poniedziałek, 6 maja 2019

Rossmann -55% część 2

Hej kochani! Jak Wam minęła  majówka? Mam nadzieję, że pogoda dopisała. No i najważniejsze chciałabym życzyć wszystkim maturzystom powodzenia na egzaminie dorosłości! Mam nadzieję, że wyniki będą jak najlepsze! 

Dziś chciałabym do Was przyjść z moimi łupami, które zgarnęłam na promocji w drogerii Rossmann. Łącznie za zakupy zapłaciłam ok. 60 zł. Znalazły się u mnie produkty takich firm jak Wibo, Lovely, Miss Sporty i  AA.  Kosmetyki na które się zdecydowałam są moimi nowościami, nie miałam okazji jeszcze dobrze ich testować jednak wszystko mnie jak do tej pory zachwyciło i już wiem, że znajdę wśród nich swoich faworytów. A więc nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z moimi perełkami kosmetycznymi. 

 

                                                                          Wibo 

Wibo Extreme Nails- Piękny wrzosowy lakier do paznokci o numerku 537. 



Wibo Eyebrow Pomade- Pomada do brwi w kolorze 2 Dark brown. Pomada zamknięta w szklanym masywnym pojemniczku w zestawie z małym pędzelkiem. 






























Wibo Banana Loose Powder- Ultra lekki, półtransparentny puder do twarzy. Zamknięty w plastikowym opakowaniu o pojemności 5,5g. 



Wibo I Choose Want I Want- Bronzer do twarzy HD Powder 2- Chestnut. Jest to wkład do kompletowania przez siebie paletki. 




                                Miss Sporty 

Miss Sporty Studio Colour Quattro Eye Shadow- Paletka składająca się z 4 cieni do powiek o numerku 403 Smoky Brown Eyes. Wszystkie 4 cienie są błyszczące, zamknięte w plastikowym małym opakowaniu.



                     
                                                                                 AA

AA Ideal Tone Foundation- Podkład do twarzy w kolorze i o numerku 103 Light Beige. Zamknięty w wyciskanym opakowaniu. Producent zapewnia 16 godz krycia oraz nawilżenie twarzy. 





                                                                             Lovely

Lovely Liquid Camouflage Conceal& Contour- Korektor do twarzy w kolorze Sand o numerku 2. Masywnie wykonany, zamknięty w plastikowym opakowaniu. 



Lovely Brows Gel Creator Color& Shape- Ciemnobrązowa maskara do brwi. Stylizuje i utrwala. Numer to 2, kolorek Dark Brown. Małe poręczne, plastikowe opakowanie.






Lovely H2O #Lip Gloss- Dwa piękne błyszczyki do ust w kolorkach 2 i 4.  Pięknie nawilżają usta dodając im połysku. Opakowanie bardzo mocne i solidnie wykonane. 






Lovely Ombre Lips - Pomadka do ust mająca dawać efekt ombre na ustach. Produkt zawiera konturówkę+ rozświetlającą pomadkę.  Plastikowe, różowe opakowanie. Kolor Ruby Hue 4.



A Wy brałyście udział w promocji w Rossmannie? Upolowałyście coś sobie? Co myślicie o moich zakupach? Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzu :) 




56 komentarzy:

  1. Brałam udział w tegorocznej promocji, jednak starałam się rozważnie dobierać każdy produkt, żeby nie stracić głowy jak na poprzedniej edycji :D Pomadę do brwi uwielbiam, używam na co dzień. Podobnie jak korektor z Lovely i puder bananowy :) super zakupy!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym tak chciała 😅 Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Ja w tym roku nie brałam udziału w akcji -55 % :) Zbyt wielu kosmetyków raczej nie używam a szkoda mi wydawać kasę :) Ty bardziej, że zbieram na buty, sukienkę i wgl na wesele koleżanki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym tak chciała jednak niestety nie daję rady 😅 Udanego wesele! Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej pomady do brwi i pudru banana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadę mam, ale muszę ją reanimować, bo trochę mi się zeschła. A tak to jest spoko. Reszty kosmetyków nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś. Promocje w Rossmann potrafią być wciągające. Oby kosmetyki się u Ciebie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zakupy są całkiem atrakcyjne :)
    Nie będę ukrywać wiele produktów mnie zainteresowało.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość tych kosmetyków znam z blogosfery :) Mnie promocja nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten błyszczyk z h2o jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja strasznie ubolewam że nie ma mnie w Polsce, tyle rzeczy bym kupiła ♥
    A ten lakier z Wibo ma cudny kolor i właśnie takiego szukałam.
    Buziaki,
    Patrycja z ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pozostaje tylko współczuć :/ ale promocje jeszcze będą mam nadzieję,że uda Ci się być na kolejnej! :) pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Pomada z Wibo to mój ostatni ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, uwielbiam marki o których wspominasz, a dawno nic nie miałam od nich. :) ja od jakiegos czasu to stosuje głównie eveline, ale ta pomada do brwi to mnie zacheciła :) musze zatrzymac sie przy kolorowce w rossmanie :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakupy w Rossmanie i uwielbiam Twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. 60 złotych za tyle kosmetyków - super :) Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o pudrze Wibo Banana Loose Powder, bo ostatnio często trafiam na niego w sieci. Naprawdę jest taki dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak cena za ilość kosmetyków rewelacja! Używałam póki co kilka razy jak dla mnie super :)

      Usuń
  14. Super zakupy w świetnej cenie ! Promocja w rossamanie jeszcze trwa ;d ?
    Bym sobie jeszcze raz poszła na zakupy tam:) chociaż za 1 razem też udało mi się trochę zakupić kosmetyków i też zapłaciłam grosze w porównaniu do ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety już po promocji :/ Super cieszę się bardzo w takim razie trzeba czekać na kolejną promocję :)

      Usuń
  15. Ja w tym roku nie szalałam na promocji, ale większość kupionych przez Ciebie produktów znam i używam :)
    Ja jestem bardzo zadowolona z pudru bananowego z Wibo oraz korektora z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że Ci się sprawdzają :)

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru. Zapomniałam o tej akcji promocyjnej, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Wielka szkoda promocja to było coś :)

      Usuń
  17. Często słyszę o tej promocji w Rossmanie, ale jakoś nigdy nie miałam okazji się wybrać. Chyba w końcu muszę się przejść :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też kupiłam ten puder bananowy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. If only we have rossmann here, I would've shop a lot. Anyway, I love the stuff you got.

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten bananowy puder wpisałam na moja listę must have! :) Mam nadzieję, że będzie się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa jestem tego bananowego pudru. Słyszałam o nim i jestem ciekawa jak wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Majówkę spędziłam w domu, miałam dużo zajęć i jeszcze pogoda kiepska. Kosmetyki mi się podobają, wiele ciekawych propozycji widzę. Świetny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety sama nie miałam okazji tym razem wykorzystać tej promocji, jednak widzę, że Ty poszalałaś! Znam kilka z Twoich nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda :/ O tak mi się poszaleć udało :) Cieszę się bardzo 😊

      Usuń
  24. Niestety​ nie było mi dane w terminie promocji wskoczyć do rossmanna, więc tym razem obyło się bez nowych łupów. :)
    Pomadę do brwi z Wibo mam, i świetnie się u mnie sprawdza ;) podkład z AA również jest w mojej kosmetyczce lecz w wersji Matt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda :/ To świetnie :) Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  25. Tym razem nie skorzystałam z promocji w Rossmanie, ale zaciekawiłaś mnie tym podkładem o numerku 103 ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Korektor z lovely bardzo lubię i również pojawił się w moim koszyku na promocji :) dużo słyszałam także o tej pomadzie z Wibo, ale narazie nie maluje brwi. Świetne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten korektor z Lovely i lakiery z WIBO ! Jak dla mnie nie ma trwalszych kosmetyków w tych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno po któryś z kosmetyków sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń