niedziela, 14 października 2018

Rossmann -55%

Witam wszystkich w to piękne niedzielne popołudnie :)  Jak już wszyscy zapewne wiecie trwa kolejna  promocja w drogerii Rossmann, zatem i ja postanowiłam wybrać się i po okazyjnej cenie kupić jakieś nowe perełki. :) Mam nadzieję, że moje zakupy wam się spodobają i może same po coś z tych kosmetyków sięgniecie. Zapraszam serdecznie do przeczytania i zobaczenia co udało mi się upolować.



                                               Produkty do ust: 

 Lovely Nude Mood Creamy Liquid Lipstick- Płynna kremowa pomadka o kolorze 2. Cena bez promocji ok 12zł  więc po obniżce za taką cenę na pewno warto po nią sięgnąć. Bardzo ładnie wygląda na ustach dając im delikatne nawilżenia. 






                                                       































































Lovely ColorWear Long Lasting Lipstick-  Pomadka  do ust w formie kredki o kolorze 7. Kremowa i bardzo intensywna formuła.  Oryginalna cena kredki to ok. 10 zł. Piękny kolor, który idealnie wpasuje się w jesienne klimaty.




Lovely Extra Lasting Matt-  O tej pomadce już u mnie słyszałyście, dlatego nie będę się dużo o niej wypowiadać. Postanowiłam ją kupić ponownie dlatego,że bardzo lubię tą serię,a akurat kolor 1 mi się skończył więc promocja mi się przydała. Cena w oryginale 10zł.





































Wibo Glossy Nude-  Pomadka ta zachwyciła mnie od razu swoim kolorem. Zdecydowałam się na kolor 4. Piękna intensywna, długo utrzymuje się na ustach czego chcieć więcej? Cena 12zł.







































                             Kredki do oczu: 

  Lovely Professional Eye Pencil-  Brązowa konturówka do oczu w bardzo praktycznym opakowaniu z wysuwaną kredką. Cena kredki 7,59zł.






Lovely Eye Liner- Czarna konturówka do oczu. Kredka posiada w zestawie strugaczkę co jest jej dużym plusem. Bardzo ładny intensywny kolor. Cena ok 6zł.





Lovely Nude Eye Pencil-  Bardzo miękka cielista kredka do oczu. Cena kredki ok 5zł. Przyjemna w aplikacji.



                             Podkład: 

Zdecydowałam się na jeden podkład od firmy Bielenda, a mowa tutaj o :  Bielenda Make-up Academie. Jest to płynny podkład z witaminami A+C+E. Kolor jaki zakupiłam to 0. Niestety nic więcej nie mogę o nim powiedzieć, gdyż go jeszcze nie testowałam. Cena 19,99zł.




                                                                   Puder:

 Wibo  Diamond Skin Illuminating Loose Powser-   Postanowiłam, że spróbuję sypkiego pudru do twarzy z kolagenem. Kosmetyk pięknie się mieni. Ślicznie wygląda na twarzy. Cena produktu wynosiła 14,95zł.





                                                    Korektory: 

   Wibo Camouflage-  Jest to kamuflaż do twarzy o gęstej i dobrze kryjącej formule. Korektor ten był już u mnie na blogu więc myślę, że nie ma go co opisywać.Cena kosmetyku ok 10zł. Kolor 2.





Wibo Pen Concealer-  Korektor w kredce o numerku 2. Kremowa formuła. Dobrze kryje niedoskonałości. Cena kosmetyku ok 6zł.



                                       Tusze do rzęs: 

Lovely Pump Up Curling Mascara- Czarny tusz do rzęs o zastosowaniu podkręcenia i unoszenia rzęs. Cena tuszu 13,99zł. Posiada sylikonową, lekko wklęsłą szczoteczkę.  Niestety tusz jeszcze nie testowany dlatego nic więcej o nim nie mogę powiedzieć.





Lovely Lash Mania- Maskara do rzęs z dodatkiem wosku ryżowego, która ma zapewnić idealne wydłużenie i pogrubienie rzęs. Kolor standardowo czarny. Szczoteczka również sylikonowa.  Cena  14,99zł. Tusz jeszcze nie testowany.







                                    Lakiery do paznokci: 


Wibo Chic Matte- Piękny burgundowy matowy lakier do paznokci o kolorze 5. Szybko zastygający dający śliczny matowy kolor. Cena ok 6zł.


Wibo Chic Matte- Kopia poprzedniego lakieru. Różni się tylko kolorem numer 4. Piękny matowy brązowy kolor. Cena również ok 6zł.


Lovely Classic Nail Polish-  Piękny połyskujący lakier do paznokci w kolorze 346.  Cena 6,49zł.

 Miss Sporty Lasting Color Gel Shine-  Śliczny burdundowy kolor z elementami brokatu. 568 numerek lakieru.


Kolory odpowiadają ustawieniom lakierów. Malowane 1 warstwą. 



 A wy skorzystałyście z tej promocji? Polecacie może jakieś kosmetyki, warte przetestowania tym bardziej w promocyjnej cenie? Chętnie poznam wasze zdanie! :) 

100 komentarzy:

  1. Ja także skorzystałam z promocji i mimo obietnic, ze kupię tylko potrzebne mi produkty skusiłam się na dużo więcej XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nowości :) ja nie skorzystałam z promocji, zdecydowanie mam wszystkiego za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy udało Ci się kupić, najbardziej podobają mi się produkty do ust!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie pokryło się z moimi zakupami, ale na tusz Lashmania miałam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam na promocji bo niestety nie lubię Rossmana i jego polityki. Ale twoje perełki wyglądają naprawdę obiecująco. Super post, na pewno pomoże nie jednej kobiecie w wyborze kosmetyków. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty sama z proponowanych tutaj posiadam a Szczerze ja nie wybrała się na tą promocję skłonna przepełnienie W mojej szafce świetnie wpis Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Sama bym tak chciała niestety mimo, że mam musi być więcej :D Pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Super produkty, ja osobiście na tych promocjach kupuje kosmetyki kolorowe takich firm jak : Loreal, Bourjois i Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ten podkład od bielendy mnie nie przekonuje, nie słyszałam za dużo opinii pozytywnych na jego temat. Miałam też kupić ten puder od Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ja osobiście stwierdziłam, że go wypróbuję ;)

      Usuń
  9. Tusz miałam ten sławny oczywiście żółty:)Nic mi się nie pokrywa z tym co ja kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne pomadki! Daj znać jak ci sie sprawdzi ten podkład z bielendy, bo jestem ciekawa.
    Skorzystałam z promocji u mnie też jest o tym post, lubie te promocje:)
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno dam znać ;) I z chęcią zobaczę twój wpis! :)

      Usuń
  11. Miałam oba korektory, pierwszy lepiej się sprawdził. Ten żółty tusz do rzęs też testowałam i był całkiem okej.

    OdpowiedzUsuń
  12. tym razem odpuściłam sobie tą promocję :)
    podoba mi się kolor tej pierwszej pomadki! <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tak nie umiałam 😂 To super! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale spore zakupy :D Co do pomadki Lovely Extra Lasting Matt-bardzo mi się po niej sklejają usta, nie czuję się w niej komfortowo :/ Reszty nie miałam okazji próbować, dlatego nie mogę wyrazić swojej opinii :) Ja kupiłam tylko jedną pomadkę z AA. Nie szalałam bardziej, ponieważ wszystko co potrzebuje to mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się uzbierało :) Oj to szkoda mi te pomadki super sie sprawdzają :) Chciałabym prowadzić tak rozważne zakupy jednak nie daję rady ;/

      Usuń
  14. Wow, spore zakupy. Ja muszę przyznać, że nic nie kupiłam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam na tę promocję 😂 u mnie pomada do brwi, tusz i szminka. Dzięki postom takim jak ten nie kupujemy kota w worku 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Promocje to świetna okazja dzięki, której można zdobyć fajne kosmetyki za nie dużą cene.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj widzę,że promocje i zakupy się udały. Urzekają mnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy super, że udało Ci się kupić tyle rzeczy 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Muszę go wypróbować jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie :)

      Usuń
  20. Przekonałaś mnie! Jadę dzisiaj kupić w takim razie czarna kredkę do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ileż kosmetyków :o ja może pojadę jutro do rossemana, promocja jeszcze trwa a ja potrzebuję kilka kosmetyków na przebranie halloweenowe :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się uzbierało :) To super! Mam nadzieję, że przebranie wyjdzie świetnie
      :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. Spore zakupy :) Tą trzecią płynną pomadkę same posiadamy i kochamy ten kolorek ^^ Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam lovely eye liner - spoko kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego kupiłaś, większość produktów mam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolory pomadek, a ten korektor z Wibo bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam o promocji, ale chętnie wybiorę się do Rosmana ��Extra Lasting Matt sama używałam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam sie wybrać poki jeszcze trwa :) To super bardzo się cieszę 😊

      Usuń
  27. Wow! Ile kosmetyków! Robi to wrażenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe zakupy, śliczne kolory pomadek i lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zawsze chodzę do rossmana i cos znajduję w promocji
    https://izabelaszymura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale dużo rzeczy, ja nigdy chyba tyle nie kupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomadki i tusze z Lovely i lakiery z Wibo to moi ostatni ulubieńcy, a ten bordowy mat wymiata :) W moich promocyjnych zakupach nie mogło zabraknąć jeszcze podkładu Stay Matt. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! To suoer ;) Nie stosowałam tego podkładu jeszcze muszę wypróbować ;)

      Usuń
  32. Nie byłabym sobą nie korzystając z mojej ulubionej Rossmannowej promocji! :)
    Widzę, że zaszalałaś!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely Extra Lasting Matt od razu mnie zainteresowała :) Nawet w oryginalnej cenie jest bardzo atrakcyjnym kąskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie to opisałaś:) Nie miałam produktów z firm o których piszesz, może oprócz pomadki w kredce ale jakos lepiej przypadły mi do gustu te zwykłe normalne pomadki. Mi nie podobało się w tej promocji to że trzeba koniecznie wziąć 3 produkty żeby mieć ten rabat 55%, nie mam kupować aż 3 rzeczy i tak na siłe więc zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!😊 O tak to jest niestety minus tych promocji że jednak trzeba wybrać te 3 rzeczy :/

      Usuń
  35. Zapraszam do mnie częściej https://malgorzata86-fotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. A masz jakieś posty dla facetów? :P

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurczę, sporo kupiłaś :) Ja bardzo lubię pudry z Wibo, a w tym roku polubiłam też markę Miss Sporty, która zaskoczyła mnie mega pozytywnie nowym podkładem

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego uzbierało :) Tak samo jak ty polubiłam miss sporty ;)

      Usuń
  38. świetne produkty, ja zakupiłam podkład z bourjois, tusz do rzęs z eveline i eosa :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Postanowiłam rowrówn skorzystać z tej promocji, ponieważ pewne kosmetyki są u mnie już na wykończeniu. Do koszyka wpadły tylko 3 kosmetyki i wszystkie są ulubieńcami. Tym razem postawiłam na sprawdzone rozwiązania. :)
    Żółty tusz z lovely, który widzę, że i u Ciebie się pojawił. :) Jak dla mnie jest on strzałem w dziesiątkę. Oprócz tego puder oraz podkład z Bielendy. Jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że skorzystałaś z promocji :) O tak podkłady z Bielendy są świetne! 😊

      Usuń
  40. Właśnie muszę wybrać się jeszcze po korektor i rozświetlacz pod oczy :) polecasz te na 100%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z czystym sumieniem mogę je polecić mi się super sprawdzaja! Najlepszy korektor jak dla mnie pod oczy jest firmy Revers bajka po prostu! 😊

      Usuń
  41. Kochamy tą promocję, tusz z miss sporty jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O jeny, ile tego nakupiłaś! :D Mi najbardziej przypadła do gustu ta trzecia szminka :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. No to się obłowiłaś :-) ja też korzystałam, ale nieco skromniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekałam i nie miałam kiedy pójść.
    Wogóle to powinnam się sama spoliczkować ;)
    A Ty masz same skarby upolowane ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę współczuję:/ o tak muszę się z tobą zgodzić! :)

      Usuń
  45. Ohoho! Ile cudowności! <3 Uwielbiam żółty tusz, u mnie nr 1 :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne produkty tutaj pokazałaś! :) Ja również na tej promocji kupiłam parę kosmetyków! :) Bardzo lubię te szminki z Lovely matowe, są mega trwałe! :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tą serię szminek z Essence <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta żółta mascara jest świetna, polecam, sama mam i używam, chociaż w sumie mi się kończy i muszę kupić nową.

    Ja w tym roku uderzyłam w firmę Eveline. Skusiłam się na mascarę Volume Temptation i przyznam szczerze, że jestem zachwycona. Niby szczoteczka ciut mi nie pasuje, ale idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy, nie skleja ich, nie ma gródek, nie osypuje się po kilkunastu godzinach - rewelacja.

    Bedę niebawem jeszcze testować ich poczwórne cienie, bo wiem, że jest z nimi różnie.
    Skusiłam się również na Komplety Oh My lips pomadka w płynie plus konturówka 03 i 06 - i znów rewelacja. W zeszłym roku kupowałam z lovely tez komplet nude, też polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Cieszę się że jesteś zadowolona z zakupów! 😊

      Usuń
  49. Ładnie się obkupiłaś! Ja na razie niczego nie potrzebuję, choć pewnie jakbym wpadła do Rossmanna, to on pokazałby mi czego "potrzebuję", więc bezpieczniej jest nie wchodzić :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń