poniedziałek, 31 grudnia 2018

Zoeva Aristo

Cześć Kochani! Jak tam Wam minęły święta? Dużo prezentów?

Dziś chciałabym przyjść do Wam w ostatnim poście tego roku i pokazać genialną paletkę firmy Zoeva. Czarne opakowanie z domieszką ,,złota'' o nazwie Aristo kryje w sobie 5 pięknych matów jak i 5 ślicznych błysków. Cienie jak dla mnie mają bardzo dobrą pigmentację, śliczne kolorki, bardzo dobrze się z nimi pracuje ;) Noszą nazwy od lewej: Blessing, Ploutos, Central Figure, Naturalistic, In The Ground, Mother's House, Air And Water, The Goddess, Pre-History, Energetic.  Paleta kosztuje 89zł. Bardzo serdecznie Wam polecam jak dla mnie jest świetna :)






Zdjęcie z lampą błyskową :)



Makijaż wykonany paletką Aristo 

A Wy macie tą paletkę? Podoba Wam się ona czy jednak wolicie zupełnie co innego? 

Chciałabym Wam życzyć Wszystkiego co Najlepsze w Nadchodzącym Nowym Roku. Aby rok 2019 był jeszcze lepszy niż 2018. :) 
Oczywiście również życzę Udanego Sylwestra! :) 


58 komentarzy:

  1. Paleta piękna!
    chyba się skuszę

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie święta jak zawsze pechowo i z problemami. Ale prezenty też były, więc w sumie wyszło na zero ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca, ale kolorki nie do końca dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale cudo! *o*

    Wszystkiego cudownego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego 😊

      Usuń
  5. Paleta ma piękne kolory, lubię takie w swoim makijażu. Twój makijaż ładny choć dla mnie troszkę za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Wszystkiego co najlepsze 😊

      Usuń
  7. Jestem zachwycona już odkąd zobaczyłam opakowanie :) Kolory również przypadły mi do gustu - to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie wygląda naprawdę fajnie, że aż sam jego wygląd kusi do zakupu. Przyznam też, że bardzo ciekawe kolory są tam z którymi z chęcią bym popracowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak opakowanie jest śliczne! Zatem polecam ją nabyć ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny design opakowania. Kolory też przyciągają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jej.
    Na Twoich zdjęciach prezentuje się śeietnie.
    Ten jasny, na środku, z dołu.
    Jest cudowny.
    Jako baza, jako rozświetlacz.
    Tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigemnracja jest genialna, zdecydowanie porównywalna do ABH, muszę w końcu sprawić se paletki z Zoevy :)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację! Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Bardzo ciekawa paleta. Nie mam jej ale teraz jak widzę Twoje piękne oczy zastanawiam się nad kupnem a co mi tam.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorystka jak najbardziej do mnie przemawia ! <3
    piękny make up oczu!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    ślę gorące pozdrowienia ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Dziękuję bardzo 😊 Pozdrawiam i również życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  14. Cudy design tej paletki jest! Jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka wygląda cudnie na zewnątrz, a w środku moje kolory :). Firmy nie znałam, ale może poznam! Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się bardzo ale jestem w szoku bo to dość znana firma w takim razie polecam ją zapoznać 😊 Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku 😊

      Usuń
  16. Nie mam tej paletki, ale jest ona na mojej Wishliście. Podobają mi się bardzo jej kolorki, można tworzyć piękne makijaże ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2019 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w zupełności rację! Szczęśliwego Nowego Roku 😊

      Usuń
  17. Od jakiegoś czasu zastanawiamy się nad jej kupnem :) Ma śliczne kolory i dobry pigment!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę to tej paletce, a akurat planuję zakup nowej wiec może się skuszę akurat na tą. Kolorki na zdjęciu są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta paleta, chodź nie do końca trafia ona w moje gusta. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. To jedne z moich ulubionych kolorów. Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajne kolorki, ale jeszcze nie miałam produktów od tej firmy. Koleżanka miała pędzle od nich, i jej się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. magiczna paletka! :) śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. PAletka prezentuje się ładnie w środku jak i na zewnątrz. Ja od Zoeva mam tą brązową, nie moge sobie teraz przypomnieć nazwy :p Prezentów w tym roku brak :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to nie paletka, a książka. Świetna ''okładka''! :) Wygląda zupełnie magicznie - zarówno opakowanie, jak i wnętrze. Bardzo lubię takie kolory, więc chętnie przetestowałabym je na swoich oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie paletka ksiazki i ja to zdecydowanie nie to :/ Dziękuję bardzo 😊 Cieszę się 😉

      Usuń
  25. na mnie pod choinką czekał aparat, więc bardzo mnie to ucieszyło. :) paletka prezentuje się pięknie, uwielbiam opakowania Zoevy, ale obecnie moją największą miłością są palety od firmy Affect. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! 😀 Dziękuję bardzo 😊 O to świetnie muszę wypróbować 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

      Usuń
  26. Paleta ma piękne kolory i na oczkach wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę bardzo ładna paletka i świetne kolorki, za to ty masz cudowne oczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiekna paletka cieni <3 moje kolorki. zdecydowanie jestem na tak ;) i nawet cenowo nie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne cienie! Bardzo lubie te markę, mają fajna jakość i uwielbiam ich pędzle! Ta paletka można zrobić bardzo ciekawe makijaże 😍 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń