sobota, 11 sierpnia 2018

Prezenty - bo kto ich nie lubi

Cześć wam :) Jak tam wam mija sierpień, działo się coś ciekawego? Przychodzę dziś do was z kilkoma nowymi kosmetykami. Jak po tytule możecie się domyślić jest to prezent, dlatego też nie miałam na niego wpływu jednak jestem bardzo zadowolona :)




    Pierwszą  rzeczą jaką chciałabym wam pokazać jest podkład firmy L'Oreal Paris True Match.
Podkład jest dla mnie ciut za ciemny ale nie ma tragedii, myślę, że jak się opalę będzie super! Kolor jaki posiadam to 6.N  Miel Honey. Podkład ma świetną konsystencję . Długo utrzymuje się na twarzy przynajmniej u mnie. Posiada dobre krycie, nie zapycha, nie robi smug. Daje naturalny efekt rozświetlenia.






































        Revlon Colorburst Lacquer Balsam do ust w kredce. Kredka przede wszystkim świetnie nawilża usta. Posiada bardzo ładny kolor. Balsam ma praktyczne i wygodne opakowanie.


Inter- Vion- Henna Brush. Pędzelek do aplikacji henny wykonany z syntetycznego włosia. Bardzo precyzyjny, wygodnie się nim pracuje. Solidnie wykonany.










                 Makeup Revolution Essential Mattes 2. Matowa paletka od firmy MUR. Co do tej paletki pigmentacja cieni jest bardzo słaba. Jeszcze z ciemnych cieni da się coś zrobić, ale jasne jak dla mnie porażka. Cienie bez bazy niestety krótko utrzymują się na powiekach. No cóż nie są to moje ulubione paletki, jednak na pewno będę ją używała.





                    Douglas Mattifying Powder- Mattierendes Puder. Produkt jest świetny! Kolor jaki posiadam to 6 Deep brown. Ślicznie wygląda, dobra pigmentacja. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Dość długo się utrzymuje.





































































              Paco Rabanne Lady Million Lucky Lip Gloss. Produkt ma dość gęstą konsystencję. Bardzo ładnie wygląda. Nie używałam jeszcze tego kosmetyku dlatego za bardzo nie mogę go wam opisać i zrecenzować.




                 Inglot - w jednej z dwóch paletek znajduje się przepiękny róż do policzków. Róż wygląda cudownie na twarzy. Pięknie się mieni i długo utrzymuje się na policzkach. Pigmentacja kosmetyku jest genialna.



Natomiast druga paletka z Inglota zawiera 3 piękna cienie do oczu. Pigmentacja cieni powalająca. Ślicznie wyglądają na oku, bardzo długo się utrzymują. Świetnie się nimi pracuje. Po prostu są cudowne. 





I to by było na tyle :) A wy często dostajecie prezenty kosmetyczne? Co o tym sądzicie fajnie jest tak dostać taki prezent czy raczej jesteście przeciwni? Dajcie znać co wam najbardziej przypadło do gustu.

Ps. Nie miałam wpływu na te produkty. Z 2 produkty widzę pierwszy raz na oczy dlatego nie mam pojęcia czy jest to kosmetyk oryginalny czy nie :) 







70 komentarzy:

  1. Ta paletka z MUR bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię dostawać ale ktoś zna moje kolory 😀 Za to lubię tak zwane praktyczne prezenty np raz dostałam prodriz taki dawny 😀 i piekę w nim kurczaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie! I bardzo dobrze praktyczne prezenty są super 😊😀

      Usuń
  3. Podkład znam i lubię :)
    Ale błyszczyk Paco extra ! Muszę spróbować :) używam perfum Lady Milion ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super! Spróbuj koniecznie :) Ooo też muszę wypróbować perfum od nich 😊

      Usuń
  4. Podkład niesamowicie wręcz ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciemny ciemny jednak nie miałam na to wpływu ale przy super opaleniźnie działa cuda 😊

      Usuń
  5. Kocham ten podkład. Ja mam Vanilię. A ten Twój to jak dla latynoski. Zaszalałaś trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jednak nie miałam na niego wpływu. Teraz przyszło mi się tylko opalać 😀😊

      Usuń
  6. Prezenty kosmetyczne to najlepsze prezenty, fajnie jeśli ktoś wie co lubimy. Ja koleżance na urodziny kupiłam świetna paletke! Podkład u mnie niestety się nie sprawdził bo szybko się ścieral i był za ciemny. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda sama uwielbiam takie prezenty! 😊 U mnie chwilowo podkład też ciemny ale czas na opalanie i będzie super ;) Buziaki Pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Podkład z Loreala to jeden z moich ulubionych :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te cienie z Inglota :)
    pozdrawiam❤
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne rzeczy, ale ten podkład uwierz mi, że będzie za ciemny nawet jak się opalisz! Na mnie jedynka jest za ciemna a co dopiero szóstka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 No cóż najwyżej jeszcze będzie nadal za ciemny to znajdzie inny dom 😀

      Usuń
  10. Loreal True Match używałam kilka dobrych lat, jeszcze pamiętam stare opakowania. Sprawdzał się całkiem fajnie dopóki nie odkryłam Revlona :P
    Bardzo ciekawa recenzja. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam do ust w kredce to coś totalnie dla mnie! Chętnie bym go używała, bo nadaje też delikatnego, ładnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych wszystkich kosmetyków używałam jedynie podkładu z L'oeral, aczkolwiek tylko na jedno wyjście, ale średnio mi się sprawdził. Reszta to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelek do henny mnie zainteresował. Róż do policzków ma super kolor.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ma świetnie wygląda na policzkach 😊 Również Pozdrawiam ☺

      Usuń
  14. WOW, ale masz ciemny podkład, jak ja go używałam to miałam 2N :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taki prezenty i kolor średnio trafiony :/ Mam nadzieję, że do porządnej opalenizny będzie w sam raz :D

      Usuń
  15. Mam identyczne cienie, są dobre ale u mnie się nie utrzymywały za długo. Miałam też ten podkład ale mi bardzo podkreślał suchą skórę, ale ja mam akurat z tym problem. Uważam, że bardzo fajny prezent, ja bym nie pogardziła :D Lubię dostawać kosmetyki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to świetnie! Ojj szkoda, że podkreślał suchą skórę :/ Dziękuję ! :) Tak samo lubię dostawać takie prezenty dlatego nawet mimo kilku nie trafionych kosmetyków jestem zadowolona 😊 Również Pozdrawiam ☺

      Usuń
  16. Zgodzę się co do tej paletki z makeup revolution. Też ją mam i właściwie to już jej nie używam. Pigmentacja jest tak słaba, że choćby się ciągle dokładało cienia to dalej jest ledwie widoczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety paletka nie powala sama się już powoli coraz bardziej przekonuję, że nic z tego nie będzie :/

      Usuń
  17. Genialny jest ten róż z Inglota 😍
    Ja rzadko dostaję prezenty kosmetyczne raczej kupuję sama sobie takie prezenty hahah 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest ♥ Też tak fajnie 😀 mam tak samo od czasu do czasu coś dostanę 😂

      Usuń
  18. Super kosmetyki ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten podkład z loreal bardzo ciemny, ale jak ktoś jest opalony to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ciemny no niestety kolor podkładu średnio trafiony. Muszę się teraz opalić 😀

      Usuń
  20. Świetne kosmetyki! Prawie cały makijaż można nimi stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam podkład Loreala w jaśniejszej wersji kolorystycznej, jednak wolę go na większe wyjścia, gdyż jest dla mnie zbyt ciężki i mocno kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
  22. OO, takie prezenty to ja lubię. Kosmetyki to moje hobby i chyba w każdej postaci uwielbiam. Tak naprawdę z Twojego prezentu to posiadam tylko ten podkład ale w odcieniu N2 Vanilla.

    OdpowiedzUsuń
  23. O to zupełnie jak moje :) To świetnie mam nadzieję, że Ci się sprawdził 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze wypróbować tą pomadkę z Revlonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna kredka do ust, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten podkład od Loreal ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super prezenty, pozazdrościć! <3
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę same znane marki :)
    Prezent rzeczywiście bardzo udany. Racja, kto ich nie lubi :D
    Najbardziej przypadła mi do gustu pomadka oraz paletki cieni :) Choć chyba trochę za dużo brokatów :D
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj udany 😀 To świetnie, no to już kto co lubi :D Również Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiscie wole robic prezenty niż dostawać. Ale zawsze pytam tej osoby czynpasowoby mu to i to zeby nie było takiej sytuacji ze cos juz ma lub kolor nie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tę paletkę, jest bardzo dobra. Cienie długo się trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten podkład ;) Sama mam 2 które mieszam w zaleźności od koloru mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Sama muszę pomyśleć o drugim bo z kolorkiem niestety nie trafili ;/

      Usuń
  33. Colorburst z revlonu bardzo lubie mam 5 sztuk i chetnie po nie siegam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Matowa paleta MUR była moją pierwszą tej marki. Wtedy ją lubiłam, bo nie miałam ani wielkich wymagań, ani zdolności. Teraz wiem, że są znacznie lepsze produkty. Ale i tak od czasu do czasu po nią sięgam, bo kilka jasnych kolorów fajnie nadaje się do ujednolicania powieki i pod łuk brwiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam wpisy o prezentach :D
    www.paulinakobza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne kosmetyki Kochana :) ! podoba mi się kolorystyka tej paletki cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń