środa, 17 kwietnia 2019

Makeup Revolution Nudes

Hej hej! :)  Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i cieszycie się piękną pogodą. 

Dziś przychodzę do Was z moim kolejnym  urodzinowym kosmetycznym prezentem. Jest nim paletka cieni od firmy Makeup Revolution o nazwie Nudes. Jest to paletka z serii słynnych czekoladek. Opakowanie jest plastikowe bardzo solidnie wykonane, brązowe z żółtą,,polewą'' na czekoladzie. Posiada duże lusterko co jest jej ogromnym plusem. Zawiera 18 cieni o wykończeniach matowych, błyszczących oraz satynowych. Kolory paletki są neutralne. Pigmentacja jest genialna, cienie nie osypują się, są miękkie, dobrze się z nimi pracuje, świetnie się ze sobą blendują. Cienie noszą nazwy od lewej: BARE IT ALL, STRIPPED DOWN, FRENCH GIRLS, IN THE SHEETS, PILLOW TALK, CANDLELIT, IN THE NUDE, SECRET, BIRTHDAY SUIT, FLUSTERED, LOVESTRUCK, IN THE BUFF, AU NATUREL, UNDRESSED, BODACIOUS, SKIMPY, AFTER DARK i BRAZEN. Ceny paletki nie znam jednak myślę, że kosztuje ona do ok. 40zł. Bardzo serdecznie polecam Wam tą paletę. Myślę, że naprawdę warto mieć ją w swojej kolekcji. 







 Makijaż wykonany paletą :)  




Jak Wam się podoba paletka? Macie ją czy może jednak planujecie kupić ? 

42 komentarze:

  1. Kolorystykę ma śliczną, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te kolorki! Zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają paletki - czekoladki :) planuję sobie zakup podobnej :) Śliczna kolorystyka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma naprawdę fajne odcienie! Super, że zaprezentowałaś też jak cienie wyglądają na oku. Naprawdę pięknie się prezentują. Obserwuję! Będę wpadać częściej i zapraszam też do mnie ;) www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzyłam kiedyś na nią i wydawała się fajna, ma cudowne kolorki :D śliczny makijaż ;)
    Masz ładny blog, obserwuję c;
    Unpredictabble - klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory na ta paletka *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, uniwersalne nudziaki w genialnej cenie. Lubię Makeup Revolution za stosunek jakości do ceny. Te kosmetyki udowadniają, że jakośc nie musi być droga.
    PS: super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeega paletka♥Moje kolorki :)
    Masz fajny styl pisania i super blog, popracuj nad wyglądem :)
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory, paletka w sam raz dla mnie. Mam już kilka czekoladek i jestem z nich super zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zamówiłam sobie tę paletkę na zajączka :) Uważam, że ma piękne, codzienne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe a jednocześnie bardzo uniwersalne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny urodzinowy prezent. Ta paletka wizualnie bardzo ładnie się prezentuje i zdecydowanie zachęca.
    Odcienie paletki trafione w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory cudowne, paleta bardzo przypomina mi Coca Blend z Zoevy. Uwielbiam takie ciepłe paletki. Makijaż jest cudowny, idealny dla brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne odcienie,oryginalne opakowanie, jak zwykle bardzo ciekawy wpis.Najlepszy blog o kosmetykach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ❤️ Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Kolorki idealne dla mnie. Do tego opakowanie powala! <3 Przepiękny look na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam palety od Makeup Revolution; mam trzy, z czego to dwie czekoladki. Są niesamowite! Lusterko to dobra rzecz i w zasadzie nie potrzeba innego, a i do torby można wrzucić na wyjazd i można cały makijaż oka zrobić bez problemu. Widziałam je stacjonarnie w Naturze za ok. 50 zł, sama dorwałam jedną za 30 zł, drugą za 35 zł na promocji, więc cena wcale nie powala, a przez internet jest pewnie taniej :) I makijaż bardzo ładny :)

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację 😊 Super bardzo się cieszę 🤗 Pozdrawiam cieplutko 🙂

      Usuń
  17. Mam tę paletkę i jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie kolorki są zdecydowanie moimi ulubionymi :) Ogólnie paletki Makeup Revolution są świetne, posiadam kilka w swojej kolekcji, jednak tej nie miałam okazji spotkać :) Na pewno zwrócę na nią uwagę przy następnych zakupach, super makijaż!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Dziękuję pięknie 🤗 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  19. Ostatnio dokładnie taka samą kupilem kolezance na urodziny, byla zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam że kolory zdecydowanie w moim klimacie. Cudowna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystyka tej palety idealnie.wpisuje się w moje upodobania. Nie mam żadnej palety czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku kupiłabym chyba dla samego opakowania :D tak smakowicie wygląda :D
    a tak na poważnie kolory idealne do mojej urody i wydaje mi się, że są takie uniwersalne bo dla każdego znajdzie się coś co będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak opakowanie zachęca :) masz w zupełności rację 😊

      Usuń
  23. Zjadłabym! Haha naprawdę smakowicie wygląda opakowanie, a i sama paletka prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest kolorystyka tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy się zachwycają tymi czekoladkami. Ja jeszcze swojej nie mam, ale to wynik tego, że mam ogromne zapasy, które muszę zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne kolory, nie znałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Your eye-makeup looks great! Do you want to follow each other?
    Nice greetings from Austria :)!

    OdpowiedzUsuń