sobota, 27 kwietnia 2019

Walizeczka pełna kosmetyków

Cześć Wam! 

Dziś chciałabym przyjść do Was z moim ostatnim kosmetycznym prezentem urodzinowym. Jest nim walizka firmy Technic. Sporych rozmiarów, solidnie zamykana szafa walizka, która kryła w sobie produkty kosmetycznie ale i nie tylko. Nie znam ceny walizki. Produkty są średniej jakości jednak da się na nich pracować. Walizka zawiera w sobie: 8 cieni do powiek po 4 w zestawie, 4 szminki do ust, 2 róże do policzków, 4 lakiery do paznokci, 3 kredki do oczu, 1 fixer, lusterko, pilniczek, naklejki na paznokcie, szablony do brwi, 1 separator do paznokci, obcinaczkę do paznokci, 3 pędzle i 3 pacynki. Cienie są zarówno matowe jak i błyszczące, szminki wszystkie 4 zawierają drobinki, kredki do oczu są koloru czarnego, brązowego i białego.


















I jak oceniacie taką walizeczkę? A może sami macie coś podobnego lub chcecie mieć ? Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzu. 

55 komentarzy:

  1. też mam walizeczkę, tylko, że na lakiery i inne pierdoły do paznokci xd ale dwuczłonową
    ogólnie polecam wszystkim, bo rzeczy się tak nie gubią, a w pokoju wydaje się czyściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Taka walizka pełna kosmetycznych cudeniek to super prezent :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację 🤗 Pozdrawiam 😊

      Usuń
    2. Przecudna ta walizeczka. I w domu i w podróży. Wszystko, co potrzebuje każda kobieta.

      Usuń
  3. Cudowna walizka, z chęcią przygarnęłabym ją do siebie! :)
    Pigmentacja cieni do powiek wzbudziła dodatkowo moje zainteresowanie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi zestawami, ale na początek makijażowej drogi - czemu nie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje sie ciekawa, czytam i oglądam wlasnie z siostra i bardzi jej się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredki, lakiery i niektóre cienie bardzo mi się podobają. Jednak pomadki to totalnie nie moj styl. Nie mam niczego podobnego i może chciałabym dostać coś takiego, ale pod warunkiem, że miałabym możliwość wybrania konkretnych kolorów.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wtedy byłoby idealnie :) Dziękuję i wzajemnie 🤗

      Usuń
  7. Mam taką walizkę. Mąż kupił mi kiedyś na imieniny. Powiem Ci, że cienie do powiek mają super. Pomadki też są spoko. Ogólnie jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne! Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego. Chętnie bym się dowiedziała jaka cena takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta walizka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Najbardziej mi się spodobały cienie, mają świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie gdybym zaczynała przygodę z makijażem to ucieszyłabym się z takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że taka walizka to super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie walizeczki, tyle dobroci w jednym miejscu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, przydałaby mi się takie cudo! Zawsze mam problem z przechowywaniem i przewożeniem kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle cudownych rzeczy w jednym miejscu - świetna sprawa :) kolory cieni bardzo mi się podobają :)
    Byy-Aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość cieni ma bardzo fajną pigmentację! Widzę, że zakup udany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Super zawartość :) raj kosmetyczny :) sama bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Widzę, że walizka ma wiele opcji kosmetyków. Chyba radość dla każdej kobiety <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówiąc szczerze zawsze omijałam walizki kosmetyków bo nie byłam pewna ich jakości. Twoja bez zwątpienia ma wiele możliwości kolorystycznych
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie spodziewałam się takiej pigmentacji tych cieni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama chce taka walizkę! 😍 Piękne kolory cieni oraz pigmengacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem, bardzo fajna jest ta walizeczka, na pewno można z takimi kosmetykami poćwiczyć różne style.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super walizeczka.Idealna do domu i na podróże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jakość taka sobie, ale za to zawartość pod względem wizualnym jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę, tyle pięknych rzeczy w jednym:) chyba sama sobie coś takiego sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paleta Technic była moją pierwszą paletą obok paletki ze Sleek'a. Miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Walizka wygląda na bardzo bogatą! Nie jestem zwolenniczką bogatych makijaży, bo nie umiem ich robić :D Ale w moim przypadku pewnie wiele z tych kosmetyków nigdy nie byłoby ruszonych :D Natomiast pewnie znajdzie się mnóstwo kobiet, które byłyby takim zestawem zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka walizka to marzenie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka walizka marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka walizka to fantastyczny prezent! Sama bardzo chciałabym taki dostać! Istny raj dla kosmetyko- i makijażoholiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz widzę taką walizeczkę z tej firmy, według mnie jest to super pomysł na prezent dla dziewczyny która zaczyna przygodę z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow chyba każda kobieta marzy o takim zestawie kosmetykow :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się te cienie w kolorze różu i fioletów! Super walizka!

    OdpowiedzUsuń