sobota, 22 czerwca 2019

Nowości Kosmetyczne

Cześć Wam Wszystkim :) Jak tam Wam mija miesiąc czerwiec? Dzieje się u Was coś ciekawego?

Dziś chciałabym do Was przyjść z kilkoma nowościami kosmetycznymi. Są nimi 3 produkty do ust, jeden puder i jeden cień do brwi. Cień do brwi oraz błyszczyk od Jolanty Wagner dostałam w ramach kursu makijażu na którym miałam okazję uczestniczyć. Kosmetyki jakie zakupiłam to genialny błyszczyk od firmy Essence, równie świetna pomadka od firmy Revers i puder  do twarzy firmy Constance Carroll. Produkty, które otrzymałam są od marki Affect i Jolanty Wagner.  


Constance Crroll Compact Refill Powder- Puder do twarzy, który pięknie matuje twarz, jedynym jego małym minusem jest to, że strasznie się osypuje. Produkt kosztował mnie ok. 8zł. Nosi nazwę Tender Touch i jest koloru 2.   

Affect Eyebrow Shadow-Cień do brwi, ciemny kolor, dobrze i długo utrzymuje się na brwiach, zamknięty w plastikowym opakowaniu o pojemność 2,5g. 




Essence Shine Shine Shine Wet Look Lip- Piękny, bardzo dobrze nawilżający błyszczyk do ust. 07 happiness in a bottle. Cena za którą kupiłam kosmetyk wynosiła 4zł. 



Jolanta Wagner Professional Make Up Cosmetic- Błyszczyk do ust w kolorze delikatnej kawy o numerku 03. Dobrze nawilża usta, długo się na nich utrzymuje, przyjemnie się go rozprowadza. 




Revers Vivat Mat Liquid Lipstick- Matowa bardzo wyrazista pomadka do ust. Jedynym minusem jest opakowanie ;/ Zakrętka strasznie szybko się przetłuszcza. Produkt przy nakładaniu nie jest przyjemny wręcz tłusty, jednak efekt końcowy jest jak dla mnie zadowalający. Cena pomadki wynosiła mnie ok. 7zł. 




A Wy macie któryś z tych kosmetyków? A może sami macie jakieś nowości? Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzu :) 

34 komentarze:

  1. Bardzo fajne kosmetyki :) Błyszczyk z Essence mnie zaciekawił jest piękny! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki :) Ja miałam błyszczyk z Essence ale innej serii :) jaki piękny kolor ma ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, właśnie potrzebuje pudru i już wiem jaki kupię. Dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Twoich nowości :) U mnie kilka jest nowych produktów, ale za dużo do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi czerwiec mija w mgnieniu oka :) Ciekawe nowości :) Podoba mi się kolor ostatniej pomadki :) Cudny! <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak mi :) Dziękuję bardzo 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

      Usuń
  6. Takich tanich kosmetyków jeszcze nie widziałem! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ten puder ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki. Mogła bym o nich rozmawiając godzinami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wypróbować ten puder! Jeśli faktycznie matuje to jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor tej makowej pomadki jest cudny. Chodź nie miałam okazji testować tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia pomadka - jej kolor bardzo mi się podoba! Bardzo lubię produkty do ust od Revers Cosmetics <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor tej pomadki ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie slyszalam o tej pierwszej marce. Za to bardzo lubie produkty od Affect :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki przedstawione przez Ciebie znam, jednak wymienionych kosmetyków nie miałam okazji testować.
    Sama z nowości mam jedynie kilka maseczek i balsam do ust z Nuxe :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem polecam sprawdzić te kosmetyki :) pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Świetne kolory pomadek i błyszczyków, szczególnie podoba mi się ta matowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No kosmetyki wydają się naprawdę ciekawe, idealne kolory dla mojej koleżanki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam niestety nic z podanych kosmetyków, ale przyznam, że wszystkie bardzo mnie zaciekawiły :) super nowości! rewelacyjne kolory :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyszczyki firmy Shine Shine Shine są rewelacyjne <3 Jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia pomadka bardzo mi się podoba, śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń