niedziela, 24 marca 2019

Makeup Revolution Pretty Incredible

Witajcie Kochani!  Jak tam u Was?

Dziś chcę przyjść do Was z moim kolejnym urodzinowym prezentem, a jest nim paletka od firmy Makeup Revolution o nazwie Pretty Incredible. Opakowanie wykonane jest z solidne, plastikowe, na którym widnieją złote napisy firmy i nazwy. Po otworzeniu paletki widzimy 9 cienie do powiem i 2 rozświetlacze.
4 z nich to maty, 4 folie i 1 brokatowy cień. Rozświetlacz po lewej stronie jest jasny natomiast po prawej w tonacji żółtej. Cienie noszą nazwy od lewej:  STRIKING, BREATHTAKING, FIRST CLASS, EXCEPTIONAL, FANTASTIC, LEGENDARY, DISTINGUISHED, SUPERCHARGED, REMARKABLE, natomiast rozświetlacz z lewej strony to: OUT OF THIS WORLD,a z prawej: YOU ARE UNSTOPPABLE. Cienie są miękkie, nie osypują się, dobrze się je blenduje. Pigmentacja palety jest rewelacyjna. Cała paleta jest w ciepłych kolorach . Niestety nie znam dokładnej ceny paletki ze względu na to, że to prezent jednak myślę, że spokojnie można ją kupić do 20zł. Mi osobiście bardzo przypadła do gusty przez co z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić, bo naprawdę warto! :)








                                 
                                              Przykładowe makijaże wykonane tą paletą :) 




                                 A Wam jak się podoba paleta? Znacie ją? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :) 













50 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż wychodzi dzięki tym cieniom :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, naturalne odcienie. Moje serce zdecydowanie skradł First Class i Striking :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny makijaz, totalnie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletki Revolution kocham całym sercem <3 Świetna kolorystyka i piękne makijaże nimi wyczarowałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kilku kolorów na pewno bym korzystała. Lubię palety MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie kolory takie jak lubię najbardziej i te brązy ❤️ Jednak paletki MUR są nie dla mnie , ciężko mi się nimi cieniuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odcienie ;) szkoda, że nie maluje się cieniami, bo te trafiają w moje kolorystyczne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaże genialne, a ta paletka cudo! Skusiłaś mnie nią i chyba ją zakupię bo te kolorki idealnie w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka i pigmentacja ;)
    Wiele dobrego słychać o paletkach tej firmy.
    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam palety tej firmy i zawsze dają one super efekt i mnóstwo możliwości :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle świetna prezentacja��piękny makijaż,efektowne zdjęcia i ciekawy wpis. Pozdrawiam ������

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory wyglądają na bardzo nasycone, a to wielki plus :) Niestety odcieniem paletka mi nie podchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się tu podoba, a przede wszystkim kolorystyka paletki, a przykładowy makijaż jest bardzo dobrze wykonany. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje propozycje makijaży są rewelacyjne, totalnie w moim guście! :)
    Kolorystyka zachęca do osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pigmentacja jest rewelacyjna! Moje ulubione kolorki ♥
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Super pigment :) bardzo nam się spodobała ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super paletka :) Też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna paleta, też mam kosmetyki z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam mieć tę paletkę, ma prześliczne kolorki. Bardzo ładne makijaże wykonałaś *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paletka!
    Znasz może jakieś w kolorach różu, żółtego, jasnej zieleni, pomarańczu...?

    https://turystawlaczkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Jedyna jaka mi się kojarzy to:
      Sleek makeup acid i-divine palette 🤗

      Usuń
  21. Super kolorki 😁
    Paletka wygląda super 💕

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie zrobiłaś te makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Piękne są!
    Świetna pigmentacja! Muszę je dorwać :)
    Obserwuje ;*
    Pozdrawiam,

    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że jej nie znałam ale ma fajne można podziałać z tymi kolorkami
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesliczne cienie! ^_^ I makijaz magiczny! <3
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS bylam na Twoim blogu juz chyba kilka razy i podoba mi sie :) co powiesz na wspolna obserwacje? :)

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie i jestem jak najbardziej na tak na wspólną obserwację :)

      Usuń
    3. super, obserwuje Twojego bloga teraz:) i czekam na rewanz ^_^

      Usuń
    4. Niestety ale mam problem z zaobserwowaniem przez tą formę, wskazuje że mój e-mail ,,jest w użyciu " :/

      Usuń
  26. Bardzo lubię takie rudości na powiekach ��

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudne kolorki i pigmentacja 😍 Świetna recenzja!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne kolorki ma ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że lubisz brązy i beże. Ładne te kolorki są ale nie dla mnie. Wolałabym może coś w szarości. Z tej paletki moja przyjaciółka byłaby zadowolona.

    OdpowiedzUsuń