałaś cienie do powiek -czyli ogólnie kolorówka - nie bałabym się kupić, ale kosmetyki takie jak kremy, balsamy itd nie kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 💓 mam tak samo kolorówka tak pielęgnacja stanowczo nie 😊

      Usuń
  14. Super :) ja nie kupuje pozdrawiam

    gdziezjescwkrakowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory cudne! Idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie zamawiałam z takich stron kosmetyków ale świetnie, że się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju ta paleta ma świetną pigmentację, aż trudno uwierzyć, że była taka tania. Podlinkujesz produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda :) Niestety paletki były zamawiane jakiś czas temu i już dawno wygasły ;/

      Usuń
  18. Powiem tak: wszystko w granicach rozsądku :) Nie zamówiłabym żadnego kremu który jednak będzie miał bezpośredni kontakt ze skórą, ale cienie? Sama mam jedną paletkę z aliexpress i bardzo chętnie po nią sięgam :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę ! Czyli można dostać coś ciekawego, dobrej jakości ! Ja się zawsze bałam zamawiać z chińskich stron. Chociaż te cienie wyglądają rewelacyjnie! Ja niedawno pokusiłam się o kupno piżamki z Chin i czekam na nią 6 tydzień... może mam pecha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie troche za jasne kolory w tej paletce :( szkoda że nie są ciemne :(

    ) Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki! Totalnie w moim guście, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli chodzi o kosmetyki to wolę te z USA i z Polski, bo do tych "Chińskich" jakoś nie mam zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja postanowiłam ostatnio zamówić dwie pomadki i korektor i jestem bardzo zadowolona ;) Post na ten temat wkrótce pojawi się na moim blogu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam szczerze, że ja nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stron i trochę bym się tego obawiała. Ich skład jest tak naprawdę nieznany i niezweryfikowany :(

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację dlatego to takie ryzykowanie jednak ja postanowiłam zaryzykować :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Wow, te makijaże wyglądają przepięknie, nie wiedziałam że chińskie kosmetyki są tak dobre! ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie odważyłabym się zamówić jakiegokolwiek kosmetyku z takich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tych produktach ale bardzo mnie zaciekawiły ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię chińskie stronki za niskie ceny😂😂

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta paletka to cudo. Pięknie się prezentuje, I jaką ma super pigmentacje. Wow. Pozdrawiam, Paulina z pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż oko bardzo ładny, ale osobiście bałabym się używać kosmetyków z takich chinskich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja póki co do tej pory zamówiłam paletkę cieni, inną niż Ty i nie byłam jakoś specjalnie nią zachwycona jednak nie przekreślam Aliexpress pod tym względem bo wiem że w przyszłym pewno zamówię coś więcej z kolorówki i rozmyślam również nad czymś z pielęgnacji - raz się zyje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Mam nadzieję,że tym razem Ci się sprawdzi :)

      Usuń
  33. Piękne kolorki :) Jeszcze nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chinskich stron, może kiedyś się skuszę ;)
    Zapraszam także do siebie na nowy jesienny post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Coś tam próbowałam zamawiać, ale szału nie było. Paletka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Raz zamówiłam paletkę z Ali i okazała się bublem, więc już więcej nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale dużo cudowności <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super poradnik <3 bardzo przyjemnie się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie jestem na nie jeśli chodzi o takie kosmetyki. Nigdy nie wiadomo, gdzie to jest robione i w jakich warunkach.

    OdpowiedzUsuń