wtorek, 26 czerwca 2018

MAKEUP REVOLUTION RE-LOADED NEWTRALS 2

Cześć cześć!
Przychodzę do was dziś z moim nowym nabytkiem. Paleta cieni - Reloaded newtrals 2 .Przetestowałam i jestem zachwycona! Paleta składa się z 15 różnych cieni. Zarówno matowych jak i połyskujących.Pigmentacja jest bardzo dobra jak na cenę paletki. Ja za swoją zapłaciłam 19,99 zł więc same widzicie że cena jest mała a cienie są naprawdę godne polecenia.Bardzo dobrze się blenduje i aplikuje cienie. Mi osobiście paleta bardzo przypadła do gustu, świetnie mi się z nią pracuje i już myślę nad zakupem kolejnej :)
























  Zdjęcia jak i makijaż nie są wykonane profesjonalnie. Mam nadzieję ,że jednak z czasem do tego dojdę :) 

6 komentarzy:

  1. Lubię paletki z Revolution :) super makijaż jak na amatorskie wykonanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają kolory tej paletki, ale myślę, że do mnie by nie pasowały
    Twoje oczy wyglądają wspaniale!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam chyba z 5 paletek, a korzystam tylko z jednej ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. During that fake IWC time, the series has worked to balance the demands of those in need of a tool and sports fake Franck Muller watch with those strictly searching for an expensive timepiece. From its early days on the racetracks at Daytona fake Vacheron Constantin Beach, Florida, with manual Valjoux 72 movements, to more recent versions in gold cases on the wrists of boardroom executives replica watches with modified Zenith El Primero movements, it is a collection that has proven to be quite dynamic. Today, the Rolex Daytona replica watches uk holds a rare place in horology — cherished both by vintage enthusiasts, with their expensive love of exotic “Paul Newman” styled dials as fake rolex well as other early Cosmographs and pre-Daytonas, and by a more modern crowd searching for their “pinnacle” watch from fake Rolex this renowned brand.

    OdpowiedzUsuń